РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.535 EUR: 42.310
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.535
EUR 40.000 41.000 42.310
USD 39.400 39.830 39.535
EUR 42.200 42.730 42.310
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Всі українські дороги будуть проектувати з велодоріжками - Мінрегіон

З вересня проектування велодоріжок та смуг на дорогах є обов’язковим
3959 01.10.2018 в 08:01




Через 10 років всі українські дороги будуть з велодоріжками

З 1 вересня в Україні почали діяти оновлені державні будівельні норми (ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів»), які, зокрема, передбачають обов’язкове проектування велосипедних доріжок і смуг під час нового будівництва, реконструкції та капітального ремонту українських доріг.

Про це Білдпорталу повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Лев Парцхаладзе.

«З вересня проектування велодоріжок та смуг на дорогах є обов’язковим. Тому якщо в середньому ремонт дорожнього покриття має проводитися кожні 5 – максимум 10 років, то вже через 10 років всі українські дороги будуть з велодоріжками. Це стане чудовою можливістю популяризувати цей вид транспорту в Україні, зменшить кількість заторів та створить безпечні та комфортні умови пересування для велосипедистів», - сказав він.

Парцхаладзе зазначив, що вже зараз в Україні починають реалізовуватися перші приклади якісних змін відповідно до нових ДБН. Велосипеди є чудовою альтернативою громадському транспорту та автомобілям у багатьох країнах Європи та світу. Наприклад, у Нідерландах для більшої популяризації велосипедного руху та зменшення заторів навіть розглядають можливість грошової доплати працівникам, які добираються на роботу на велосипедах.

Згідно з новим ДБН «Вулиці і дороги населених пунктів», велосипедні доріжки та велосипедні смуги слід влаштовувати на територіях житлових і промислових районів, комунально-складських зон, на магістральних вулицях безперервного і регульованого руху, вулицях місцевого значення, селищних та сільських дорогах, що забезпечують під’їзд велосипедистів до житлових, громадських будинків, промислових підприємств, об’єктів масового відвідування, відкритих автостоянок і гаражів.

- Велосмуги повинні проектуватися лише для одностороннього руху, велодоріжки мають бути переважно односторонніми з обох боків вулиці.

- За наявності забудови з одного боку вулиці слід влаштовувати велодоріжку двостороннього руху на забудованій стороні.

- За наявності велоруху на вулицях з одностороннім рухом його слід передбачати в обох напрямках, у тому числі, з використанням зустрічної велосмуги.

 У залежності від категорій вулиць і доріг визначаються відповідні форми організації велосипедного руху в населених пунктах.Визначається мінімальна ширина велосипедних смуг та доріжок при новому будівництві або реконструкції.


ЧИТАЙТЕ ТАКЖЕ:
Обновление ДБН. Спецтема

 
 
Интересные новости:
28.09.2018
3902
В Україні заборонено проектування тимчасових парковок на тротуарах - в дію вступили нові ДБН...
27.09.2018
3771
У новому ДБН “Будівлі і споруди в складних інженерно-геологічних умовах. Загальні положення&rd...
26.09.2018
4850
З 1 вересня в Україні введені “блакитні лінії” для обмеження висотності&n...
24.08.2023
2071
Проектом наказу пропонується затвердити зміни, якими визначити особливості розроблення розділу або ч...
24.08.2023
1817
Встановлюються чіткі вимоги до проєктування та будівництва нових тунелів на дорогах та залізничних ш...
15.08.2023
3018
Документ встановлює чіткі вимоги до проєктування та будівництва нових захисних споруд, а також рекон...