РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.289 EUR: 44.968
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.289
EUR 40.000 41.000 44.968
USD 41.070 41.490 41.289
EUR 44.750 45.430 44.968
Новость

Всі українські дороги будуть проектувати з велодоріжками - Мінрегіон

З вересня проектування велодоріжок та смуг на дорогах є обов’язковим
4044
01 октября 2018 г.




Через 10 років всі українські дороги будуть з велодоріжками

З 1 вересня в Україні почали діяти оновлені державні будівельні норми (ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів»), які, зокрема, передбачають обов’язкове проектування велосипедних доріжок і смуг під час нового будівництва, реконструкції та капітального ремонту українських доріг.

Про це Білдпорталу повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Лев Парцхаладзе.

«З вересня проектування велодоріжок та смуг на дорогах є обов’язковим. Тому якщо в середньому ремонт дорожнього покриття має проводитися кожні 5 – максимум 10 років, то вже через 10 років всі українські дороги будуть з велодоріжками. Це стане чудовою можливістю популяризувати цей вид транспорту в Україні, зменшить кількість заторів та створить безпечні та комфортні умови пересування для велосипедистів», - сказав він.

Парцхаладзе зазначив, що вже зараз в Україні починають реалізовуватися перші приклади якісних змін відповідно до нових ДБН. Велосипеди є чудовою альтернативою громадському транспорту та автомобілям у багатьох країнах Європи та світу. Наприклад, у Нідерландах для більшої популяризації велосипедного руху та зменшення заторів навіть розглядають можливість грошової доплати працівникам, які добираються на роботу на велосипедах.

Згідно з новим ДБН «Вулиці і дороги населених пунктів», велосипедні доріжки та велосипедні смуги слід влаштовувати на територіях житлових і промислових районів, комунально-складських зон, на магістральних вулицях безперервного і регульованого руху, вулицях місцевого значення, селищних та сільських дорогах, що забезпечують під’їзд велосипедистів до житлових, громадських будинків, промислових підприємств, об’єктів масового відвідування, відкритих автостоянок і гаражів.

- Велосмуги повинні проектуватися лише для одностороннього руху, велодоріжки мають бути переважно односторонніми з обох боків вулиці.

- За наявності забудови з одного боку вулиці слід влаштовувати велодоріжку двостороннього руху на забудованій стороні.

- За наявності велоруху на вулицях з одностороннім рухом його слід передбачати в обох напрямках, у тому числі, з використанням зустрічної велосмуги.

 У залежності від категорій вулиць і доріг визначаються відповідні форми організації велосипедного руху в населених пунктах.Визначається мінімальна ширина велосипедних смуг та доріжок при новому будівництві або реконструкції.


ЧИТАЙТЕ ТАКЖЕ:
Обновление ДБН. Спецтема

28 сентября 2018 г.
3953
В Україні заборонено проектування тимчасових парковок на тротуарах - в дію вступили нові ДБН...
27 сентября 2018 г.
3845
У новому ДБН “Будівлі і споруди в складних інженерно-геологічних умовах. Загальні положення&rd...
26 сентября 2018 г.
4921
З 1 вересня в Україні введені “блакитні лінії” для обмеження висотності&n...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
Сегодня
621
Щодалі сильніші та триваліші теплові хвилі руйнують бітумну черепицю. Різкі перепади температури роз...
01 ноября 2024 г.
4876
Це може призвести до повного припинення діяльності основної програми компенсацій в Україні в наступн...
01 ноября 2024 г.
2055
Для цього народні депутати пропонують передбачити відповідні видатки із загального бюджетного фонду...
Сегодня
449
Особенности и преимущества масляных радиаторов...
01 ноября 2024 г.
1358
Всередині нього буде знаходитися величезний атріум зі спіралеподібною вежею в центрі. Навколо цієї в...
01 ноября 2024 г.
534
Автор проєкту, відомий японський архітектор Шигеру Бан, зазначає, що музей є роботою з органічним фа...
22 октября 2024 г.
1452
Захід стане майданчиком для конструктивного діалогу, висловлювання та обговорення різноманітних думо...
15 октября 2024 г.
1731
19 листопада усі провідні бімщики країни знову зустрінуться, щоб подискутувати, обговорити події, но...
10 октября 2024 г.
1274
У Києві відбудеться професійний форум, де зберуться провідні експерти та фахівці будівельної га...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Андрей Озейчук – строитель с 27-летним опытом, основатель компаний Rauta, Kovlar и Teza, предс...
26 июня 2023 г.
351
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
18 марта 2024 г.
3679
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!