РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.331 EUR: 43.691
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.331
EUR 40.000 41.000 43.691
USD 41.150 41.649 41.331
EUR 43.370 44.039 43.691
Новость

Укрзалізниця «приїхала»… (як дзеркало українських реформ)

Проект ЗВЕРНЕННЯ Всеукраїнської спілки виробників будматеріалів щодо підвищення тарифів Укрзалізниці
2889
31 декабря 2015 г.


БЛОГ ІВАНА САЛІЯ

 Президент Всеукраїнської спілки виробників будівельних матеріалів





                  

 

 

Президенту України Порошенку П.О.

Прем'єр-міністру України Яценюку А.П.

Віце-прем'єр-міністру - Міністру регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Зубку Г.Г.

Міністру інфраструктури України
Пивоварському А.М.

Міністру економічного розвитку і торгівлі України Абромавичусу Айварасу

Президенту Американської Торгівельної Палати в Україні Гундера А.

В.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця»
Завгородньому О.В.

Учасникам Всеукраїнської спілки виробників будматеріалів





















Проект ЗВЕРНЕННЯ
Всеукраїнської спілки виробників будматеріалів

щодо підвищення тарифів Укрзалізниці

Укрзалізниця «приїхала»… (як дзеркало українських реформ)
 

Електровозам по 40 років.
Тепловози зносилися на 90%.
5,8 тис.км залізничних колій потребують капітального ремонту.
0,2-0,3 тис.км ремонтуються на рік.
Вагонний дефіцит покривали тисячами вагонів Білорусі та Литви.
Кредитна заборгованість залізниць близько 50,0 млрд.грн.

Укрзалізниця «реформується»:
Не довго думали, довго виправдовуються в слайдах та зустрічах: 2016 рік – підвищення залізничних тарифів на 20, 30, 40%, а для позакласних вантажів (будматеріали: щебінь, цегла, плитка керамічна і т.д.) – підвищення на 50% і більше…

Представники промисловості пропонують:
1. Не поспішати, об’явити мораторій на підвищення тарифів.
2. Провести внутрішню оптимізацію Укрзалізниці.
3. З надією підтримують як останні кадрові зміни, так і наміри реформувати УТЛЦ: відсутність фірм-прокладок, штучного дефіциту вантажних вагонів.
4. Укладати прямі договори на перевезення Укрзалізницею.
5. Реалізувати уже не вперше обіцяне: різницю тарифів консолідувати і публічно витрачати на оновлення парку та інші капітальні видатки (очікується – плюс 11,0 млрд.грн.).
6. І тоді Уряд, Міністерство і Укрзалізниця вправі і в моралі будуть оперувати новими тарифами.

Цінуємо місію Укрзалізниці, але:
За період з 2006 по 2015 рік 
- вартість цегли провідних підприємств зросла на 107%;
- залізничний тариф на перевезення зріс на 496%;
- перевезення глини каолінової зросло з 26,7 грн. до 159,0 грн. за тонну.
То хто ефективніше працює: реальна економіка, бізнес чи монополія?

Що сталося із Укрзалізницею. 
В період Кірпи Г.І. та Кучми Л.Д. залізниця – генератор ділової активності та відродження інфраструктурного транспортного будівництва.
В сьогоденні залізниця ледь виживає і стишує ходу економіки країни.

Укрзалізниця сьогодні знову може стати дзеркалом економічних реформ, якщо!!!!!
1. Вітаємо висновки і глибину аналізу Американської торгівельної палати в Україні:
Будьте обережні, зберігайте поступовість і публічність, адже прогноз зростання цін виробників на 2016 рік – 10-12%, прогноз підвищення залізничних тарифів монополіста – 25-50%.
Врахуйте: буде зменшення вантажоперевезень…
2. Дивує позиція Міністерства економічного розвитку і торгівлі України:
Підвищення тарифів залізниці не протирічить прогнозам Мінекономрозвитку щодо зростання цін від виробника.
3. Звідки англомовним і три дні як громадянам України Міністрам знати, що наприклад при вартості тонни щебеню гранітного 100 грн., уже тепер транспортна складова становить 55-60 грн.
4. Звідки Мінекономрозвитку знати про суперечливу і теж не з того кінця розпочату «реформу» в автоперевезеннях (Постанова КМУ від 21.10.2015 року № 869): «Якщо автоперевізник перевищить обмежену вагу на вісь на 5%, то штраф – 827 грн., якщо на 50% - штраф 7,7 тис.грн. Оштрафований автомобіль не матиме права рухатися»).

Проснулися і з глузду з’їхали: уже давним-давно працюють 40-тонні самоскиди та «фури» транзитні. На «запорожцях» тепер будемо щебінь, глину, ґрунт, пісок і т.д. перевозити. А дороги навіть ґрунтові чи в щебені – витримують і самоскиди, і такі урядові рішення.

Чекаємо на публічні роз’яснення.
Просимо надіслати пропозиції для остаточного редагування звернення на e-mail: info@avbmv.com.ua, avbmv@mail.ru.


З повагою,
Президент Всеукраїнської спілки 
виробників будматеріалів, 
Віце-президент Конфедерації будівельників України, 
Віце-президент Будівельної палати України І.М. Салій

 

22 декабря 2015 г.
2434
Коментар Івана Салія, президента Всеукраїнської спілки виробників будівельних матеріалів, щодо&...
10 декабря 2015 г.
3913
На заседании круглого стола, который состоялся  24 ноября текущего года в городе Минске, украин...
05 октября 2015 г.
3734
Іван Миколайович Салій: побіжно про різницю між Харковом і Києвом...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
Вчера
3556
Верховна Рада України на засіданні 19 листопада ухвалила у другому читанні проєкт закону про державн...
19 ноября 2024 г.
3547
На 2025 рік Уряд виділяє на виплату компенсацій лише 4 млрд гривень – щонайменше вдвічі меншу ...
12 ноября 2024 г.
3892
В той же час Україна потребує 5 мільярдів доларів для термінового відновлення інфраструктури...
Вчера
1377
Що включає повний покрівельний комплект Ruukki, та чому його варто обрати...
19 ноября 2024 г.
12569
Розташована в культурному районі Саадіят, резиденція буде оточена монументальними архітектурними тво...
14 ноября 2024 г.
8613
Фасадну стіну зібрано з шести тисяч напівпрозорих блоків боросилікатного скла...
11 ноября 2024 г.
1332
18 грудня 2024 року відбудеться UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2024, де будуть відзна...
11 ноября 2024 г.
1251
29 листопада відбудеться семінар та вебінар ФІНАНСУВАННЯ БУДІВНИЦТВА - 2024/2025! Житло (квартири, п...
13 ноября 2024 г.
3445
Захід стане майданчиком для конструктивного діалогу, висловлювання та обговорення різноманітних думо...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
388
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3727
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!