РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.319 EUR: 42.993
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.319
EUR 40.000 41.000 42.993
USD 41.150 41.649 41.319
EUR 42.900 43.600 42.993
Новость

Коли може повноцінно запрацювати аеропорт Ужгорода

Для того, щоб авіакомпанії могли повноцінно використовувати аеропорт Ужгород, залишилося підписати договір зі Словацькою Республікою
4868
27 декабря 2019 г.


До завершення всіх процедурних моментів польоти в аеропорт Ужгород виконуються за правилами візуальних польотів

Для того, щоб авіакомпанії могли повноцінно використовувати аеропорт Ужгород, залишилося підписати договір зі Словацькою Республікою.

«18 грудня парафована угода зі словацькою стороною щодо укладення договору на використання повітряного простору», — розповів в інтерв'ю НВ Бізнес Андрій Ярмак, виконуючий обов’язки директора Державного підприємства обслуговування повітряного руху України (Украерорух).

Він нагадав, що у 2018 році Украерорух пройшов сертифікацію EASA (Європейське агентство авіаційної безпеки), отримав від них сертифікат на право здійснювати аеронавігаційне обслуговування в повітряному просторі країни - члена Євросоюзу, тобто Словаччиною.

«Як тільки ми підпишемо угоду зі Словаччиною - і цей процес вже підходить до логічного завершення - у нас не залишиться ніяких перешкод для організації в аеропорту Ужгород точного заходу на посадку за приладами. Це підвищить привабливість аеропорту для авіакомпаній. Зараз ми готуємося проходити щорічний плановий аудит EASA», — розповів Ярмак.

Нагадаємо, що аеропорт Ужгород розташований таким чином, що зліт і посадка тут можлива тільки з боку Словацької Республіки. З іншого боку злітно-посадкової смуги зліт і посадка неможливі через сильний перепад висот, тому що там гори.

До літа 2016 року польоти в аеропорт виконувалися протягом 10 років за правилами польотів за приладами (ППП) на підставі Угоди між урядами України та Словаччини. Його термін дії закінчився 16 червня 2016 року. Але продовжити угоду не вдалося, оскільки у 2004 році Словаччина стала частиною ЄС, а у 2008 почалася повноцінна робота EASA, якій були передані окремі функції авіавлади країн-членів ЄС.

До завершення всіх процедурних моментів польоти в аеропорт Ужгород виконуються за правилами візуальних польотів. Тобто у світлий час доби. Єдина авіакомпанія, яка виконувала сюди регулярні рейси - Мотор Січ - відновила польоти в березні 2019 року після трирічної перерви. Але на зиму 2019/2020 знов припинила їх виконання.

Відзначимо, що в листопаді 2019 року прес-служба Кабінету міністрів повідомила, що у 2020 році почнеться реконструкція і розвиток ще одного аеропорту в Закарпатській області - Мукачево. Вперше про те, що саме цей аеропорт повинен стати основними повітряними воротами Закарпаття заявив восени 2018 року Володимира Омелян, який на той момент очолював Міністерство інфраструктури України.

Читайте також про те, яким буде пункт пропуску "Краковець". А також про те, що на будівництво євроколії зі Скнилова до Мостиськ потрібен майже 1 млрд грн

27 декабря 2019 г.
4917
Як відомо, в Україні впроваджуватимуть ВІМ-технології у будівництві, і представники будівельної спіл...
27 декабря 2019 г.
3833
Президент Володимир Зеленський підписав закон "Про оренду державного та комунального майна", який ух...
26 декабря 2019 г.
1502
Як міжнародні тренди розвитку торгівельної нерухомості відбиваються на вітчизняних проектах та на як...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
20 ноября 2024 г.
3921
Верховна Рада України на засіданні 19 листопада ухвалила у другому читанні проєкт закону про державн...
19 ноября 2024 г.
3711
На 2025 рік Уряд виділяє на виплату компенсацій лише 4 млрд гривень – щонайменше вдвічі меншу ...
12 ноября 2024 г.
3908
В той же час Україна потребує 5 мільярдів доларів для термінового відновлення інфраструктури...
Вчера
651
Современные реалии строительной отрасли требуют высокой квалификации, опыта работы с инновационными ...
23 ноября 2024 г.
631
Разновидности, материал изготовлений и особенности шармов...
23 ноября 2024 г.
4443
Особлива увага приділялася середньовічним технікам, зокрема, відновленню даху, відомого як «лі...
Сегодня
1449
26 листопада 2024 року в Києві відбудеться конференція-діалог "Забезпечення доступу до фінансування ...
11 ноября 2024 г.
1426
18 грудня 2024 року відбудеться UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2024, де будуть відзна...
11 ноября 2024 г.
1315
29 листопада відбудеться семінар та вебінар ФІНАНСУВАННЯ БУДІВНИЦТВА - 2024/2025! Житло (квартири, п...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
396
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3736
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!