Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.876 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.511 |
USD | 41.700 | 42.185 | 41.876 |
EUR | 43.330 | 44.030 | 43.511 |
Транспортна адміністрація Нью-Йорку (MTA) планує рекордні витрати – 50 млрд доларів за 4 роки – на розвиток міського метрополітену, автобусного зв’язку та приміських залізничних ліній мегаполісу
Транспортна адміністрація Нью-Йорку (MTA) планує інвестувати у розвиток міського метрополітену, автобусного зв’язку та приміських залізничних ліній мегаполісу більше 50 млрд дол. США. Інвестиційна програма на 2020 - 2024 роки стане найбільшою в історії MTA. Вона узгоджена з планом дій Subway Action Plan, прийнятим влітку 2017 року і спрямованим на підвищення надійності та пропускної здатності метрополітену.
На розвиток метрополітену планується виділити 37,3 млрд доларів США. У тому числі 7,1 млрд дол. - на оновлення систем сигналізації шести ліній, 6,1 млрд - на придбання 1900 нових вагонів, 5,2 млрд - на реконструкцію 70 станцій з метою забезпечення безперешкодного доступу до послуг метрополітену осіб з обмеженими фізичними можливостями. Ще 4,1 млрд доларів витратять на ремонт об'єктів на 175 станціях, у тому числі на заміну 78 ліфтів і 65 ескалаторів.
Інвестиції у ремонт колій складуть 2,6 млрд доларів На будівництво другої черги лінії 2-а авеню (SAS) планується виділити 4,55 млрд дол.
На розвиток двох приміських залізниць Нью-Йорка - Long Island Rail Road (LIRR) і Metro-North Railroad виділять 10,4 млрд доларів, у тому числі близько 1 млрд - на оновлення парку рухомого складу.
Раніше ми писали про те, що у США інвестують в інфраструктуру рекордну суму - 287 млрд доларів за 5 років. Читайте також про те, що обсяги інфраструктурного будівництва у світі стрімко зростають, і попереду - Азія.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.