Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.253 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.563 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.253 |
EUR | 43.370 | 44.039 | 43.563 |
Для реалізації Стратегії розвитку Т-доріг, яку сьогодні керівник Державного агентства автомобільних доріг України презентував на засіданні Уряду, запропоновано кілька можливих варіантів, які планується застосувати комлексно – залежно від технічних характеристик дороги, особливостей регіонів та доступності ресурсів.
Перший шлях - це капітальні ремонти, один з варіантів якого - нова для України технологія так званого укочуваного бетону.
Славомір Новак: «В Європі цю технологію активно застосовують на місцевих дорогах. Замість кількох шарів бітумних мас – на укріплену основу укладається один шар укочуваного бетону, що дозволяє економити час виконання робіт та знижує витрати».
Таку технологію в Україні можна використовувати у Південно-східних та центральних областях. З одного боку, це дасть імпульс розвитку внутрішнього ринку (виробництву цементів), використанню місцевих природніх ресурсів (вапняку), з іншого – дозволить забезпечити якісне покриття в регіонах з великою інтенсивністю руху, де є велике навантаження на дорогу та високі температури у літній період.
Другий варіант – холодний ресайклінг. Це поширений зараз метод ремонту доріг, коли знімається верхній шар покриття, переробляється та із додаванням в’яжучих матеріалів укладається знову. Рекомендуємо його застосовувати у Північно-західних областях.
«Третій варіант капітального ремонту Т-доріг, - зауважив керівгик Укравтодору, - використання відходів промисловості в основі. - Рекомендуємо застосовувати цей варіант у місцях розташування великих промислових виробництв, особливо у Східних областях».
Окремо варто зазначити, що використання технологій укочуваного бетону та додавання відходів промислових виробництв вимагає змін до ДБН та ДСТУ.
«Там, де ситуація дозволяє – будемо іти другим шляхом – виконувати поточний ремонт, - зауважив Славомір Новак. - На жаль, протяжність доріг, де можна робити такі ремонти, є невеликою – 15 %. Решта потребує капітального ремонту».
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.