РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.645 EUR: 45.089
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.645
EUR 40.000 41.000 45.089
USD 41.400 41.831 41.645
EUR 44.700 45.401 45.089
Новость

Люки та дощоприймачі на пішохідних тротуарах проектуватися не будуть

Введено норму щодо недопущення встановлення приямків від люків та дощоприймачів на пішохідних зонах тротуарів при новому будівництві, реконструкції і капітальному ремонті вулиць і доріг населених пунктів
4750
12 июля 2018 г.



Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України оновлює державні будівельні норми, зокрема, ввело норму щодо недопущення встановлення приямків від люків та дощоприймачів на пішохідних зонах тротуарів при новому будівництві, реконструкції і капітальному ремонті вулиць і доріг населених пунктів. Відповідна норма міститься у новому ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» та вступає в силу з 1 вересня 2018 року.

Про це повідомив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Лев Парцхаладзе.

«Ми змінюємо життя людей на краще, тому підвищуємо безпеку руху пішоходів та велосипедистів. Сьогодні у діючому ДБН щодо вулиць і доріг встановлення люків та дощоприймачів на пішохідних зонах тротуарів не обмежується. Через це часто трапляються жахливі ситуації, коли люди провалюються у каналізаційні люки. Особисто я чув чимало таких історій від знайомих і своїм дітям завжди розповідаю, що потрібно бути обережними, уникати їх і ні в якому разі на них не наступати. У новому ДБН ми ввели норму, за якою люки та дощоприймачі на пішохідних тротуарах проектуватися не будуть. Він вступає в дію з 1 вересня цього року», - сказав він.

Згідно з цим ДБН, також вводиться обов’язкова норма щодо проектування вмонтованих у бордюр дощоприймальних колодязів за наявності велосипедної смуги або спільного руху велосипедів та транспорту. «Думаю, що кожен, хто хоч раз їздив на велосипеді, розуміє, що розташування якихось перепон на шляху, наприклад, дощоприймачів прямо посеред дороги, можуть привести до небезпечних ситуацій. Тому ми це змінюємо і в новому ДБН також передбачили обов’язкове проектування спеціальних дощоприймачів, які монтуються у бордюри», - пояснив заступник міністра.

За словами Парцхаладзе, це підвищить безпеку і комфорт руху на дорогах.

Нагадаємо, Мінрегіон ввів обов’язкове проектування велосипедних доріжок і смуг під час нового будівництва та реконструкції доріг. Відповідна норма міститься у новому ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», який вступає в силу з 1 вересня 2018 року. Згідно з ним, велосипедні доріжки та велосипедні смуги слід влаштовувати на територіях житлових і промислових районів, комунально-складських зон, на магістральних вулицях безперервного і регульованого руху, вулицях місцевого значення, селищних та сільських дорогах, що забезпечують під’їзд велосипедистів до житлових, громадських будинків, промислових підприємств, об’єктів масового відвідування, відкритих автостоянок і гаражів.

Хочете дізнатись більше про нові ДБН? Читайте новини в спецтемі «Оновлення ДБН» на Головному будівельному порталі України >>>

Джерело: Мінрегіон

06 июля 2018 г.
3660
Основной задачей зонинга является определение границ зон (подзон) однородных видов и условий использ...
06 июля 2018 г.
3689
ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці і дороги населених пунктів» розроблений на заміну аналогічного ...
03 июля 2018 г.
3786
Согласно новым ГСН, общественные туалеты будут проектировать для посетителей в супермаркетах, гиперм...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
19 марта 2025 г.
5472
Тимур Ткаченко оголосив про початок роботи нових правил роботи громадського транспорту під час триво...
14 марта 2025 г.
4784
Міський голова анонсував «очищення» міської влади, а також зміниу структур КМДА...
Сегодня
473
Які варіанти телебачення пропонує Volia, як перевірити можливість підключення у вашій квартирі ...
Сегодня
718
Як правильно обрати анкер і якими є практичні поради до його застосування...
21 марта 2025 г.
7912
В будівлі стовпи та балки з клеєного бруса з’єднуються буковими дюбелями...
Вчера
665
На його меті – забезпечення можливості громадянам України отримати компенсацію або підтримку д...
20 марта 2025 г.
2069
16 квітня відбудеться RECOVERY CONSTRUCTION FORUM UKRAINE 2.0 - подія, яка стане майданчик...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Igor Vykhrystiuk is a successful Ukrainian businessman, entrepreneur and expert in construction, env...
04 апреля 2022 г.
423
Ігор Вихристюк – успішний український бізнесмен, підприємець і фахівець у сфері будівництва, е...
04 апреля 2022 г.
689
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!