РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.592 EUR: 43.509
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.592
EUR 40.000 41.000 43.509
USD 41.500 41.999 41.592
EUR 43.350 44.039 43.509
Новость

Всі українські дороги будуть проектувати з велодоріжками - Мінрегіон

З вересня проектування велодоріжок та смуг на дорогах є обов’язковим
4105
01 октября 2018 г.




Через 10 років всі українські дороги будуть з велодоріжками

З 1 вересня в Україні почали діяти оновлені державні будівельні норми (ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів»), які, зокрема, передбачають обов’язкове проектування велосипедних доріжок і смуг під час нового будівництва, реконструкції та капітального ремонту українських доріг.

Про це Білдпорталу повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Лев Парцхаладзе.

«З вересня проектування велодоріжок та смуг на дорогах є обов’язковим. Тому якщо в середньому ремонт дорожнього покриття має проводитися кожні 5 – максимум 10 років, то вже через 10 років всі українські дороги будуть з велодоріжками. Це стане чудовою можливістю популяризувати цей вид транспорту в Україні, зменшить кількість заторів та створить безпечні та комфортні умови пересування для велосипедистів», - сказав він.

Парцхаладзе зазначив, що вже зараз в Україні починають реалізовуватися перші приклади якісних змін відповідно до нових ДБН. Велосипеди є чудовою альтернативою громадському транспорту та автомобілям у багатьох країнах Європи та світу. Наприклад, у Нідерландах для більшої популяризації велосипедного руху та зменшення заторів навіть розглядають можливість грошової доплати працівникам, які добираються на роботу на велосипедах.

Згідно з новим ДБН «Вулиці і дороги населених пунктів», велосипедні доріжки та велосипедні смуги слід влаштовувати на територіях житлових і промислових районів, комунально-складських зон, на магістральних вулицях безперервного і регульованого руху, вулицях місцевого значення, селищних та сільських дорогах, що забезпечують під’їзд велосипедистів до житлових, громадських будинків, промислових підприємств, об’єктів масового відвідування, відкритих автостоянок і гаражів.

- Велосмуги повинні проектуватися лише для одностороннього руху, велодоріжки мають бути переважно односторонніми з обох боків вулиці.

- За наявності забудови з одного боку вулиці слід влаштовувати велодоріжку двостороннього руху на забудованій стороні.

- За наявності велоруху на вулицях з одностороннім рухом його слід передбачати в обох напрямках, у тому числі, з використанням зустрічної велосмуги.

 У залежності від категорій вулиць і доріг визначаються відповідні форми організації велосипедного руху в населених пунктах.Визначається мінімальна ширина велосипедних смуг та доріжок при новому будівництві або реконструкції.


ЧИТАЙТЕ ТАКЖЕ:
Обновление ДБН. Спецтема

28 сентября 2018 г.
3988
В Україні заборонено проектування тимчасових парковок на тротуарах - в дію вступили нові ДБН...
27 сентября 2018 г.
3901
У новому ДБН “Будівлі і споруди в складних інженерно-геологічних умовах. Загальні положення&rd...
26 сентября 2018 г.
4971
З 1 вересня в Україні введені “блакитні лінії” для обмеження висотності&n...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
19 февраля 2025 г.
3077
Україна витратила на підготовку інфраструктури 300 мільйонів гривень, але через обстріли і нестачу к...
19 февраля 2025 г.
9279
Українські чиновники стверджують, що поточний текст угоди порушує вітчизняне законодавство та потреб...
06 февраля 2025 г.
2277
Нова постанова Уряду запроваджує автоматичний розгляд документів, що дають право на виконання підгот...
Вчера
11340
Три будівлі, повністю побудовані з деревини, створять простір, який дозволяє місту «дихати&raq...
20 февраля 2025 г.
5500
Подорож фунікулером триває п’ять хвилин і цей проєкт реалізовувався 15 років та коштував сім м...
19 февраля 2025 г.
5366
Перетворення млинів на галерею передбачало масштабне очищення будівлі від промислових елементів. Вті...
13 февраля 2025 г.
1528
12 березня відбудеться семінар "ПОДАТОК та ОБЛІК в БУДІВНИЦТВІ". Участь можлива у online та offline ...
07 февраля 2025 г.
1425
18 лютого відбудеться засідання Ради Будівельної палати України...
19 февраля 2025 г.
2109
20 лютого на конференції зустрінуться провідні експерти, будівельні компанії, виробники матеріа...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
18 декабря 2024 г.
3021
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
584
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!