Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.750 | 45.430 | 44.968 |
З 1 вересня в Україні почали діяти оновлені державні будівельні норми (ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів»), які, зокрема, передбачають обов’язкове проектування велосипедних доріжок і смуг під час нового будівництва, реконструкції та капітального ремонту українських доріг.
Про це Білдпорталу повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Лев Парцхаладзе.
«З вересня проектування велодоріжок та смуг на дорогах є обов’язковим. Тому якщо в середньому ремонт дорожнього покриття має проводитися кожні 5 – максимум 10 років, то вже через 10 років всі українські дороги будуть з велодоріжками. Це стане чудовою можливістю популяризувати цей вид транспорту в Україні, зменшить кількість заторів та створить безпечні та комфортні умови пересування для велосипедистів», - сказав він.
Парцхаладзе зазначив, що вже зараз в Україні починають реалізовуватися перші приклади якісних змін відповідно до нових ДБН. Велосипеди є чудовою альтернативою громадському транспорту та автомобілям у багатьох країнах Європи та світу. Наприклад, у Нідерландах для більшої популяризації велосипедного руху та зменшення заторів навіть розглядають можливість грошової доплати працівникам, які добираються на роботу на велосипедах.
Згідно з новим ДБН «Вулиці і дороги населених пунктів», велосипедні доріжки та велосипедні смуги слід влаштовувати на територіях житлових і промислових районів, комунально-складських зон, на магістральних вулицях безперервного і регульованого руху, вулицях місцевого значення, селищних та сільських дорогах, що забезпечують під’їзд велосипедистів до житлових, громадських будинків, промислових підприємств, об’єктів масового відвідування, відкритих автостоянок і гаражів.
- Велосмуги повинні проектуватися лише для одностороннього руху, велодоріжки мають бути переважно односторонніми з обох боків вулиці.
- За наявності забудови з одного боку вулиці слід влаштовувати велодоріжку двостороннього руху на забудованій стороні.
- За наявності велоруху на вулицях з одностороннім рухом його слід передбачати в обох напрямках, у тому числі, з використанням зустрічної велосмуги.
У залежності від категорій вулиць і доріг визначаються відповідні форми організації велосипедного руху в населених пунктах.Визначається мінімальна ширина велосипедних смуг та доріжок при новому будівництві або реконструкції.
ЧИТАЙТЕ ТАКЖЕ:
Обновление ДБН. Спецтема
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.