Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.991 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.645 |
USD | 41.850 | 42.350 | 41.991 |
EUR | 43.530 | 44.230 | 43.645 |
У Міністерстві інфраструктури запропонували відновити обов'язковий техогляд приватних автомобілів з 2022 року.
Відповідний проект закону опублікований на сайті Міністерства інфраструктури.
Проект закону передбачає суттєве вдосконалення механізмів державного регулювання в сфері безпеки експлуатації колісних транспортних засобів і націлений на підвищення рівня безпеки на дорогах.
Відповідно до законопроекту, перший технічний огляд особистих транспортних засобів повинен проводитися через чотири роки після першої реєстрації з подальшим його проходженням кожні два роки.
Для таксі і комерційних автомобілів законопроект передбачає щорічне проведення техогляду, починаючи з моменту першої реєстрації.
Штрафи за несвоєчасний техогляд пропонується збільшити з 20 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (з 340 гривень до 1700 гривень).
Контроль за дотриманням нових вимог покладається на Національну поліцію.
Проведення техогляду буде віддано приватним особам, при цьому буде сформовано ринкові ціни на послуги.
Перевізників пасажирів пропонується зобов'язати обладнати свої транспортні засоби тахографами - пристроями для реєстрації швидкості, режиму праці, відпочинку водіїв і членів екіпажу.
На міжнародних рейсах пристрої для обмеження швидкості повинні бути встановлені до 1 липня 2019 року, а на внутрішніх перевезеннях - до 1 січня 2020 року.
Проект закону розроблено на виконання Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом.
Нагадуємо:
Влітку 2011 року Україна з метою усунення надмірного державного регулювання у сфері автоперевезень скасувала обов'язковий техогляд для легкових автомобілів, що не використовуються у комерційних цілях.
З 1 травня 2019 року оновлено формат документа, що підтверджує успішне проходження транспортним засобом перевірки технічного стану.
Джерело: Економічна правда
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.