РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.253 EUR: 43.563
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.253
EUR 40.000 41.000 43.563
USD 41.150 41.649 41.253
EUR 43.370 44.039 43.563
Новость

Реакція ДРС на підвищення тарифів Укрзалізницею (ОНОВЛЕНО)

Державна регуляторна служба відреагувала на наказ Мінінфраструктури про внесення змін до коефіцієнтів, які застосовуються до тарифів збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом в межах України
3273
04 сентября 2018 г.



Державна регуляторна служба не підтримує наказ Мінінфраструктури про внесення змін до коефіцієнтів, які застосовуються до тарифів збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом в межах України, і пов'язані з ним послуги, щодо уніфікації тарифної політики на перевезення порожніх вагонів.

Про це заявила сьогодні на засіданні глава ДРС Ксенія Ляпіна, передає Мінпром.

– У цьому вигляді, думаю, що ні, – сказала вона, відповідаючи на питання, чи підтримує ГРС ініціативу Мінінфраструктури.


ЧИТАЙТЕ: ГОЛОВНЕ про проблему Укрзалізниці: вартість будівництва може зрости на 5%


Ляпіна підкреслила, що в результаті запропонованої міністерством уніфікації відбудеться суттєве підвищення витрат вантажовідправників.

– Федерація металургів і інші промислові асоціації оцінюють зростання витрат в 5,6-5,2 млрд грн, Укрзалізниця – в 2,3 млрд грн. Але визнано всіма, що це буде мільярдне підвищення витрат суб'єктів господарювання, – зазначила вона.
При цьому глава ДРС звернула увагу на зростання витрат на перевезення вантажів залізничним транспортом, що стався з осені минулого року.

– Це підвищення накладається на попередні. Не тільки на осіннє 15-відсоткове підвищення тарифу, а й на істотне зростання фінансового навантаження на вантажовідправників через дерегуляції вагонної складової. У короткостроковій перспективі це призвело до зростання як вартості вагонів Укрзалізниці, так і приватного вагонного парку. Таким чином, відсоток цього навантаження доходить до 50% за півроку, що в принципі вже фатально для бізнесу, – сказала вона.
Ляпіна застерігає, що таке різке підвищення фінансового навантаження на український бізнес може мати істотні негативні наслідки для виробництва.

– Уже сьогодні деякі компанії втрачають європейські ринки через те, що не можуть виконати вчасно свої зобов'язання. Ці фактори суттєво знижують як доходи самих підприємств, так і доходи держави, які в першу чергу складаються з податків від таких істотних і бюджетоутворюючих галузей, як металургія, хімія, будівництво та аграрні сектор, – підкреслила глава ДРС.

– Давайте допоможемо знайти компромісний варіант, щоб, з одного боку, Укрзалізниця вирішила проблему адміністрування, але який поки що не буде суттєво впливати на зростання витрат вантажовідправників, – резюмувала Ляпіна.

Як повідомлялося, раніше керівники профільних промислових асоціацій звернулися до прем'єр-міністра Володимира Гройсмана з проханням дати відповідні доручення Міністерству інфраструктури і Укрзалізниці щодо відкликання та скасування проекту наказу міністерства про внесення змін до коефіцієнтів, які застосовуються до тарифів збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом в межах України, і пов'язані з ним послуги, щодо уніфікації тарифної політики на перевезення порожніх вагонів. На їхню думку, запропонована уніфікація тарифів на порожні вагони призведе до збільшення витрат вантажовласників в грошовому вимірі на 5 млрд грн на рік.


Хотите узнать больше о повышении Укрзализныцей цен на перевозки? Читайте новости в разделе «Проблема Укрзализныци. Горячая тема» на Главном строительном портале Украины >>>


Джерело: Всеукраїнська спілка виробників будматеріалів 

30 августа 2018 г.
3654
Деловыми кругами распространяется информация о возможном повышении «Укрзализныця» тарифо...
18 сентября 2018 г.
3923
Підвищення Укрзалізницею тарифів на вантажні перевезення можливе Вже на початку осені. Дізнайте...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
20 ноября 2024 г.
3599
Верховна Рада України на засіданні 19 листопада ухвалила у другому читанні проєкт закону про державн...
19 ноября 2024 г.
3588
На 2025 рік Уряд виділяє на виплату компенсацій лише 4 млрд гривень – щонайменше вдвічі меншу ...
12 ноября 2024 г.
3894
В той же час Україна потребує 5 мільярдів доларів для термінового відновлення інфраструктури...
20 ноября 2024 г.
1380
Що включає повний покрівельний комплект Ruukki, та чому його варто обрати...
19 ноября 2024 г.
12574
Розташована в культурному районі Саадіят, резиденція буде оточена монументальними архітектурними тво...
14 ноября 2024 г.
8636
Фасадну стіну зібрано з шести тисяч напівпрозорих блоків боросилікатного скла...
11 ноября 2024 г.
1343
18 грудня 2024 року відбудеться UKRAINIAN SPECIAL BUILDING AWARDS IBUILD 2024, де будуть відзна...
11 ноября 2024 г.
1263
29 листопада відбудеться семінар та вебінар ФІНАНСУВАННЯ БУДІВНИЦТВА - 2024/2025! Житло (квартири, п...
13 ноября 2024 г.
3451
Захід стане майданчиком для конструктивного діалогу, висловлювання та обговорення різноманітних думо...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
389
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3728
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!