Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.876 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.511 |
USD | 41.700 | 42.185 | 41.876 |
EUR | 43.530 | 44.230 | 43.511 |
Парламент ратифікував фінансову угоду між Україною і ЄІБ на модернізацію Укрзалізниці
Міністр інфраструктури України Володимир Омелян позитивно оцінив ратифікацію Верховною Радою України фінансової угоди з Європейським Інвестиційним Банком, яка передбачає залучення 150 млн. євро на модернізацію української залізниці. Зазначену Угоду було підписано Міністром Інфраструктури України у грудні 2016 року в м.Брюссель.
Угода передбачає залучення інвестицій в обсязі близько 300 млн. євро для будівництва другої колії, електрифікації та модернізації систем сигналізації і зв'язку на напрямку Долинська – Миколаїв – Колосівка, з яких 150 млн євро – кредитні кошти Європейського інвестиційного банку, залучені під державні гарантії, 150 млн євро – очікувані кредитні кошти Європейського банку реконструкції та розвитку, залучені під державні гарантії.
Міністр інфраструктури України наголосив, що модернізація національної транспортної системи є спільним завданням Уряду і парламенту: «Я дякую Верховній Раді України за ратифікацію Угоди, яка дозволить Україні залучити іноземне фінансування для модернізації залізниці. На жаль, проблем на Укрзалізниці багато. Про це чесно говорив і говорю я, про це сьогодні заявляли народні депутати в сесійній залі.
Незадовільна якість пасажирських перевезень, численні скарги бізнесу на зрив вантажних перевезень, відсутність реформ – це все поступово перетворює Укрзалізницю на якір економіки, в той час як вона має бути її локомотивом. Угода з ЄІБ дає можливість реалізації великого інфраструктурного проекту на Укрзалізниці, який дозволить значно підвищити якість та швидкість вантажних перевезень».
Володимир Омелян також наголосив, що Міністерство інфраструктури реалізує політику із залучення іноземних інвестицій для модернізації інфраструктури, а Уряд і парламент надають свою підтримку: «Кабінет міністрів України і Верховна Рада підтримують реформу Укрзалізниці. Тепер завдання самої Укрзалізниці – ефективно використати цей інструментарій і вчасно та в повному обсязі реалізувати проект, що фінансується за підтримки європейських партнерів».
ЧИТАЙТЕ ТАКЖЕ:
"Укрзализныце" нужно 112 миллиардов инвестиций
Источник: Мінінфраструктури
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.