РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.500 EUR: 46.092
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.500
EUR 40.000 41.000 46.092
USD 41.330 41.831 41.500
EUR 46.090 46.849 46.092
Новость

У проекті держбюджету 2020 передбачений рекордний обсяг фінансування доріг

Рекордний обсяг фінансування дорожньої галузі - 74,4 млрд гривень закладено у проекті держбюджету 2020. Про це розповів міністр інфраструктури України Владислав Криклій

2294
17 сентября 2019 г.



38 млрд грн - на розвиток та утримання доріг державного значення, 22 млрд – на дороги місцевого значення

Урядом затверджено проект Державного бюджету на 2020 рік. Він передбачає рекордний обсяг фінансування дорожньої галузі - 74,4 млрд гривень. Дорожній фонд у 2020 році заплановано у розмірі 69,7 млрд гривень. Про це повідомив на своїй сторінці у Facebook міністр інфраструктури Владислав Криклій.

«Джерелами формування державного Дорожнього фонду визначено, зокрема, 100% акцизного податку з пального і транспортних засобів та ввізного мита на нафтопродукти і транспортні засоби та шини до них. Курсова різниця вносить свої корегування у грошовий вимір цих 100%.

Показники надходжень до державного дорожнього фонду, закладені у проєкті державного бюджету на 2020 рік, гуртуються на прогнозі макроекономічних показників від травня 2019 року, який враховує курс 28,2 грн за долар США,» - зазначив міністр.

Криклій також нагадав, що додатковими джерелами наповнення державного дорожнього фонду стануть штрафи за недотримання габаритно-вагових норм, які передбачені прийнятим 12 вересня 2019 року Верховною Радою України Закону України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України» щодо джерел формування державного дорожнього фонду» (№1063).

Кошти дорожнього фонду пропонується розподілити наступним чином:

  • розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення – 38,0 млрд грн;
  • будівництво, реконструкцію, ремонт і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах (субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам) – 22,2 млрд грн;
  • заходи із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм – 3,2 млрд грн;
  • виконання боргових зобов’язань за запозиченнями, залученими державою під державні гарантії на розвиток мережі автомобільних доріг загального користування – 6,3 млрд грн.

«Платники податків, які фінансують дороги з власної кишені, хочуть, щоб дороги ремонтувались не ділянками по 40 метрів або через пости в Фейсбук, а з’являлись цілі хайвеї. Тому у найближчих планах навести лад в Укравтодорі, і провести роботу з областями, які в цьому році також мають значні можливості – 22 млрд гривень будуть витрачатись на місцеві і комунальні дороги, а не лежати на банківських рахунках, від цього дороги не з’являться,» - заявив міністр.

Держслужбовець нагадав, що дискусії навколо проекту бюджету ще продовжаться у Верховній Раді.


Читайте також про те, що Верховна Рада підтримала законопроект про значне збільшення штрафів за перевантаження фур. А також про те, що «Укравтодор» презентував систему онлайн-стеження за ремонтом доріг та станом проїзду на дорогах.

18 сентября 2019 г.
2939
На прошлой неделе разозленные отменой 12 рейсов киевской городской электрички пассажиры перекрыли же...
16 сентября 2019 г.
3632
Для туристов станут доступными 4 украинских маяка: Воронцовский, Сиверсов передний маяк, Аджиго...
16 сентября 2019 г.
2113
«Укравтодор» презентував онлайн-ресурс для відслідковування ремонтних робіт та стану про...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
02 мая 2025 г.
2792
Згідно з текстом документа, Україна має право сама визначати ділянки, які надаватиме для пошуку та в...
08 апреля 2025 г.
3989
Наразі землі, які були незаконно відчужені, повертаються до держави та територіальних громад че...
19 марта 2025 г.
6407
Тимур Ткаченко оголосив про початок роботи нових правил роботи громадського транспорту під час триво...
Вчера
558
Ручная уборка отнимает часы и не всегда эффективна, из-за чего современный робот пылесос для очистки...
Вчера
707
Нестабильность энергетики в Украине вынуждают большинство домохозяйств и бизнес использовать альтерн...
Вчера
6289
Його відзначили за «виняткові досягнення в спотворенні міських пейзажів»...
23 декабря 2024 г.
3536
Юрій Шевага, Директор компанії БІГ-СІТІ розповів про стан та вплив війни на мостову інфраструкт...
16 января 2023 г.
7023
Кабінет Міністрів ухвалив рішення про створення Державного агентства відновлення та розвитку інфраст...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!