РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.509 EUR: 46.995
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.509
EUR 40.000 41.000 46.995
USD 41.250 41.660 41.509
EUR 46.750 47.380 46.995
Новость

Падіння електростовпів на Шулявському мосту: в чому причина, хто винен, та хто компенсує збитки

Чому впали електростовпи на Шулявському мосту та хто винен
1327
28 декабря 2020 г.


Падіння опор освітлення на
Шулявському мосту

15 грудня 2020 року на оновленому Шулявському шляхопроводі впали три опори освітлення. Через аварію дев’ять машин пошкоджені. Водночас люди не постраждали. Після інциденту на мосту прибрали всі ліхтарі й контактну мережу тролейбусів.

ЗМІ дізнались в КМДА, що стало причиною аварії, хто винен, чому демонтували стовпи й прибрали з маршруту тролейбуси, а також коли все це планують відновити.



Причина аварії

Стовпи впали через заводський брак. Зварювальний шов був зруйнований. Він розміщувався якраз в основі конструкції опор освітлення. Такий висновок представили в Інституті електрозварювання імені Патона та в Державному науково-дослідному інституті будівельних конструкцій.

Ця конструкція виготовлена на заводі. На момент монтажу на Шулявському мосту генпідрядник отримав сертифікат якості від заводу-виробника. Коли конструкцію встановлювали, то не могли візуально визначити можливі пошкодження зварювального шва, пояснюють у Дирекції будівництва шляхово-транспортних споруд Києва.


Чому демонтували всі ліхтарі та прибрали контакту мережу тролейбусів?

Після аварії демонтували дев’ять опор освітлення й контактну мережу тролейбуса. Це зробили, щоб уникнути аналогічних аварій.

Оскільки під час перевірки конструкцій мосту виявили такі ж самі пошкодження зварювальних швів. Ці дефекти розташовані в тих же місцях, тріщини у яких призвели до падіння трьох опор.


Коли відновлять опори й рух тролейбуса

Стовпи освітлення та тролейбуси зможуть відновити тільки після дозволу від органів слідства. Коли це станеться, поки не відомо. Оскільки це залежить від термінів розслідування, яке проводить Нацполіція України в Києві.


Хто понесе відповідальність 

Усю відповідальність за відновлення опор освітлення на мосту понесе генпідрядник. Із ним був укладений відповідний договір. Він за власний кошт має усунути недоліки, які виникли з його вини. Також генпідрядник має відшкодувати збитки тим, хто постраждав під час аварії. 

Нагадаємо, у лютому 2017 року Шулявський шляхопровід частково обвалився. Роботи з демонтажу на Шулявському мості почалися в березні 2019 року. Головну конструкцію нового мосту над проспектом Перемоги встановили в жовтні. Рух Шулявським мостом відкрили після ремонту в грудні 2019 року.

  Цікаво про ремонти: раніше ми писали про переваги індивідуального пошиття штор
Источник:
the-village
16 декабря 2020 г.
1397
В Киеве на Шулявском мосту рухнули фонарные столбы, повреждены девять автомобилей. Видео и комментар...
11 августа 2020 г.
2870
У тендерній документації зазначено, що «договірна ціна робіт є динамічною» і може змінюв...
25 мая 2020 г.
4178
Цех №5 завода «Большевик» уже оценили, но до сих пор не выкупили...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
02 мая 2025 г.
2819
Згідно з текстом документа, Україна має право сама визначати ділянки, які надаватиме для пошуку та в...
08 апреля 2025 г.
4023
Наразі землі, які були незаконно відчужені, повертаються до держави та територіальних громад че...
19 марта 2025 г.
6439
Тимур Ткаченко оголосив про початок роботи нових правил роботи громадського транспорту під час триво...
Вчера
455
Однією з найважливіших складових сучасного басейну є фільтр, який використовується як основа для очи...
23 мая 2025 г.
7717
Архітектори хотіли продемонструвати, що дерево, як матеріал, підходить для сучасних мостів...
23 мая 2025 г.
3787
Мета вежі – відродження села Муленьс, де наразі проживає лише 11 осіб...
Вчера
920
18-19 червня 2025 року у м.Києві відбудеться виставка-форум у сфері інноваційних рішень для теплової...
20 мая 2025 г.
944
Цьогоріч переможцем в номінації «Підприємець року» загальнонаціональної програми «...
15 мая 2025 г.
972
Цьогоріч переможцем в номінації «Житловий комплекс року» загальнонаціональної програми &...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!