Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.750 | 45.430 | 44.968 |
Транспортно-пересадочні вузли повинні забезпечувати максимально комфортну та швидку пересадку пасажирів з одного виду транспорту на інший.
В нових державних будівельних нормах щодо містобудування у великих містах України передбачається створити транспортно-пересадочні вузли (ТПВ) для зручної та швидкої пересадки з одного виду транспорту на інший та ефективного розподілу пасажиропотоків.
"З 1 вересня почав діяти новий ДБН щодо містобудування, в якому серед інших міститься норма щодо створення транспортно-пересадочних вузлів у крупних містах України. Це коли всі види транспорту зручно поєднані між собою і пересадка з одного виду на інший займає мінімум часу та не завдає зайвих незручностей.
Транспортна логістика великих міст має бути оптимізованою, тому тепер, згідно із будівельними нормами, рішення щодо розміщення таких вузлів повинні відповідно відображатися у генпланах та комплексних схемах транспорту великих міст", - написав заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.
Транспортно-пересадочні вузли повинні забезпечувати максимально комфортну та швидку пересадку пасажирів з одного виду транспорту на інший. Тому дальність пішохідних підходів до зупинок у ТПВ не повинна перевищувати 200 м, а витрати часу на здійснення пересадок - не більше 10 хвилин з урахуванням часу на очікування.
Якщо ж проектуванням передбачено перевищення дальності пішохідних підходів, то для скорочення витрат часу на пересадку потрібно використовувати локальні транспортні системи - ескалатори та травелатори.
Зазвичай такі транспортно-пересадочні вузли розміщуються в периферійній зоні міст або на підходах до центру міста для обмеження в’їзду в центральну зону індивідуального транспорту. Наприклад, при в’їзді у місто, біля станцій метро і зупинок громадського транспорту, у місцях перетину основних магістралей.
За словами Парцхаладзе, такі зміни сприятимуть формуванню якісних взаємозв’язків між маршрутними мережами пасажирського транспорту, кращому регулюванню пасажиропотоків та підвищенню зручності при здійсненні пересадок пасажирів між різними видами транспорту.
Хочете дізнатись більше про нові ДБН?
Читайте новини в спецтемі «Оновлення ДБН» на Головному будівельному порталі України >>>
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.