Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.750 | 45.430 | 44.968 |
В Україні облаштовуватимуть обов'язкові розриви дорожнього огородження на найбільших трасах для зручного проїзду спецтехніки не рідше, ніж кожні 10 км.
Безпека людей - це пріоритет №1. Тому одне з важливих нововведень у цьому ключі - обов’язкові розриви дорожнього огородження на найбільших трасах не рідше ніж через кожні 10 км. Про це на своїй Facebook-сторінці написав заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.
Як це пов’язано?
"Сьогодні, згідно з чинними нормами, швидкісні траси проектуються з обов'язковим огородженням на розділювальній смузі по всій протяжності дороги. Розривів немає. Тому у разі якоїсь надзвичайної ситуації пожежна або швидка змушена проїхати десятки кілометрів вздовж цього огородження, щоб мати змогу розвернутися. Ось тут і були би доречні такі розриви. Тому ми впровадили відповідну норму в ДБН щодо доріг загального користування. Вона вступає в дію вже з вересня", - написав Парцхаладзе.
Такі зміни також сприятимуть швидшій ліквідації ДТП та наслідків інших надзвичайних ситуацій, що, у свою чергу, дозволило б забезпечити безперебійний рух транспорту на трасах.
Зміни до ДБН розроблені ДП "ДерждорНДІ", вже опубліковані та вступають в дію з 1 вересня 2019 року.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.