Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.630 | 45.230 | 44.968 |
Для того, щоб авіакомпанії могли повноцінно використовувати аеропорт Ужгород, залишилося підписати договір зі Словацькою Республікою.
«18 грудня парафована угода зі словацькою стороною щодо укладення договору на використання повітряного простору», — розповів в інтерв'ю НВ Бізнес Андрій Ярмак, виконуючий обов’язки директора Державного підприємства обслуговування повітряного руху України (Украерорух).
Він нагадав, що у 2018 році Украерорух пройшов сертифікацію EASA (Європейське агентство авіаційної безпеки), отримав від них сертифікат на право здійснювати аеронавігаційне обслуговування в повітряному просторі країни - члена Євросоюзу, тобто Словаччиною.
«Як тільки ми підпишемо угоду зі Словаччиною - і цей процес вже підходить до логічного завершення - у нас не залишиться ніяких перешкод для організації в аеропорту Ужгород точного заходу на посадку за приладами. Це підвищить привабливість аеропорту для авіакомпаній. Зараз ми готуємося проходити щорічний плановий аудит EASA», — розповів Ярмак.
Нагадаємо, що аеропорт Ужгород розташований таким чином, що зліт і посадка тут можлива тільки з боку Словацької Республіки. З іншого боку злітно-посадкової смуги зліт і посадка неможливі через сильний перепад висот, тому що там гори.
До літа 2016 року польоти в аеропорт виконувалися протягом 10 років за правилами польотів за приладами (ППП) на підставі Угоди між урядами України та Словаччини. Його термін дії закінчився 16 червня 2016 року. Але продовжити угоду не вдалося, оскільки у 2004 році Словаччина стала частиною ЄС, а у 2008 почалася повноцінна робота EASA, якій були передані окремі функції авіавлади країн-членів ЄС.
До завершення всіх процедурних моментів польоти в аеропорт Ужгород виконуються за правилами візуальних польотів. Тобто у світлий час доби. Єдина авіакомпанія, яка виконувала сюди регулярні рейси - Мотор Січ - відновила польоти в березні 2019 року після трирічної перерви. Але на зиму 2019/2020 знов припинила їх виконання.
Відзначимо, що в листопаді 2019 року прес-служба Кабінету міністрів повідомила, що у 2020 році почнеться реконструкція і розвиток ще одного аеропорту в Закарпатській області - Мукачево. Вперше про те, що саме цей аеропорт повинен стати основними повітряними воротами Закарпаття заявив восени 2018 року Володимира Омелян, який на той момент очолював Міністерство інфраструктури України.
Читайте також про те, яким буде пункт пропуску "Краковець". А також про те, що на будівництво євроколії зі Скнилова до Мостиськ потрібен майже 1 млрд грн.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.