Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.750 | 45.430 | 44.968 |
Смілива інновація від інженерів Scania на основі ДНК компанії – модульної системи – дозволила створити концепт-автомобіль, який здатен змінити систему міського транспорту.
Безліч міст в різних куточках світу вже зараз ініціюють суттєві зміни у сфері міського транспорту, що викликано потребою у зменшенні кількості викидів та заторів. Технологічні та логістичні переваги електричних та безпілотних транспортних засобів стануть ключовими стимулами для розвитку міст та переходу на екологічно сталу транспортну систему.
«Scania NXT – це наше бачення майбутнього транспорту у містах. Кілька із цих технологій потребують подальшого вдосконалення та відпрацювання, але для нас було важливо створити концепцію автомобіля, щоб візуально та технічно продемонструвати ідею того, що чекає на нас вже за рогом, - коментує Хенрік Хенрікссон, президент та CEO Scania. – Scania NXT розробляли з прицілом на 2030 рік і далі, який втілює у собі кілька інноваційних технологій, що доступні вже зараз».
В Scania NXT передні та задні ведучі модулі можна використовувати під автобусний кузов, розвізну вантажівку чи сміттєвоз. Автобусний модуль цього інноваційного концепт-автомобіля представлений на виставці міського транспорту UITP в Стокгольмі, 10-12 червня 2019.
Спільне використання та більше гнучкості
Транспортна екосистема вимагає не лише нові екологічно чисті транспортні засоби, а насамперед логістичні та інфраструктурні зміни. Потрібна розбудова інфраструктури, що забезпечить функціонування електричних та безпілотних транспортних засобів. До того ж, замість того, щоб планувати потік людей та товарів у містах 24/7, потрібно направляти та перетворювати його у злагоджений рух.
Комерційний транспорт формує пульс міста. Від нього залежить, як ми добираємось до місця роботи чи школи, як продукти харчування потрапляють на полиці магазинів чи до ресторанів, як медикаменти та ліки досягають медичних закладів і яким чином збирають та вивозять сміття.
Наразі, потоки у містах далекі від оптимальних, тому що товари переважно доставляються у ранкові години, що співпадає з потоками людей. Водночас, комерційний транспорт не може заїжджати у центральні або спальні райони міст у нічні години, коли мешканці сплять, щоб не тривожити їхній сон.
Хенрікссон: «Ми в Scania не можемо повністю перекроїти транспортну систему у містах. Що ми можемо зробити, так це ініціювати зміни, що й лягло в основу Scania NXT – нам потрібно вийти за межі стандартного підходу в організації міського транспорту та, натомість, включити екологічне мислення».
Громадський транспорт завжди означав спільне використання. Але зараз це потребує іншого рівня та іншого підходу. Підвищення автоматизації дозволить досягти більшої гнучкості громадського транспорту.
“Це щось абсолютно нове та несхоже на все інше, хоча гнучкий дизайн та модульні компоненти завжди лежали в основі продукції Scania», - розповідає Роберт Сйодін, менеджер проекту Scania NXT.
Восьмиметровий автобусний модуль виробляється як один збірний компонент, що суттєво зменшує вагу. Сонячні батареї циліндричної форми розміщуються під підлогою, що дозволяє ефективно використовувати простір та сприяє кращому розподіленню ваги. Низька вага транспортного засобу - менше восьми тон – дозволяє забезпечити заряд батареї приблизно на 245 кілометрів.
«Постійне вдосконалення у вигляді невеличких кроків завжди було унікальною особливістю Scania, - говорить Сйодін. – Але зараз ми робимо величезний ривок у майбутнє. Цей транспортний засіб забезпечить нас безцінними практичними даними для подальшого розвитку та вдосконалення електрифікованих безпілотних транспортних засобів».
ІДЕЯ В ОСНОВІ SCANIA NXT
Джерело: scania.com
Інформацію розміщено на правах реклами
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.