РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.011 EUR: 44.726
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.011
EUR 40.000 41.000 44.726
USD 40.950 41.451 41.011
EUR 44.550 45.349 44.726
Новость

Укравтодор розірвав договір із китайським підрядником: капітальний ремонт траси М-12 на Хмельниччині поки відмінили

Підрядники системно порушував умови контракту
3912
07 июня 2019 г.



Розірвали договір

Укравтодор 3 червня 2019 року розірвав контракт із компанією Xinjiang Communications Construction Group Co Ltd (Китай) «Роботи з підвищення рівня безпеки руху (реконструкція та капітальний ремонт) у відповідності до рекомендацій EuroRAP на ділянці автомобільної дороги М-12 км 291+240 – км 322+052».

Проект фінансується за кредитні кошти Світового банку та реалізується на умовах FIDIC із залученням незалежного інженера-консультанта, який здійснює управління та контроль за виконанням робіт.

Рішення про розірвання контракту погоджено зі Світовим банком.

Контракт з компанією Xinjiang Communications Construction Group Co. Ltd. (Китай) на виконання реконструкції та капітального ремонту на трасі М-12 було укладено 10.10.2017. Вартість контракту 38,49 млн доларів США, термін виконання робіт - 540 днів. Очікуваний термін виконання робіт – осінь 2019 року.

На дату розірвання контракту підрядник виконав лише окремі види робіт, що становить менше 1% від загального обсягу робіт. При цьому на дату розірвання договору підрядник мав виконати 70% робіт.

Таке відношення підрядника до своїх контрактних зобов’язань поставило під загрозу своєчасне виконання спільного зі Світовим Банком проекту та мало наслідком підвищену небезпеку учасників руху на дорозі державного значення, яка є одним з найважливіших транспортних коридорів України.

Критичним є й те, що підрядник протягом періоду дії контракту не забезпечив належного експлуатаційного утримання ділянки (своєчасний аварійний ремонт), якого вимагає контракт, в результаті чого ділянку дороги доведено до аварійною стану з ускладненими умовами руху.

У зв’язку із критичним станом дороги М-12 на цій ділянці після розірвання контракту терміново за кошти експлуатаційного утримання Укравтодору, залучено Хмельницький облавтодор для забезпечення безпечного проїзду.

17 квітня 2019 року, під час останньої моніторингової місії фахівців Світового банку на ділянки контракту Інженером незалежного нагляду було представлено Звіт про виконання робіт підрядником, який містив неупереджену статистичну інформацію та, як висновок, рекомендацію Інженера припинити дію контракту з підрядником. За час дії контракту Інженер надав підряднику 22 повідомлення про необхідність виправлення ситуації (наявність навіть 1 такого повідомлення дає замовнику право на застосування процедури розриву контракту).

Важливо зазначити, що ключовий персонал підрядника на ділянці контракту не мав належного досвіду і знань в реалізації дорожніх робіт за вимогами контрактів FIDIC, що ускладнювало організацію робіт та негативно впливало на хід їх виконання.

Джерело:
ukravtodor
07 июня 2019 г.
3194
Американские военные проведут следующий месяц, занимаясь окрашиванием заграждений на границе...
06 июня 2019 г.
3475
Фирма запускает роботизированную мебель, чтобы помочь горожанам максимально использовать пространств...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
12 июля 2024 г.
3148
З появою ЄДЕССБ усі процеси відбуваються в онлайн-форматі, кожен крок  фіксується, а будь-які с...
11 июля 2024 г.
3674
Дефіцит робочої сили, який оцінюють у 20-50%, впливає на всі процеси будівництва. Як він загрожує ри...
10 июля 2024 г.
3999
З житлового фонду соціального призначення можна буде орендувати житло у кількох форматах...
Вчера
4720
Новий міст спроєктований не як інфраструктурний об’єкт, а як новий громадський простір...
11 июля 2024 г.
9729
Новий простір діє одночасно як міський парк і меморіал...
11 июля 2024 г.
1143
Вітчизняний виробник будматеріалів SWEETONDALE вивів на ринок екструдований пінополістирол XPS ...
12 июля 2024 г.
1336
23 липня 2024 року відбудеться ексклюзивна панель КБУ на тему «АНАЛІТИКА УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ НЕ...
11 июля 2024 г.
1098
31 липня у КВЦ «Парковий» в Києві пройде Конгрес - INVEST IN UKRAINE, в рамках якого від...
28 июня 2024 г.
1624
Захід стане майданчиком для конструктивного діалогу, висловлювання та обговорення різноманітних думо...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
160
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3477
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!