Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.876 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.511 |
USD | 41.700 | 42.185 | 41.876 |
EUR | 43.330 | 44.030 | 43.511 |
Державна регуляторна служба не підтримує наказ Мінінфраструктури про внесення змін до коефіцієнтів, які застосовуються до тарифів збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом в межах України, і пов'язані з ним послуги, щодо уніфікації тарифної політики на перевезення порожніх вагонів.
Про це заявила сьогодні на засіданні глава ДРС Ксенія Ляпіна, передає Мінпром.
– У цьому вигляді, думаю, що ні, – сказала вона, відповідаючи на питання, чи підтримує ГРС ініціативу Мінінфраструктури.
ЧИТАЙТЕ: ГОЛОВНЕ про проблему Укрзалізниці: вартість будівництва може зрости на 5%
Ляпіна підкреслила, що в результаті запропонованої міністерством уніфікації відбудеться суттєве підвищення витрат вантажовідправників.
– Федерація металургів і інші промислові асоціації оцінюють зростання витрат в 5,6-5,2 млрд грн, Укрзалізниця – в 2,3 млрд грн. Але визнано всіма, що це буде мільярдне підвищення витрат суб'єктів господарювання, – зазначила вона.
При цьому глава ДРС звернула увагу на зростання витрат на перевезення вантажів залізничним транспортом, що стався з осені минулого року.
– Це підвищення накладається на попередні. Не тільки на осіннє 15-відсоткове підвищення тарифу, а й на істотне зростання фінансового навантаження на вантажовідправників через дерегуляції вагонної складової. У короткостроковій перспективі це призвело до зростання як вартості вагонів Укрзалізниці, так і приватного вагонного парку. Таким чином, відсоток цього навантаження доходить до 50% за півроку, що в принципі вже фатально для бізнесу, – сказала вона.
Ляпіна застерігає, що таке різке підвищення фінансового навантаження на український бізнес може мати істотні негативні наслідки для виробництва.
– Уже сьогодні деякі компанії втрачають європейські ринки через те, що не можуть виконати вчасно свої зобов'язання. Ці фактори суттєво знижують як доходи самих підприємств, так і доходи держави, які в першу чергу складаються з податків від таких істотних і бюджетоутворюючих галузей, як металургія, хімія, будівництво та аграрні сектор, – підкреслила глава ДРС.
– Давайте допоможемо знайти компромісний варіант, щоб, з одного боку, Укрзалізниця вирішила проблему адміністрування, але який поки що не буде суттєво впливати на зростання витрат вантажовідправників, – резюмувала Ляпіна.
Як повідомлялося, раніше керівники профільних промислових асоціацій звернулися до прем'єр-міністра Володимира Гройсмана з проханням дати відповідні доручення Міністерству інфраструктури і Укрзалізниці щодо відкликання та скасування проекту наказу міністерства про внесення змін до коефіцієнтів, які застосовуються до тарифів збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом в межах України, і пов'язані з ним послуги, щодо уніфікації тарифної політики на перевезення порожніх вагонів. На їхню думку, запропонована уніфікація тарифів на порожні вагони призведе до збільшення витрат вантажовласників в грошовому вимірі на 5 млрд грн на рік.
Хотите узнать больше о повышении Укрзализныцей цен на перевозки? Читайте новости в разделе «Проблема Укрзализныци. Горячая тема» на Главном строительном портале Украины >>>
Джерело: Всеукраїнська спілка виробників будматеріалів
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.