Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.630 | 45.230 | 44.968 |
Міська влада Одеси оприлюднила заплановані зміни на Французькому бульварі. Проєкт виглядає досить автомобілецентричним і мало враховує потреби пішоходів і користувачів громадського транспорту.
Окрему смугу руху трамвая у новому плані прибрали, а це означає, що трамваї стоятимуть у заторах у годину-пік. Збільшення кількості смуг автотранспорту зробить вулицю більш шумною, а повітря менш чистим.
Крім того, пішоходна зона розташовуватиметься досить близько до дороги, а це зменшує загальну безпеку руху.
«Одразу видно, що проєктують виключно для однієї групи користувачів: автомобілістів, а якщо копати глибше – нових автомобілістів, які стали причиною поганого міського планування територій, намагаючись при цьому вирішити проблему водовідвення», – прокоментував проєкт зміни профілю бульвару урбаніст Костянтин Ємельянов.
Урбаніст Костянтин Ємельянов опублікував альтернативну версію перепланування бульвару, де «є змога фізично розірвати Французький бульвар, унеможлививши функцію транзиту власного транспорту».
Як відомо, розширення дороги не призводить до полегшення руху автомобілістів у місті.
«Транспорт, як вода, заповнить будь-яку ємність по вінця. Завдання планувальника – чітко розставити пріоритети і визначити необхідний об’єм. Що ми матимемо в результаті такого проєкту: погіршення екології, комфортності простору щодо всіх користувачів і звісно ж затори. Тобто автомобілісти не отримають нічого, крім розчарування», – пояснює урбаніст.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.