РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.592 EUR: 43.509
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.592
EUR 40.000 41.000 43.509
USD 41.500 41.999 41.592
EUR 43.350 44.039 43.509
Новость

«По дорогах ми взяли декілька європейських прикладів і оновили наші застарілі норми» - Лев Парцхаладзе

Про те, як впроваджувалися нові норми для покращення якості українських доріг розповів Громадському радіо Лев Парцхаладзе

1836
13 сентября 2019 г.


«Коли оголошується тендер, перемагає той, хто дасть нижчу ціну»

Заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе розповів у програмі «Інший ранок» у студії Громадського радіо про те, як було впроваджено нові норми для покращення якості українських доріг.

«По дорогах ми взяли декілька європейських прикладів і оновили наші застарілі норми. Приміром, зараз наші дороги, які будуються, по якості дуже відстають від європейських. Чому? Тому що коли оголошується тендер, перемагає той, хто дасть нижчу ціну», - сказав заступник міністра.

За його словами, у нових ДБН при проектуванні доріг загального користування передбачена норма для покращення якості дорожнього покриття – впроваджено норму щодо проектування трас із застосуванням модифікованих бітумів при укладанні 2-х верхніх шарів дорожнього покриття. Цей спосіб додає покрівельному матеріалу велику тепло- і морозостійкість, еластичність, підвищену опірність втомним навантаженням, підвищує довговічність.

«Коли спека і їде вантажівка, дорога стає хвилями. Якщо додавати модифіковані бітуми, цього нема», - сказав Лев Парцхаладзе, наголосивши, що головне, щоб якісно будували.

Нагадаємо, що ці нововведення почали діяти із вересня цього року та містять рекомендаційну вимогу - застосовувати модифіковані бітуми при укладанні асфальтобетонного покриття на більшості трас. Це дороги І-ІІ категорій, а також інших категорій міжнародного і національного значення.

За оцінками експертів, вартість міцнішого та надійнішого покриття обійдеться дорожче до 10%, при цьому, строк служби таких доріг підвищиться до 20%.

Згідно зі змінами у ДБН, при розробленні проектної документації на будівництво автомобільних доріг І-ІІ категорії та автомобільних доріг інших категорій міжнародного та національного значення, при варіанті нежорсткого дорожнього одягу, рекомендується передбачати дорожнє покриття із щебенево-мастикового асфальтобетону на бітумах, модифікованих полімерами або комплексом добавок, а верхнього шару основи дорожнього одягу - із асфальтобетону на модифікованих бітумах.

Завдяки своїм фізичним властивостям вони не піддають руйнуванню дорожнього покриття під впливом різних температур, характеризуються високою тепло- та морозостійкістю, а також еластичністю.


13 сентября 2019 г.
2873
Параметричний метод розробки державних будівельних норм – дієвий інструмент боротьби з корупці...
13 сентября 2019 г.
1969
The Gateway Foundation разрабатывает проект первого в мире космического отеля. По их убеждению, уже ...
12 сентября 2019 г.
2395
Уряд призначив Дмитра Живицького та В'ячеслава Негоду заступниками у Міністерство розвитку громад і ...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
19 февраля 2025 г.
3131
Україна витратила на підготовку інфраструктури 300 мільйонів гривень, але через обстріли і нестачу к...
19 февраля 2025 г.
9337
Українські чиновники стверджують, що поточний текст угоди порушує вітчизняне законодавство та потреб...
06 февраля 2025 г.
2278
Нова постанова Уряду запроваджує автоматичний розгляд документів, що дають право на виконання підгот...
21 февраля 2025 г.
11347
Три будівлі, повністю побудовані з деревини, створять простір, який дозволяє місту «дихати&raq...
20 февраля 2025 г.
5505
Подорож фунікулером триває п’ять хвилин і цей проєкт реалізовувався 15 років та коштував сім м...
19 февраля 2025 г.
5379
Перетворення млинів на галерею передбачало масштабне очищення будівлі від промислових елементів. Вті...
13 февраля 2025 г.
1539
12 березня відбудеться семінар "ПОДАТОК та ОБЛІК в БУДІВНИЦТВІ". Участь можлива у online та offline ...
07 февраля 2025 г.
1427
18 лютого відбудеться засідання Ради Будівельної палати України...
19 февраля 2025 г.
2161
20 лютого на конференції зустрінуться провідні експерти, будівельні компанії, виробники матеріа...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
18 декабря 2024 г.
3021
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
585
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!