Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.750 | 45.430 | 44.968 |
Міжнародний аеропорт Бориспіль зможе принести більше користі, залишившись у держвласності – завив заступник ген директора. Фактивно паралельно аналогічну заяву зробило і керівництво аеропорту Львів
Міжнародний аеропорт Бориспіль зможе принести більше користі, залишившись у держвласності. Про це заявив заступник гендиректора аеропорту Бориспіль із комерційної діяльності та стратегічного розвитку Георгій Зубко під час дебатів "Державні інфраструктурні монополії: залишити не можна приватизувати", повідомив "Інтерфакс-Україна".
«На сьогодні ми вважаємо, що аеропорт Бориспіль поки що не варто продавати або передавати в концесію. Ще чотири роки тому він був збитковим і, напевно, його можна було б приватизувати, - сказав Зубко в п'ятницю. - Але сьогодні він платить до бюджету кілька мільярдів гривень. І ми як менеджмент говоримо, що це далеко не межа: розв'яжіть наші руки корпоратизацією і ми покажемо результат».
Зубко також наголосив, що передання в концесію Борисполя безумовно не має бути пріоритетом для держави, оскільки є велика кількість регіональних аеропортів.
Він також зазначив, що керівництво Борисполя підтримує ідею того, що держуправління не є ефективною управлінською моделлю і наполягає на необхідності завершення корпоратизації аеропорту. Зубко також зазначив, що в авіагалузі концесія - більш вдалий інструмент, ніж приватизація.
Фактивно паралельно аналогічну заяву зробило і керівництво аеропорту Львів.
Гендиректор аеропорту Тетяна Романовська виступила за збереження підприємства у держвласності і проти передачі його у концесію. Про це вона заявила в ефірі телеканалу Перший Західний.
"Сьогодні ми хочемо категорично залишатися у державній власності. Є підтримка цього на обласному рівні, на місцевому рівні, я так розумію, що на міністерському також ця позиція підтримується", - сказала вона.
За словами гендиректора аеропорту, діяльність підприємства за угодою з Мінінфраструктури вивчають експерти Міжнародної фінансової корпорації (IFC) та Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) в рамках дослідження ринку регіональних аеропортів, які можуть бути передані в концесію.
"Вони роблять свою оцінку ринку і дають рекомендації. Наше завдання при зустрічі з ними обговорити цілі, місію, а також донести свою думку, переконання, що ми як аеропорт фактично прибутковий, ми самі виплачуємо хороші податки державі, можемо поки що без додаткових інвестицій. Природно, ми сказали про свою думку щодо виплати державі 90% дивідендів ", - розповіла Романовська.
Вона також зазначила, що в разі збереження поточного рівня відрахувань прибутку до держбюджету, аеропорт зможе протягнути два роки, додавши при цьому, що у Мінінфраструктури вже є підтримка щодо зменшення відрахування частки прибутку з 90% до 50%.
"Фактично ми самі зможемо інвестувати в свої проекти, закуповувати відповідне обладнання. Свою думку ми аргументували дуже серйозно", - підсумувала Романовська.
Нагадаємо, що раніше міністр інфраструктури Владислав Криклій запропонував віддати в концесію регіональні аеропорти.
"У першу чергу ми будемо говорити про концесію регіональних аеропортів. Ми всі від цього виграємо. Найближчим часом розповімо про наше бачення і пілотних концесійних проектах", - зазначив він.
Що стосується концесії аеропорту Бориспіль, міністр зазначив, що "у країні повинен залишатися базовий аеропорт, особливо якщо у нас є мета його розвивати і створювати на його базі транспортний хаб. Якщо ми передамо Бориспіль концесіонеру, у нього може бути інше бачення, відмінне від державної політики ".
У березні 2019 року екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян сказав, що Міністерство інраструктури планує передати у концесію міжнародні аеропорти Бориспіль і Львів ім. Данила Галицького.
Нагадаємо, що нещодавно Верховною Радою було прийнято закон про концесію. Читайте також про те, що сім українських залізничних вокзалів можуть передати у концесію.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.