Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.253 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.563 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.253 |
EUR | 43.370 | 44.039 | 43.563 |
Будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу активно триває і до кінця цього року автосполучення між лівим та правим берегами відкриють – про це заявив Віталій Кличко
Будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу активно триває і до кінця цього року автосполучення між лівим та правим берегами відкриють. Про це заявив мер Києва Віталій Кличко під час перевірки робіт з будівництва мосту.
«Будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу активно триває і взимку. Вже завершили процес монтажу верхніх тимчасових опор. І ми починаємо новий, важливий етап – встановлення натяжних тросів, що забезпечуватимуть надійність конструкції мосту, розрахованого на автосполучення та лінію метро», - зазначив Кличко.
Усього до початку квітня цього року Київ має отримати 68 тросів. Роботи з їх встановлення розпочнуть вже в травні цього року.
Також триває процес зварювання металоконструкції частини мосту в напрямку Подолу. За кілька місяців за допомогою кранів її встановлять на місце. І за кілька місяців підрядники обіцяють добудувати частину перегону мосту від дамби Русанівських садів до нового шляхопроводу через залізницю на лівому березі. Там триває процес бетонування опор.
Кличко зазначив, що проектна пропускна спроможність нового мостового переходу становитиме 60 тисяч авто на добу. Це суттєво розвантажить інші транспортні артерії міста. Сьогодні добова інтенсивність руху автотранспорту п’ятьма мостами через Дніпро у Києві складає близько 300 тис. авто. І в «часи пік» пропускна спроможність мостів перевищується майже у 3 рази.
«Подільсько-Воскресенський - найбільший арочний міст в Європі. На ньому облаштують 6 смуг для автомобільного руху та 2 залізничних колії під майбутнє метро - на нижньому ярусі, прокладуть також і трубопровід, - наголосив мер столиці. - Місто в повному обсязі фінансує такий великий об’єкт. Близько 3 мільярдів гривень плануємо виділити в 2020-му», - підкреслив Кличко.
Він також нагадав, що Подільсько-Воскресенський міст будують з 2003-ого року. І кілька років будівництво об’єкту було законсервоване.
Раніше ми розповідали, що на будівництво Подільсько-Воскресенського мосту привезли сталеві троси.«Багато хто обіцяв цей міст добудувати. Але, це були тільки обіцянки. Я ж вас можу запевнити: наприкінці цього року ми відкриємо автосполучення ним і після цього розпочнемо будівництво гілки метро на Троєщину», - наголосив Віталій Кличко.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.