РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 42.166 EUR: 43.642
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 42.166
EUR 40.000 41.000 43.642
USD 42.000 42.501 42.166
EUR 43.700 44.431 43.642
Новость

На українських дорогах смуги для громадського транспорту стануть нормою

В Україні розроблять сучасні норми проектування смуг для громадського транспорту
2955
20 февраля 2019 г.




Смуги для громадського транспорту

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України продовжує оновлення державних будівельних норм (ДБН) щодо вулиць і доріг населених пунктів. Зокрема, наразі розглядається пропозиція переглянути та суттєво вдосконалити рекомендаційні вимоги до влаштування відокремлених смуг для громадського транспорту, щоб покращити його роботу та підвищити безпеку і комфорт пасажирів.

Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.

“Чомусь так склалося, що у нас, на відміну від Європи, громадський транспорт - це скоріше щось жахливе і негативне, аніж зручний альтернативний шлях дібратися на роботу, навчання чи додому. І за можливості кожен другий українець згоден пересісти на авто і витратити години часу на стояння в пробках, ніж поїхати в автобусі чи маршрутці. Це потрібно змінювати і влаштовувати зручні сучасні умови для користування громадським транспортом. Сьогодні у чинних нормах щодо проектування вулиць і доріг відсутні окремі рекомендації як потрібно влаштовувати відокремлені смуги громадського транспорту, у якій смузі руху це краще робити, для якого транспорту - рейкового чи безрейкового, також не береться до уваги функціональне призначення вулиці, її оточення та інтенсивність. Тому зараз є пропозиція переглянути ці вимоги та оновити їх відповідно до європейського досвіду, враховуючи всі ці необхідні параметри. Це могло би підвищити якість руху громадського транспорту та оптимізувати його роботу”, - написав він.

За його словами, окрім норм проектування для покращення роботи громадського транспорту в Україні також обов’язково потрібно оптимізовувати та вдосконалювати наявні міські маршрути, підвищувати якість надання транспортних послуг. “У Європі вже давно відмовляються від індивідуальних автомобілів на користь громадському транспорту або велосипедам. Ми також маємо створювати належні умови та переймати цей досвід, популяризовувати цей вид транспорту”, - додав він.

Проект змін до ДБН наразі розробляється ДП “ДерждорНДІ”.

Довідково:

ДБН В.2.3-5:2018 “Вулиці та дороги населених пунктів” вступив в дію з 1 вересня 2018 року. Ним було введено низку принципово якісних змін для безпеки і комфорту людей, зокрема, можливість звуження ширини смуг руху на дорогах, обов’язкове встановлення спеціальних захисних огороджень на зупинках громадського транспорту, обов’язкове облаштування острівців безпеки на нерегульованих переходах, велодоріжок та велосмуг та інші зміни.

19 февраля 2019 г.
3171
У нових житлових будинках можуть дозволити проектувати вбудовані громадські заклади вище 3-го поверх...
15 февраля 2019 г.
3293
В Україні заборонили використання азбестоцементних труб в системах водопостачання та каналізації &nd...
14 февраля 2019 г.
3435
Тепер проектувати поріг або сходи при вході до житлових будинків не обов’язково...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
15 января 2025 г.
5982
Аналітики українського маркетплейсу нерухомості, проаналізували ціни на квадратний метр жи...
15 января 2025 г.
3164
Регламент (ЄС) 2024/3110 замінить чинний Регламент (ЄС) № 305/2011. Основні зміни спрямовані на гарм...
13 января 2025 г.
3962
Нововведення дозволить запобігти незаконним забудовам, спростить відведення ділянок та забезпечить а...
Сегодня
3501
Будинок закрито від вулиці бетонними стінами без вікон. Навколишня забудова настільки щільна, що вік...
Сегодня
10307
Технології дозволяють будинкам функціонувати автономно, включаючи виробництво енергії та води, що ро...
Вчера
455
The leading European manufacturer of steel construction solutions has set an ambitious goal: to redu...
20 декабря 2024 г.
1951
20 грудня обговоримо важливі питання цифровізації та вдосконалення будівельної галузі...
18 декабря 2024 г.
2495
18 грудня 2024 року відбудеться UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2024, де будуть відзначені ...
10 декабря 2024 г.
1666
12 грудня 2024 року в Києві відбудеться визначна подія для професіоналів будівельної, девелоперської...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
18 декабря 2024 г.
2896
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
531
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!