РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.395 EUR: 47.025
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.395
EUR 40.000 41.000 47.025
USD 41.090 41.490 41.395
EUR 46.680 47.380 47.025
Новость

На дорогах України хочуть ввести європейські обмеження щодо вантажівок

Руйнування дорожного покриття хочуть мінімізувати, переглянувши вагові норми для вантажівок
3129
23 января 2019 г.




Європейські норми для вантажівок

Державне агентство автомобільних доріг України має на меті гармонізувати українське законодавство відповідно до Директиви Ради 96/53/ЄС від 25.07.1996 р. «Про встановлення для певних наземних транспортних засобів, що рухаються в межах Співтовариства, максимально дозволених розмірів під час національних і міжнародних перевезень і максимально дозволеної ваги під час міжнародних перевезень» в частині впровадження в Україні європейських стандартів габаритно-вагових параметрів. Це має стати однією з найважливіших основ збереження автомобільних доріг країни.

Ініціатива передбачатиме визначення максимально допустимих параметрів фактичної маси та навантаження на вісь транспортних засобів залежно від їх конструкцій, що відповідає європейським правилам перевезення вантажів.

З огляду на рекордне фінансування галузі та масштабне проведення ремонтно-будівельних робіт по всій країни, існує нагальна потреба в перегляді застарілого підходу до встановлення вагових обмежень, аби зберегти відремонтовані ділянки доріг від руйнівного впливу перевантажених транспортних засобів. Як результат це дозволить ефективно використовувати кошти платників податків та спрямовувати їх на ремонт нових ділянок доріг, а не на відновлення зруйнованих перевантаженим транспортом.

Наразі вітчизняні правила дорожнього руху допускають максимальну фактичну масу автомобіля в розмірі 40 тонн, а для контейнеровозов – 44 тонни. Такий підхід до встановлення габаритно-вагових параметрів суттєво відрізняється від інших європейських країн.

Відповідно до досліджень науковців, руйнівний вплив автомобіля на дорогу залежить не тільки від фактичної маси, але й від кількості осей в транспортному засобі.

Саме тому закордонний досвід заснований на встановленні максимальної фактичної маси автомобіля в залежності від конструкції вантажівки.

Якщо говорити мовою цифр, то з масою 40 тонн в Європі відповідно до згаданої Директиви можуть рухатися лише окремі, як правило комбіновані, вантажні автомобілі з 4-6 осями, тоді ж як для найбільш поширених в Україні 2-вісних та 3-вісних вантажівок такі параметри встановлено на рівні 18-24 тонн.

Це пояснюється тим, що 40-тонний 2-вісний автомобіль спричиняє в десятки разів більше руйнівного впливу на дорожнє покриття, ніж за умови, якщо аналогічний вантаж перевозився б автопоїздом.

Впровадження Європейських стандартів щодо фактичної маси автомобіля має сприяти збереженню автомобільних доріг та дозволить гармонізувати національні та європейські габаритно-вагові параметри, передбачені Угодою про асоціацію між Україною та Європейським Союзом.



Джерело: прес-служба Укравтодору

22 января 2019 г.
3279
В ходе реставрации возьмутся также за прилегающий переулок...
22 января 2019 г.
2982
Центральный железнодорожный вокзал в столице сделают современным до мая...
22 января 2019 г.
3375
Жильё пришлось арендовать, ведь хозяйку животных не пустили с ними в студенческое общежитие...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
08 апреля 2025 г.
3887
Наразі землі, які були незаконно відчужені, повертаються до держави та територіальних громад че...
19 марта 2025 г.
5997
Тимур Ткаченко оголосив про початок роботи нових правил роботи громадського транспорту під час триво...
14 марта 2025 г.
4894
Міський голова анонсував «очищення» міської влади, а також зміниу структур КМДА...
18 апреля 2025 г.
5557
Церкву було збудовано сто років тому, а з 2023-го вона не працює, бо відвідування храмів у Нідерланд...
17 апреля 2025 г.
5554
Потяг, розроблений у 1950 році, символізує епоху золотого італійського модернізму...
16 апреля 2025 г.
4449
Він складатиметься з двох модулів, що дозволяє легко розширювати простір в майбутньому...
11 апреля 2025 г.
1588
Під час заходу будівельна спільнота та представники влади разом з міжнародними партнерами об'єднають...
04 апреля 2025 г.
1461
16 квітня відбудеться RECOVERY CONSTRUCTION FORUM UKRAINE 2.0 - подія, яка стане майданчик...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Igor Vykhrystiuk is a successful Ukrainian businessman, entrepreneur and expert in construction, env...
04 апреля 2022 г.
529
Ігор Вихристюк – успішний український бізнесмен, підприємець і фахівець у сфері будівництва, е...
04 апреля 2022 г.
750
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!