Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.876 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.511 |
USD | 41.700 | 42.185 | 41.876 |
EUR | 43.530 | 44.230 | 43.511 |
Ціни виросли, мов на дріжджах
Через здорожчання електроенергії за формулою Роттердам+ цього року в українських містах відбувається підвищення ціни на проїзд у метро, тролейбусі та трамваї.
Асоціація споживачів енергетики та комунальних послуг склала карту зростання цін на проїзд в електротранспорті. Протягом 2018 року ціна квитка зросла (або планово зросте) у 16 обласних центрах. У Києві та Дніпрі підвищення на окремі види електротранспорту сягнуло 100%: у столиці з 4 до 8 грн здорожчав проїзд у трамваї та тролейбусі, а у Дніпрі з 2 до 4 грн збільшилась вартість жетону у метро.
У кожному квитку сидить корупційна рента Роттердам+. Електроенергія займає 20%-25% собівартості електротранспорту. Отже, здорожчання електроенергії за формулою Роттердам+ для підприємств призводить до подорожчання квитків у транспорті. Фактично вибудовують двоходову схему, щоб було менше помітно. Не відразу піднімають тарифи для населення, а піднімають для підприємств, а щоб ті потім піднімали ціни для населення.
Згідно із розрахунками сайту Роттердам+, переплата за проїзд у столичному електротранспорті складає 25 копійок з кожного квитка. Річна переплата за корупційну формулу для середньостатистичного споживача досягне 183,6 грн.
Всього з квітня 2016 року формула “Роттердам+” принесла понад 33 млрд грн надприбутків. Компанія ДТЕК Р.Ахметова, яка контролює понад 85% українського вугілля та 80% станцій теплової генерації, є основним бенефіціаром цієї формули.
У разі існування формули і на 2019 рік, українським підприємствам (в тому числі водоканалам та електротранспорту), імовірно, знову підвищать тарифи на електроенергію, а бенефіціари отримають ще додатково понад 10 млрд грн надприбутків.
Джерело: прес-служба Асоціації споживачів енергетики та комунальних послуг
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.