Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.750 | 45.430 | 44.968 |
Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України оновлює державні будівельні норми, зокрема, ввело норму щодо недопущення встановлення приямків від люків та дощоприймачів на пішохідних зонах тротуарів при новому будівництві, реконструкції і капітальному ремонті вулиць і доріг населених пунктів. Відповідна норма міститься у новому ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» та вступає в силу з 1 вересня 2018 року.
Про це повідомив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Лев Парцхаладзе.
«Ми змінюємо життя людей на краще, тому підвищуємо безпеку руху пішоходів та велосипедистів. Сьогодні у діючому ДБН щодо вулиць і доріг встановлення люків та дощоприймачів на пішохідних зонах тротуарів не обмежується. Через це часто трапляються жахливі ситуації, коли люди провалюються у каналізаційні люки. Особисто я чув чимало таких історій від знайомих і своїм дітям завжди розповідаю, що потрібно бути обережними, уникати їх і ні в якому разі на них не наступати. У новому ДБН ми ввели норму, за якою люки та дощоприймачі на пішохідних тротуарах проектуватися не будуть. Він вступає в дію з 1 вересня цього року», - сказав він.
Згідно з цим ДБН, також вводиться обов’язкова норма щодо проектування вмонтованих у бордюр дощоприймальних колодязів за наявності велосипедної смуги або спільного руху велосипедів та транспорту. «Думаю, що кожен, хто хоч раз їздив на велосипеді, розуміє, що розташування якихось перепон на шляху, наприклад, дощоприймачів прямо посеред дороги, можуть привести до небезпечних ситуацій. Тому ми це змінюємо і в новому ДБН також передбачили обов’язкове проектування спеціальних дощоприймачів, які монтуються у бордюри», - пояснив заступник міністра.
За словами Парцхаладзе, це підвищить безпеку і комфорт руху на дорогах.
Нагадаємо, Мінрегіон ввів обов’язкове проектування велосипедних доріжок і смуг під час нового будівництва та реконструкції доріг. Відповідна норма міститься у новому ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», який вступає в силу з 1 вересня 2018 року. Згідно з ним, велосипедні доріжки та велосипедні смуги слід влаштовувати на територіях житлових і промислових районів, комунально-складських зон, на магістральних вулицях безперервного і регульованого руху, вулицях місцевого значення, селищних та сільських дорогах, що забезпечують під’їзд велосипедистів до житлових, громадських будинків, промислових підприємств, об’єктів масового відвідування, відкритих автостоянок і гаражів.
Хочете дізнатись більше про нові ДБН? Читайте новини в спецтемі «Оновлення ДБН» на Головному будівельному порталі України >>>
Джерело: Мінрегіон
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.