РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.504 EUR: 43.682
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.504
EUR 40.000 41.000 43.682
USD 41.350 41.831 41.504
EUR 43.390 44.020 43.682
Новость

На дорогах України хочуть ввести європейські обмеження щодо вантажівок

Руйнування дорожного покриття хочуть мінімізувати, переглянувши вагові норми для вантажівок
3054
23 января 2019 г.




Європейські норми для вантажівок

Державне агентство автомобільних доріг України має на меті гармонізувати українське законодавство відповідно до Директиви Ради 96/53/ЄС від 25.07.1996 р. «Про встановлення для певних наземних транспортних засобів, що рухаються в межах Співтовариства, максимально дозволених розмірів під час національних і міжнародних перевезень і максимально дозволеної ваги під час міжнародних перевезень» в частині впровадження в Україні європейських стандартів габаритно-вагових параметрів. Це має стати однією з найважливіших основ збереження автомобільних доріг країни.

Ініціатива передбачатиме визначення максимально допустимих параметрів фактичної маси та навантаження на вісь транспортних засобів залежно від їх конструкцій, що відповідає європейським правилам перевезення вантажів.

З огляду на рекордне фінансування галузі та масштабне проведення ремонтно-будівельних робіт по всій країни, існує нагальна потреба в перегляді застарілого підходу до встановлення вагових обмежень, аби зберегти відремонтовані ділянки доріг від руйнівного впливу перевантажених транспортних засобів. Як результат це дозволить ефективно використовувати кошти платників податків та спрямовувати їх на ремонт нових ділянок доріг, а не на відновлення зруйнованих перевантаженим транспортом.

Наразі вітчизняні правила дорожнього руху допускають максимальну фактичну масу автомобіля в розмірі 40 тонн, а для контейнеровозов – 44 тонни. Такий підхід до встановлення габаритно-вагових параметрів суттєво відрізняється від інших європейських країн.

Відповідно до досліджень науковців, руйнівний вплив автомобіля на дорогу залежить не тільки від фактичної маси, але й від кількості осей в транспортному засобі.

Саме тому закордонний досвід заснований на встановленні максимальної фактичної маси автомобіля в залежності від конструкції вантажівки.

Якщо говорити мовою цифр, то з масою 40 тонн в Європі відповідно до згаданої Директиви можуть рухатися лише окремі, як правило комбіновані, вантажні автомобілі з 4-6 осями, тоді ж як для найбільш поширених в Україні 2-вісних та 3-вісних вантажівок такі параметри встановлено на рівні 18-24 тонн.

Це пояснюється тим, що 40-тонний 2-вісний автомобіль спричиняє в десятки разів більше руйнівного впливу на дорожнє покриття, ніж за умови, якщо аналогічний вантаж перевозився б автопоїздом.

Впровадження Європейських стандартів щодо фактичної маси автомобіля має сприяти збереженню автомобільних доріг та дозволить гармонізувати національні та європейські габаритно-вагові параметри, передбачені Угодою про асоціацію між Україною та Європейським Союзом.



Джерело: прес-служба Укравтодору

22 января 2019 г.
3253
В ходе реставрации возьмутся также за прилегающий переулок...
22 января 2019 г.
2935
Центральный железнодорожный вокзал в столице сделают современным до мая...
22 января 2019 г.
3348
Жильё пришлось арендовать, ведь хозяйку животных не пустили с ними в студенческое общежитие...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
Вчера
4820
Уряд перезапускає процедуру бронювання військовозобов'язаних з 1 грудня. Постанова 1332 ка...
20 ноября 2024 г.
4009
Верховна Рада України на засіданні 19 листопада ухвалила у другому читанні проєкт закону про державн...
01 января 2000 г.
4
Натяжні стелі: як підготувати приміщення?...
Сегодня
17394
Різні за формою цеглини з відходів місцевого заводу створюють унікальну текстуру....
Сегодня
8389
На перший погляд, хмарочос без вікон виглядає загадково, адже в ньому немає ані офісів, ані житлових...
Сегодня
1134
Станьте частиною події, де зберуться провідні гравці будівельної, девелоперської та інвестиційної сф...
Сегодня
746
10 кращих команд цього року захищатимуть свої проєкти перед членами журі, які і визначать переможця....
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
412
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3746
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!