РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.456 EUR: 48.276
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.456
EUR 40.000 41.000 48.276
USD 41.250 41.660 41.456
EUR 48.070 48.771 48.276
Новость

Як «Укрзалізниця» нехтує вітчизняними вантожеперевезеннями

Шлях «Укрзалізниці» прямує в нікуди
3341
17 августа 2018 г.


БЛОГ ІВАНА САЛІЯ

Президент Всеукраїнської спілки виробників будівельних матеріалів












Продовження  Ахіллесова п'ята ринку – Укрзалізниця: головні проблеми, і чим вона гальмує зростання наших підприємств


«УКРЗАЛІЗНИЦЯ» НЕХТУЄ ВІТЧИЗНЯНИМИ ВАНТАЖОПЕРЕВЕЗЕННЯМИ ?!


Вперше члени Ради директорів Конфедерації будівельників України звернулись до віце-прем'єра, до Міністра Геннадія Зубка: Ви наш куратор і голос в Уряді. Просимо доповісти Уряду про чергові «реформаторські новели: в «Укрзалізниці»:

  • БЕЗ рішення Уряду
  • БЕЗ згоди Федерації роботодавців України і Профспілки
  • БЕЗ реєстрації в Мінюсті

внутрішнім наказом Мінінфраструктури оприлюднені наміри збільшити сплату за порожні вагони в 2 рази і т.д.

Вручили аналітику і просили винести на засідання Уряду згубні, цинічні та витіюваті для будівельної галузі «зближення тарифів» та «уніфікацію тарифної політики на перевезення порожніх вагонів» від «Укрзалізниці».





Поки «зближують» – підвищують тарифи, із Львівської залізниці відправити будматеріали до Казахстану чи до міст, заводів в Україні неможливо – перевозять вугілля, а шахтарі без зарплат страйкують.

Із Коростеня – 150 км – вантажі доставляються за 6-7 діб.

Із Сум в Білорусь білоруські вагони відправили порожняком, бо виробник цегли «Керамейя» не усвідомив, що то раніше рішення приймалось в Сумах і Білорусі, а тепер в Києві... нездатні прийняти очевидне рішення без «особистої зустрічі» із власником вантажу... відправили порожні вагони.

А взагалі невиконання плану капітальних інвестицій та незбалансоване підвищення залізничних тарифів та вартості використання вагонів ПАТ «Укрзалізниця» коштувало українській промисловості лише за період із листопада 2017 року по липень 2018 року додаткових 21 млрд. грн.

За ці кошти можна було придбати, до того ж у вітчизняного виробника, 20 000 нових вантажних вагонів. Коли в Україні є всього 100 000 вагонів.

Обіцяють, здирають кошти на нові вагони та тепловози – а їх все меншає!

Сподіваємось, що в. о. Голови правління Євген Кравцов надасть нам відповідь.

Розраховуємо на оперативне реагування та інформування відповідно до чинного законодавства.


Президент Всеукраїнської спілки
виробників будматеріалів
Іван Салій

Джерело: Всеукраїнська спілка виробників будматеріалів

Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
Проблемы с перевозками, Укрзализниця
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
16 августа 2018 г.
13456
К чему приведет дальнейшее промедление с решением системных проблем УЗ...
15 августа 2018 г.
3325
В частности, в случае повышения тарифов на подачу вагонов для угля, его стоимость для местных ТЭЦ во...
14 августа 2018 г.
4413
Несмотря на рост цен, импортные стройматериалы остаются дороже украинских на 20-30 %...
31 июля 2025 г.
3261
Документ передбачає залучення приватних інвестицій для швидкого відновлення інфраструктури...
22 июля 2025 г.
2982
Головна зміна - замість окремих тендерів на проєктування і будівництво, держава укладатиме...
16 июня 2025 г.
2902
«Київміськбуд» планує реструктурувати боргові зобов’язання...
06 августа 2025 г.
5526
Зазвичай маршрут передбачає найкоротше сполучення між пунктами, але тут сама подорож стає місцем при...
01 августа 2025 г.
5449
Хоча Лукас наполягає, що музей не є святинею, присвяченою “Зоряним війнам”, шанувальника...
29 июля 2025 г.
447
Завтрак — это не только самый первый прием пищи, но и основа для хорошего самочувствия. На наш...
05 августа 2025 г.
1126
6 серпня відбудеться розширене спільне засідання Ради Будівельної палати України, Профспілки працівн...
05 августа 2025 г.
2774
Головна мета зустрічі — консолідація зусиль будівельного бізнесу задля подолання наслідків рос...
31 июля 2025 г.
2006
Київ, 31 липня 2025 — У КВЦ «Парковий» відбудеться головна професійна подія літа &...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!