Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.630 | 45.230 | 44.968 |
Порт Ольвія у Миколаєві отримає 3,4 млрд грн інвестицій від компанії з Катару. Переможцем конкурсу по передачі в концесію порту «Ольвія» стала катарська компанія QTerminals.
«Це вже другий переможець на концесію портів на цьому тижні. Інвесторам цікаві проекти в Україні. Це означає, що довіра до України в світі посилюється. Передача в концесію це не лише інвестиції в сам порт, а й збільшення надходження до бюджетів різних рівнів за весь період дії договору концесії. При цьому важливо зазначити, що сам порт повністю залишається у державній власності», - заявив прем’єр-міністр Олексій Гончарук.
За повідомленям Урядового порталу, український бюджет отримає:
Щорічні концесійні платежі - 82 млн грн.
Інвестиційні зобов’язання - 3,4 млрд гривень (за 5 років).
Кошти для розвитку місцевої інфраструктури Миколаївщини - 80 млн грн.
Власниками компанії QTerminals є Кю-Ес-Сі (Mwani Qatar) - 51%, Катар Навігейшн КюЕсПіСі (Milaha) – 49%.
За умовами конкурсу концесія надається на 35 років.
Mwani Qatar відповідає за управління морськими портами та транспортними терміналами Катару. Також надає допомогу у навігації, буксируванні, завантаженні, вивантаженні, обробці вантажів та зберіганні. Крім того, компанія також бере участь у розвитку морських портів та супутніх послуг відповідно до міжнародних стандартів. Milaha - одна з найбільших і найбільш диверсифікованих морських і логістичних компаній Близького Сходу з фокусом на наданні комплексних рішень для транспорту.
«QTerminals управляє найбільшим торговим портом Катару - Хамад, вартістю понад 7 млрд доларів. У 2019 році QTerminals обробила 1 млн 320 тис. TEU контейнерних вантажів, що на 300 тис. більше, ніж було оброблено в Україні всіма портовими операторами», - розповів міністр інфраструктури Владислав Криклій
Конкурс щодо передачі в концесію майна миколаївського ДП «СК «Ольвія» і ДП «АМПУ» було оголошено в жовтні 2019 року. Заявки подавалися до 16 грудня 2019 року.
Нагадаємо, що Херсонський порт також отримав інвестора.
Читайте також про те, що говорять про Україну в Давосі.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.