Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.750 | 45.430 | 44.968 |
Для правильної та ефективної організації роботи транспорту, а також безпечних та сприятливих умов для пішоходів в Україні буде запроваджена класифікація вулиць за функціональним призначенням, тобто, в залежності від того, на кого вони розраховані: на пішоходів, велосипедистів, громадський транспорт, автомобілі або суміжний рух.
Відповідна норма наразі вноситься у проект нових змін до ДБН “Вулиці і дороги населених пунктів”, які розробляє ДП “ДерждорНДІ”.
“Продовжуємо впроваджувати зарубіжну практику організації безпечного та комфортного простору для людей. Ідея, яка була запропонована, і ми зараз її враховуємо у проекті нових змін у ДБН - запровадження класифікації вулиць за їх функціональним призначенням. Сьогодні в чинних будівельних нормах в Україні діє лише класифікація вулиць і доріг в залежності від групи населених пунктів: загальноміські, районні, житлові тощо. Ми хочемо впровадити класифікацію ще і за функціями, тобто, для кого призначаються ці дороги: для пішоходів, велосипедистів, громадського транспорту, автомобілів або суміжного руху всіх. Зараз великі українські міста буквально поглинені транспортними проблемами - постійні затори, нестача паркомісць, загазованість і збої у роботі громадського транспорту. Це треба змінювати. І впровадження даної класифікації, у тому числі, може частково вирішити ці питання шляхом правильної організації руху в містах”, - написав заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.
Він пояснив, що сьогодні за таким принципом організовані вулиці у багатьох містах Європи. Саме тому вони є комфортними та зручними для проживання і пересування людей.
“І пішоходи, і велосипедисти, і водії відчувають себе рівними учасниками дорожнього руху. Їх права не обмежуються, а навпаки - для їх безпечного і комфортного пересування створені всі необхідні умови. І ми маємо також впроваджувати цей позитивний досвід і взагалі змінювати підхід до організації як пішохідної, так і транспортної інфраструктури в містах”, - наголосив Парцхаладзе.
Відтак, у новому проекті змін у ДБН вже запропоновано ввести такі категорії вулиць (доріг):
1 - пішохідна доріжка - з рухом виключно пішоходів та можливий суміжний рух велосипедистів. Основне призначення - безпечний рух пішоходів.
2 - велосипедна доріжка - з рухом лише велосипедистів. Також допускається епізодичний рух пішоходів за відсутності тротуару або пішохідної доріжки. Основне призначення - окремий рух лише велосипедного транспорту.
3 - магістральна вулиця загальноміського значення - регульований рух з широкими тротуарами, регульованими наземними пішохідними переходами, обов’язковими велодоріжками/велосмугами. На цих вулицях наявний рух громадського транспорту та допускаються стоянки поза межами основної проїзної частини або в спеціально відведених для цього місцях. Основне призначення - транспортний зв’язок між житловими, промислово-складськими районами, загальноміським та районними громадськими центрами, а також з іншими магістральними вулицями, міськими і зовнішніми автодорогами.
Цей список наразі доопрацьовується, крім цього, відповідно до категорій вулиць за функціональним призначенням будуть встановлюватися вимоги та рекомендації до ширини кожної з цих функціональних зон.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.