РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.519 EUR: 47.713
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.519
EUR 40.000 41.000 47.713
USD 41.330 41.831 41.519
EUR 47.100 47.831 47.713
Новость

В Україні пішохідні переходи облаштовуватимуть по-новому

Безпека пішоходів на перехрестях може бути підвищена завдяки навскісним наземним переходам
3163
12 апреля 2019 г.



Безпечні "зебри"

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України продовжує оновлення державних будівельних норм щодо проектування доріг. Зокрема, наразі вивчається зарубіжний досвід у облаштуванні безпечних пішохідних переходів на перехрестях. А саме, «косої зебри», яка розміщується не під прямим кутом до тротуару, як зазвичай, а навскіс.

«У Європі більшість пішохідних переходів - наземні, а не підземні як у нас. І незважаючи на це, аварій на європейських дорогах трапляється в рази менше. Все завдяки розумному проектуванню вулиць і доріг. Наприклад, влаштуванню на перехрестях наземних пішохідних переходів із “косою зеброю”. Тобто, не під прямим кутом до тротуару, як це звичайно роблять, а трохи навскіс. Здавалося б дрібниця, але завдяки їй для зустрічних машин підвищується видимість людей на переході, а отже, ризик наїзду чи іншої аварії набагато менша. Крім цього, це підвищує увагу і самого пішохода, змушує його дивитися в бік автомобіля, що рухається. Тому ми зараз детально вивчаємо впровадження цієї практики у нас, щоб підвищити безпеку пішоходів», - написав заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.

Він зауважив, що сьогодні в Україні більшість ДТП за участю пішоходів відбувається саме на перехрестях. «За статистикою МВС у 2018 році на українських дорогах загинуло близько 3 тисяч людей, а ще 30 тисяч були травмовані. Серед найрозповсюджених причин аварій – порушення правил проїзду перехресть, недотримання безпечної дистанції, порушення правил маневрування, перевищення дозволеної швидкості та водіння напідпитку. Тому створювати безпечні умови для перетину перехресть для пішоходів дуже важливо: проектувати продумані переходи, влаштовувати захисні стовпчики на краю тротуарів. Якщо тільки завдяки цьому нам вдасться зменшити кількість аварій, то уявіть скільки життів це може врятувати», - підкреслив він.

Практика навскісних пішохідних переходів сьогодні зустрічається у Бельгії, Німеччині, Франції, Нідерландах та інших країнах. За підрахунками експертів, тільки завдяки їх використанню ризик аварій на дорогах зменшується до 10%.

Проект змін до ДБН наразі розробляється ДП «ДерждорНДІ».

Парцхаладзе також нагадав, що у чинних нормах (ДБН «Вулиці і дороги населених пунктів») вже введена низка важливих змін для підвищення безпеки на дорогах в населених пунктах, зокрема:

- обов’язкове влаштування острівців безпеки на нерегульованих переходах з 4-ма і більше смугами руху;

- можливість звуження ширини смуги на дорогах до 3-3,5 м в залежності від призначення доріг;

- обов’язкове влаштування металевих стовпчиків на зупинках громадського транспорту тощо.

11 апреля 2019 г.
3330
10% українців з порушеннями слуху тепер повинні мати обов'язковий зручний доступ до всіх громадських...
10 апреля 2019 г.
3986
В Україні пропонують підвищити надійність проектування висотних будівель...
09 апреля 2019 г.
3024
Тепер нові та реконструйовані спортивні заклади повинні обов’язково мати безбар’єрний до...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
08 апреля 2025 г.
3900
Наразі землі, які були незаконно відчужені, повертаються до держави та територіальних громад че...
19 марта 2025 г.
6063
Тимур Ткаченко оголосив про початок роботи нових правил роботи громадського транспорту під час триво...
14 марта 2025 г.
4902
Міський голова анонсував «очищення» міської влади, а також зміниу структур КМДА...
18 апреля 2025 г.
5591
Церкву було збудовано сто років тому, а з 2023-го вона не працює, бо відвідування храмів у Нідерланд...
17 апреля 2025 г.
5584
Потяг, розроблений у 1950 році, символізує епоху золотого італійського модернізму...
16 апреля 2025 г.
4465
Він складатиметься з двох модулів, що дозволяє легко розширювати простір в майбутньому...
11 апреля 2025 г.
1656
Під час заходу будівельна спільнота та представники влади разом з міжнародними партнерами об'єднають...
04 апреля 2025 г.
1475
16 квітня відбудеться RECOVERY CONSTRUCTION FORUM UKRAINE 2.0 - подія, яка стане майданчик...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Igor Vykhrystiuk is a successful Ukrainian businessman, entrepreneur and expert in construction, env...
04 апреля 2022 г.
542
Ігор Вихристюк – успішний український бізнесмен, підприємець і фахівець у сфері будівництва, е...
04 апреля 2022 г.
758
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!