РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 42.155 EUR: 43.500
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 42.155
EUR 40.000 41.000 43.500
USD 42.050 42.600 42.155
EUR 43.500 44.240 43.500
Новость

На українських дорогах повинні проєктувати смуги для велотранспорту та велодоріжки

Українські дороги мають оснастити велодоріжками та смугами для велотранспорту
2079
13 января 2020 г.



Велодоріжки


Українські дороги мають оснастити велодоріжками та смугами для велотранспорту. Про це написав Президент Конфедерації будівельників України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.

Саме така норма міститься у ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», який набрав чинності 1 вересня 2018 року.

Для всіх цивілізованих країнах Європи та світу велосипеди є чудовою альтернативою громадському транспорту або авто. Впевнений, що багато українців також хочуть їздити на роботу велотранспортом, однак через відсутність організованого велосипедного руху, окремих велодоріжок та смуг, це незручно та небезпечно. Тому в ДБН щодо вулиць і доріг введене обов’язкове проектування велодоріжок і смуг на дорогах та прописані чіткі вимоги щодо їх влаштування та параметрів.

"Сьогодні багато українських доріг є небезпечними, з точки зору проїзду для велосипедистів. Це підтвердилося після опитування громадської думки серед користувачів соцмережі щодо розміщення велосипедних доріжок та смуг, на дорогах їх вулиць. Біля 85% учасників зазначили, що велодоріжок і велосмуг – не вистачає.

Здійснювати контроль над оснащенням велосипедних доріжок та смуг на дорогах мають органи місцевого самоврядування.

Згідно з вищезгаданим ДБН, велосипедні доріжки та велосипедні смуги слід влаштовувати на територіях житлових і промислових районів, комунально-складських зон, на магістральних вулицях безперервного і регульованого руху, вулицях місцевого значення, селищних та сільських дорогах, що забезпечують під’їзд велосипедистів до житлових, громадських будинків, промислових підприємств, об’єктів масового відвідування, відкритих автостоянок і гаражів", - зазначив він.

Ключові фактори розміщення велосипедних доріжок та смуг

- Велосмуги повинні проектуватися лише для одностороннього руху, велодоріжки мають бути переважно односторонніми з обох боків вулиці.

- За наявності забудови з одного боку вулиці слід влаштовувати велодоріжки двостороннього руху на забудованій стороні.

- За наявності велоруху на вулицях з одностороннім рухом його слід передбачати в обох напрямках, у тому числі, з використанням зустрічної велосмуги.

Такі зміни дозволять суттєво підвищити безпеку та комфорт, зокрема, велосипедистів на дорогах та сприятимуть активному розвитку велосипедного руху як альтернативи громадському транспорту.

Читайте також про те, що у великих містах необхідно створювати зручні транспортно-пересадочні вузли для населення , а також про те, що ДАБІ в майбутньому мають реформувати.

09 января 2020 г.
3884
Відтепер висота будівель може становити 150 м...
23 декабря 2019 г.
2178
1 березня 2019 року набрав чинності ДБН «Природне і штучне освітлення», яким передбачено...
18 декабря 2019 г.
1539
Місцева влада у великих містах України має докладати усіх зусиль, щоб створювати зручні транспортно-...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
15 января 2025 г.
5943
Аналітики українського маркетплейсу нерухомості, проаналізували ціни на квадратний метр жи...
15 января 2025 г.
3072
Регламент (ЄС) 2024/3110 замінить чинний Регламент (ЄС) № 305/2011. Основні зміни спрямовані на гарм...
13 января 2025 г.
3923
Нововведення дозволить запобігти незаконним забудовам, спростить відведення ділянок та забезпечить а...
Сегодня
8320
Однак доступ до "небесно басейну" обмежений, навіть для мешканців хмарочосів...
Сегодня
4378
Сучасний дизайн повинен бути адаптованим до клімату. Абсолютно нова будівля має деякі конструкт...
Вчера
843
Читайте, почему важны безопасные обратные ссылки и какие основные подходы к их созданию...
20 декабря 2024 г.
1921
20 грудня обговоримо важливі питання цифровізації та вдосконалення будівельної галузі...
18 декабря 2024 г.
2490
18 грудня 2024 року відбудеться UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2024, де будуть відзначені ...
10 декабря 2024 г.
1663
12 грудня 2024 року в Києві відбудеться визначна подія для професіоналів будівельної, девелоперської...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
18 декабря 2024 г.
2882
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
525
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!