Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.876 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.511 |
USD | 41.700 | 42.185 | 41.876 |
EUR | 43.330 | 44.030 | 43.511 |
В Європі така система називається «traffic calming» - це комплекс заходів із дизайну доріг та створення штучних звужень та нерівностей щоб уповільнити дорожній рух.
В Україні збираються запровадити європейську практику обов’язкового створення спеціальних технічних засобів для зниження швидкості руху на українських трасах при в’їздах у населені пункти. З такою пропозицією виступило Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства.
Зокрема у проекті змін до державних будівельних норм щодо проектування доріг загального користування міститься обов’язкова вимога - при будівництві нових та реконструкції існуючих трас влаштовувати спеціальні острівці у напрямку населених пунктів. За можливістю такі засоби безпеки мають передбачатися і при капітальному ремонті.
«Внаслідок ДТП в Україні щорічно гине близько 4 тис. людей. З них майже 20% - внаслідок перевищення безпечної швидкості. Ми продовжуємо створювати заходи для підвищення безпеки на дорогах.
Особливо це стосується ділянок дороги при в’їзді в населені пункти, де швидкість має бути значно нижча, ніж на трасах. Тому під час оновлення ДБН пропонується запровадити ще одну європейську практику - проектувати спеціальні острівці на трасах при в’їздах у населені пункти.
Вони мають напівовальну форму і штучно створюють вигини проїзної частини, чим змушують водіїв знижувати швидкість і бути більш уважними за кермом», - написав заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.
В Європі така система називається «traffic calming» та включає в себе комплекс заходів із дизайну доріг та створення штучних звужень та нерівностей з метою уповільнення дорожнього руху або зменшення кількості транспортних засобів.
За словами Парцхаладзе, ці зміни дозволять унеможливити перевищення дозволеної швидкості руху на трасах, сприятимуть зменшенню кількості ДТП та підвищенню безпеки руху.
Згідно із запропонованими змінами, такі острівці мають влаштовуватися на смузі руху у напрямку населеного пункту та бути підвищені над проїзною частиною на висоту 5-10 см поза населеними пунктами та 15-20 см - в населених пунктах. Крім цього, місця проектування острівців необхідно облаштовувати відповідними технічними засобами.
Хочете дізнатись більше про нові ДБН?
Читайте новини в спецтемі «Оновлення ДБН» на Головному будівельному порталі України >>>
Джерело: Мінрегіон
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.