РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.662 EUR: 48.324
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.662
EUR 40.000 41.000 48.324
USD 41.400 41.831 41.662
EUR 48.300 49.000 48.324
Новость

ДБН: острівці безпеки на дорогах можуть знизити аварійність на дорогах до 70%

Згідно з ДБН “Вулиці і дороги населених пунктів”, що вступив у дію минулого року, мінімальна ширина острівця безпеки в місці пішохідного переходу повинна бути не менше 2 м, мінімальна довжина - 8 м. Такі острівці дозволяють знизити аварійність на дорогах до 70%

3147
26 сентября 2019 г.


Острівці значно підвищують безпеку на дорозі, особливо там, де немає світлофора або регулювальника

Облаштування острівців безпеки дозволяє знижувати аварійність на дорогах на 70% - такою статистикою поділився заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці у Facebook.

«Уже більше року діє оновлений ДБН щодо проектування вулиць і доріг в населених пунктах, який посилив заходи безпеки пішоходів під час перетину проїзної частини. Зокрема, він ввів обов’язкове облаштування острівців безпеки на нерегульованих пішохідних переходах через проїзну частину з 4-ма та більше смугами руху», - повідомив він.

Парцхаладзе зазначив, що показовим містом в облаштуванні острівців безпеки є Вінниця, де завдяки встановленню цих засобів безпеки аварійність на ділянках доріг знизилася на 70%. Відтак у місті вже облаштовано понад 15 нерегульованих переходів з острівцями безпеки. Вони також почали масово з’являтися у Києві та інших містах України.

Такі острівці значно підвищують безпеку на дорозі, особливо там, де немає світлофора або регулювальника. Пішохід може зручно перетнути першу частину переходу, перечекати безпечно на острівці та продовжити рух.

«Статистика підтверджує, що ми прийняли правильне рішення стосовно обов’язкового облаштування острівців безпеки на переходах без світлофорів. Це дійсно працює. Завдання органів місцевої влади пришвидшити цей процес та забезпечити організацію більш безпечного та комфортного для пішоходів перетину дороги у потенційно небезпечних місцях у своїх населених пунктах», - зазначив Лев Парцхаладзе.

Згідно з ДБН В.2.3-5:2018 “Вулиці і дороги населених пунктів”, мінімальна ширина острівця безпеки в місці пішохідного переходу повинна бути не менше 2 м, мінімальна довжина - 8 м. Вони можуть облаштовуватися на розділовій смузі або шляхом звуження смуг руху до 2,75 м і вигину осі смуги руху.

Центральні острівці безпеки мають відрізнятися за типом покриття, структурою чи кольором, переважно бути піднятими над проїзною частиною з можливістю безперешкодного руху пішоходів, виділеними розміткою або мати зигзагоподібний вид з огорожею дорожнього безбар’єрного типу.

У разі неможливості влаштування острівця безпеки на нерегульованому переході, необхідно передбачати регульовані пішохідні переходи - такі, що мають справний світлофор або рух на яких керується регулювальником.

Нагадаємо, що ДБН “Вулиці і дороги населених пунктів” вступив у дію 1 вересня 2018 року.

Раніше ми писали про те, що, згідно з цим ДБН, більше не можна проектувати люки та дощоприймачі на пішохідних тротуарах. А також про те, що нові норми передбачають обов’язкове проектування велосипедних доріжок і смуг під час нового будівництва, реконструкції та капітального ремонту доріг.


Про внесення змін до Державних будівельних норм читайте у розділі «ДБНи», тут зібрані ВСІ нововеддення норм та коментарі експертів.

Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
Обновление ДБН
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
24 сентября 2019 г.
2362
Від моменту випуску до моменту укладання асфальтобетонної суміші (АБС) має минути не більше трьох го...
24 сентября 2019 г.
2326
В Україні вивчають доцільність будівництва сучасних засклених теплих зупинок громадського транспорту...
20 сентября 2019 г.
2305
Впровадження обов’язкового радіаційного контролю на полігонах побутових відходів дозволить поп...
16 июня 2025 г.
2765
«Київміськбуд» планує реструктурувати боргові зобов’язання...
16 июня 2025 г.
2548
Партнери підтвердили подальшу підтримку України у впровадженні ключових реформ та надали оцінку прог...
26 мая 2025 г.
3003
Фонд вкладатиме кошти, внесені США та Україною, у проєкти з видобутку природних ресурсів, нафту та г...
Сегодня
6918
Корпус судна оздоблений металізованим монограмним візерунком Louis Vuitton, а з носа «корабля&...
25 июня 2025 г.
8773
Було реконструйовано мозаїки з понад 85 тисяч фрагментів плитки Nolla, вазони ручної роботи, перголи...
24 июня 2025 г.
4466
Проєкт показує, як можна використовувати залишки будматеріалів у просторі для міста. Він став т...
19 июня 2025 г.
2846
18-19 червня 2025 року у м.Києві відбудеться виставка-форум у сфері інноваційних рішень для теплової...
17 июня 2025 г.
451
Запрошуємо на Business Day КБУ, який відбудеться вже завтра - 18 червня 2025 року. Другий блок буде ...
17 июня 2025 г.
3057
Під час заходу будівельна спільнота та представники влади разом з міжнародними партнерами об'єднають...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!