Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.876 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.511 |
USD | 41.700 | 42.185 | 41.876 |
EUR | 43.330 | 44.030 | 43.511 |
Цей міст — зірка кліпів та реклами. В ідеалі він мав вирішити проблему «метро на Троєщину», але за роки будівництва сам став мемом. Подільський міст будується з 1993 року, мер Віталій Клічко неодноразово підкреслював, що до 2020 точно відкриється. Яка ситуація насправді?
Нажаль, будівництво мосту продовжується так само, як і йшло — з середини, без затверджених правобережних та лівобережних з’їздів. Найболючіші питання — де та як міст буде «кріпитися» до берегів — досі не вирішено. «Приклеїться» міст до Подолу до Валів чи правіше, як пройде на Райдужному масиві? На ці питання відповідей ще нема.
Як повідомили у пресслужбі КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва», згідно з розпорядженням Київської міської державної адміністрації № 619 від 08.04.2019 має буде розроблено техніко-економічне обґрунтування коригування проекту в частині будівництва правобережних та лівобережних підходів до Подільського мостового переходу (ПМП). Але станом на 01.07.2019 розробка нового ТЕО ще не профінансована Державною казначейською службою України.
Нагадаємо, міський голова Києва Віталій Кличко наголошував, що за умов належного фінансування Подільський міст Києва відкриють у 2020 році. За його словами, за час будівництва мосту витрачено вже близько 5 млрд грн, а потрібно на завершення ще 7 млрд грн. У бюджеті міста Києва на 2019 рік на будівництво Подільського мостового переходу заплановано фінансування в сумі 630 млн грн. Ще 400 млн грн обіцяно виділити з держбюджету.
Що роблять зараз
Як повідомив директор КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» Михайло Харнам, на початок липня на будівництві ПМП задіяні 125 осіб.
Що заплановано на 2019 рік
Міст через р. Дніпро:
- зварювання стиків арки;
- монтаж конструкцій в’язів;
- замикання арки;
- демонтаж тимчасових опор;
- навішування підвісів арки;
- монтаж консольних плит;
- фарбування балки жорсткості та арки.
Естакада на Рибальському півострові:
- улаштування з/б частини автопроїзду;
- спорудження опор 16-17;
- монтаж метро та автопроїзду в прогонах 9-17 (верхова та низова сторона);
- улаштування з/б частини метро та автопроїзду в прогонах 9-17 (верхова та низова сторона).
Заїзд на ПМП з вул. Набережно-Хрещатицької, в районі вул. Верхній-Нижній Вал:
- спорудження опор 0-1;
- перекладання інженерних мереж;
- монтаж металоконструкцій прогонових будов;
- сходи та ліфт в «Парку моряків».
Естакада на Трухановому острові:
- фарбування прогонової будови;
- улаштування водовідводу;
- улаштування проїзної частини (а/б покриття, бар’єрна та перильна огорожа, стовпи освітлення);
- установлення короба комунікації.
Міст через р. Десенка:
- установлення опор освітлення;
- улаштування проїзної частини (а/б покриття, бар’єрна та перильна огорожа, стовпи освітлення);
- укріплення берега в зоні опор 0 та 4.
Естакада в ур. Горбачиха:
- улаштування водовідводу;
- улаштування проїзної частини (а/б покриття);
- установлення короба комунікації.
Естакада від дамби Русанівських садів до порталу метрополітену:
- влаштування опор 24,25,26;
- монтаж прогонових будов авто та метро проїзду;
- влаштування з/б плит авто та метро проїзду.
Естакада на ділянці від центральної садової до залізниці:
- будівництво нижньої та верхньої естакади.
Будівництво ділянки метрополітену від порталу 26:
- влаштування насипу;
- будівництво ділянки метро від порталу 26.
Будівництво лівоповоротного з’їзду:
- улаштування проїзної частини (а/б покриття, бар’єрна та перильна огорожа, стовпи освітлення).
Метро чи інший рейковий транспорт?
Подільський міст проектувався під «метро на Троєщіну», але однозначного рішення, який саме транспорт піде новим мостом теж нема. Проектом мостовий перехід розраховано під сумісний рух автотранспорту (6 смуг руху) та метрополітену. Довжина суміщеної з Подільським мостовим переходом траси метрополітену складає 4,63 км та передбачає влаштування основних будівельних конструкцій станцій метрополітену «Суднобудівна», «Труханів Острів», «Затока Десенка», «Райдужна», а також прогонових будов метропроїзду з влаштуванням баластного корита під влаштування колій метрополітену та основних огороджуючих конструкцій тунелю на ділянці від дамби Русанівських садів до ст. «Райдужна».
«Після завершення будівництва об’єкту та введення його в експлуатацію, основні будівельні конструкції станцій та баластні корита будуть передані відповідній експлуатуючій організації для запуску рейкового транспорту», — повідомили у пресслужбі.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.