РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.011 EUR: 44.726
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.011
EUR 40.000 41.000 44.726
USD 40.950 41.451 41.011
EUR 44.550 45.349 44.726
Новость

На українських дорогах смуги для громадського транспорту стануть нормою

В Україні розроблять сучасні норми проектування смуг для громадського транспорту
2906
20 февраля 2019 г.




Смуги для громадського транспорту

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України продовжує оновлення державних будівельних норм (ДБН) щодо вулиць і доріг населених пунктів. Зокрема, наразі розглядається пропозиція переглянути та суттєво вдосконалити рекомендаційні вимоги до влаштування відокремлених смуг для громадського транспорту, щоб покращити його роботу та підвищити безпеку і комфорт пасажирів.

Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.

“Чомусь так склалося, що у нас, на відміну від Європи, громадський транспорт - це скоріше щось жахливе і негативне, аніж зручний альтернативний шлях дібратися на роботу, навчання чи додому. І за можливості кожен другий українець згоден пересісти на авто і витратити години часу на стояння в пробках, ніж поїхати в автобусі чи маршрутці. Це потрібно змінювати і влаштовувати зручні сучасні умови для користування громадським транспортом. Сьогодні у чинних нормах щодо проектування вулиць і доріг відсутні окремі рекомендації як потрібно влаштовувати відокремлені смуги громадського транспорту, у якій смузі руху це краще робити, для якого транспорту - рейкового чи безрейкового, також не береться до уваги функціональне призначення вулиці, її оточення та інтенсивність. Тому зараз є пропозиція переглянути ці вимоги та оновити їх відповідно до європейського досвіду, враховуючи всі ці необхідні параметри. Це могло би підвищити якість руху громадського транспорту та оптимізувати його роботу”, - написав він.

За його словами, окрім норм проектування для покращення роботи громадського транспорту в Україні також обов’язково потрібно оптимізовувати та вдосконалювати наявні міські маршрути, підвищувати якість надання транспортних послуг. “У Європі вже давно відмовляються від індивідуальних автомобілів на користь громадському транспорту або велосипедам. Ми також маємо створювати належні умови та переймати цей досвід, популяризовувати цей вид транспорту”, - додав він.

Проект змін до ДБН наразі розробляється ДП “ДерждорНДІ”.

Довідково:

ДБН В.2.3-5:2018 “Вулиці та дороги населених пунктів” вступив в дію з 1 вересня 2018 року. Ним було введено низку принципово якісних змін для безпеки і комфорту людей, зокрема, можливість звуження ширини смуг руху на дорогах, обов’язкове встановлення спеціальних захисних огороджень на зупинках громадського транспорту, обов’язкове облаштування острівців безпеки на нерегульованих переходах, велодоріжок та велосмуг та інші зміни.

19 февраля 2019 г.
3116
У нових житлових будинках можуть дозволити проектувати вбудовані громадські заклади вище 3-го поверх...
15 февраля 2019 г.
3240
В Україні заборонили використання азбестоцементних труб в системах водопостачання та каналізації &nd...
14 февраля 2019 г.
3303
Тепер проектувати поріг або сходи при вході до житлових будинків не обов’язково...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
12 июля 2024 г.
3117
З появою ЄДЕССБ усі процеси відбуваються в онлайн-форматі, кожен крок  фіксується, а будь-які с...
11 июля 2024 г.
3647
Дефіцит робочої сили, який оцінюють у 20-50%, впливає на всі процеси будівництва. Як він загрожує ри...
10 июля 2024 г.
3996
З житлового фонду соціального призначення можна буде орендувати житло у кількох форматах...
Сегодня
4704
Новий міст спроєктований не як інфраструктурний об’єкт, а як новий громадський простір...
11 июля 2024 г.
9720
Новий простір діє одночасно як міський парк і меморіал...
11 июля 2024 г.
1132
Вітчизняний виробник будматеріалів SWEETONDALE вивів на ринок екструдований пінополістирол XPS ...
12 июля 2024 г.
1311
23 липня 2024 року відбудеться ексклюзивна панель КБУ на тему «АНАЛІТИКА УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ НЕ...
11 июля 2024 г.
1089
31 липня у КВЦ «Парковий» в Києві пройде Конгрес - INVEST IN UKRAINE, в рамках якого від...
28 июня 2024 г.
1623
Захід стане майданчиком для конструктивного діалогу, висловлювання та обговорення різноманітних думо...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
159
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3476
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!