РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.547 EUR: 46.753
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.547
EUR 40.000 41.000 46.753
USD 41.330 41.831 41.547
EUR 46.000 46.999 46.753
Новость

У Венеції всесвітньо відомий архітектор сплатить 78 тисяч євро штрафу за невдалий міст

Суд в Італії постановив, що за недбалість під час проектування Мосту Конституції у Венеції архітектор Сантьяго Калатрава повинен заплатити 78 тисяч євро
3850
22 августа 2019 г.

На міст витратили на 4 мільйони євро більше запланованого

Італійський суд постановив, що за недбалість під час проектування Мосту Конституції у Венеції архітектор Сантьяго Калатрава повинен заплатити 78 тисяч євро. Штраф у майже 11 тисяч євро отримав також головний інженер Сальваторе Венто.

Міст Конституції через Великий канал був відкритий у 2008 році. Ще до офіційного відкриття споруда стала контроверсійною: її проєктування тривало на чотири роки довше запланованого, а вартість зросла з 7 до 11.6 мільйонів євро. Частина жителів міста була також незадоволена дизайном Калатрави та нарекла конструкцію зі скла та сталі "лобстером".

Чимало проблем виникло зі сходами на мосту. Скляні плити на них виявилися дуже слизькими, особливо у дощову погоду, що постійно призводить до падіння та травм. За подібну проблему критикують ще один проєкт Калатрави - скляний міст у Більбао, Іспанія.

Крім того, архітектор не врахував очевидної для Венеції проблеми: напливу туристів. Мостом Конституції, розташованим поблизу вокзалу, постійно користуються відвідувачі з візками на коліщатках. І оскільки жодних спеціальних пристосувань для них не передбачено, пошкоджують скляні панелі. Вже за чотири роки після відкриття, вісім панелей довелося замінити, що коштувало місту 36 тисяч євро. Початково передбачалося, що їх заміна знадобиться лише після 20 років експлуатації.

Ще одним недоліком моста стала відсутність доступу для людей з інвалідністю. Щоб його усунути, вздовж конструкції встановили ліфт, який мав переправляти людей на іншу сторону каналу. Зараз він не функціонує: температура всередині кабіни у літні дні досягає 50 градусів за Цельсієм. На початку 2019 року суд постановив демонтувати ліфт, що коштуватиме додаткових 40 тисяч євро.

У відповідь на критику ще часів відкриття мосту, Сантьяго Калатрава зазначав, що він відповідальний за дизайн, а не вибір компанії-підрядника та якість виконання робіт.

Це не перший випадок, коли робота Сантьяго Калатрави опиняється на судовому розгляді. У 2013 році виноробня Ysios в Іспанії подала позов, вимагаючи від архітектора 1.7 мільйонів фунтів на ремонт даху, який постійно протікав. У тому ж році суд виніс рішення стосовно Палацу конгресів в Ов'єдо, Іспанія. Він постановив, що Калатрава та його команда повинні виплатити 2.9 мільйони євро через недоліки, які були виявлені у проєктів вже під час спорудження.

Раніше ми розповідали про те, що у Сербії побудують міст через Дунай з офісами та готельними номерами, а також про те, який незвичайний міст з'єднав дві половини ленедарного середньовічного замку у Англії.

Автор: Вероніка Луцька
Фото: Тарас Кайдан

Источник:
hmarochos
21 августа 2019 г.
3352
Рядом с Лас-Вегасом планируют строительство первого в мире «цифрового города», который о...
21 августа 2019 г.
2734
В США теперь дешевле строить и эксплуатировать ветряные электростанции, чем покупать ископаемое топл...
21 августа 2019 г.
2894
Советник Президента Олег Устенко заявил, что крупные государственные компании-монополисты следует пр...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
02 мая 2025 г.
2768
Згідно з текстом документа, Україна має право сама визначати ділянки, які надаватиме для пошуку та в...
08 апреля 2025 г.
3980
Наразі землі, які були незаконно відчужені, повертаються до держави та територіальних громад че...
19 марта 2025 г.
6402
Тимур Ткаченко оголосив про початок роботи нових правил роботи громадського транспорту під час триво...
Сегодня
877
Бетонний басейн - це не просто декоративний елемент ділянки, а складна інженерна споруда, що вимагає...
01 января 2000 г.
33
Demolition works are the first—and a crucial—stage of any construction or renovation pro...
01 января 2000 г.
31
Демонтажные работы — первый и крайне важный этап любого строительного или реконструкционного п...
23 декабря 2024 г.
3504
Юрій Шевага, Директор компанії БІГ-СІТІ розповів про стан та вплив війни на мостову інфраструкт...
16 января 2023 г.
6988
Кабінет Міністрів ухвалив рішення про створення Державного агентства відновлення та розвитку інфраст...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!