РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.709 EUR: 47.313
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.709
EUR 40.000 41.000 47.313
USD 41.400 41.839 41.709
EUR 46.950 47.751 47.313
Новость

Будівництво метро на Виноградар: запущено в роботу ще одну дільницю (ФОТО)

Триває перенесення комунікацій, влаштування обв’язувального залізобетонного пояса на стіні в грунті
9302
11 февраля 2025 г.

Будівництво метро на виноградар

У Києві триває будівництво метро на Виноградар. Сотні будівельників працюють на кількох майданчиках, що розташовані і на землі, і під землею.

Про  хід робіт розповіли у компанії “Автострада”.

Як зазначається, наразі завершено буріння січних паль оправи 42-метрової демонтажної шахти над тунелем глибокого закладення між діючою станцією “Сирець” та майбутньою “Мостицькою”.

Також фахівці почали спорудження устя шахти – обв’язувального залізобетонного поясу – та розпочинають буріння у внутрішньому контурі шахти водознижувальних свердловин – для відкачки води з водонасичених грунтів та спостереження. Після чого приступлять до розробки грунту. Демонтажна шахта потрібна для того, аби вилучити на поверхню тунелепрохідний щит після проходки.

Запущено в роботу ще одну дільницю – котлован станції “Мостицька”. Тут триває перенесення комунікацій, влаштування обв’язувального залізобетонного пояса на стіні в грунті – це залізобетонні балки, забетоновані зверху стін котловану. Обв’язувальна балка розподіляє навантаження від грунту на всю стіну. Як пояснюють фахівці, це необхідно, щоб котлован був міцним і безпечним для проведення робіт. Невдовзі продовжать влаштування стіни в грунті, яка була частково зведена попереднім підрядником.

Двоярусні монолітні тунелі між станціями “Мостицька” та “Проспект Правди” будують відкритим способом – у котловані, без застосування тунелепрохідного щита. У цих тунелях поїзди метро рухатимуться один над одним, але на станції прибуватимуть традиційно – в одній площині. Нині тут продовжується бетонування стін та перекриття тунелів. Працюють захватками – бетонують не увесь тунель одразу, а ділянками до 20 метрів, що дозволяє виконувати роботи швидше та ефективніше. Паралельно продовжують розробляти котлован для подальшого будівництва тунелів.

Станція “Проспект Правди” буде кінцевою “зеленої” гілки. Тут також передбачено оборотні тупики з оглядовою канавою, службовими приміщеннями та службовою платформою. У оборотних тупиках поїзди метро змінюватимуть напрям руху та відстоюватимуться вночі. На цій ділянці триває стабілізація грунтів у котловані за технологією Jet grouting. Цей спосіб зміцнення фундаменту активно використовується для створення підземних тунелів, зокрема, метро. Завдяки джетуванню можна будувати надійні споруди в обводнених грунтах. Паралельно влаштовуємо систему кріплення котловану, переносимо інженерні мережі. 

Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal 

Источник:
bigkyiv
13 января 2025 г.
7908
У підрядника розповіли, що наразі відбувається на кожному із майданчиків, де триває будівництво метр...
27 декабря 2024 г.
8413
Будівництво на майданчиках ведеться цілодобово у злагодженій співпраці всіх міських служб...
16 декабря 2024 г.
4996
Директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА назвав терміни будівництва метро на Винограда...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
02 мая 2025 г.
2709
Згідно з текстом документа, Україна має право сама визначати ділянки, які надаватиме для пошуку та в...
08 апреля 2025 г.
3938
Наразі землі, які були незаконно відчужені, повертаються до держави та територіальних громад че...
19 марта 2025 г.
6365
Тимур Ткаченко оголосив про початок роботи нових правил роботи громадського транспорту під час триво...
01 января 2000 г.
31
Покупці українських автокранів KMZ тепер отримають від держави компенсацію 15%...
02 мая 2025 г.
461
Каковы преимущества модульных городков и какие виды сооружений можно в них запланировать...
02 мая 2025 г.
683
Якими є переваги модульних містечок і які види споруд можна в них запланувати...
11 апреля 2025 г.
1992
Під час заходу будівельна спільнота та представники влади разом з міжнародними партнерами об'єднають...
04 апреля 2025 г.
1515
16 квітня відбудеться RECOVERY CONSTRUCTION FORUM UKRAINE 2.0 - подія, яка стане майданчик...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Igor Vykhrystiuk is a successful Ukrainian businessman, entrepreneur and expert in construction, env...
04 апреля 2022 г.
600
Ігор Вихристюк – успішний український бізнесмен, підприємець і фахівець у сфері будівництва, е...
04 апреля 2022 г.
778
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!