РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.709 EUR: 47.313
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.709
EUR 40.000 41.000 47.313
USD 41.400 41.839 41.709
EUR 46.950 47.751 47.313
Новость

Названо 5 основних причин, чому столиця потопає під час злив

Хоч експерти й відзначають міські служби за оперативну якісну роботу, але наголошують й на проблемах
3465
01 августа 2018 г.



Цьогогорічний липень у Києві  перетворився на майже суцільний "зливень".  А "потоп" 25-го числа став особливо резонансним, адже припав на час вечірнього піку активності містян: більшість із нас стали безпосередніми свідками наслідків негоди, бо саме поверталися з роботи.

Хоч експерти й відзначають міські служби за оперативну якісну роботу, але наголошують й на проблемах.

Окрім надмірної кількості опадів, основними причинами затоплення Києва, за висновком директора «Інституту міста» Олександра Сергієнка, стали:

- засмічення зливних колодязів,

- неправильно прокладена шляхова каналізація в умовах складного київського рельєфу,

- відсутність підвищення проїжджої частини з ухилом в обидва боки на багатьох дорогах,

- а також… невихованість тих киян, котрі залишають за собою сміття, яким потоки води перекрили зливостоки.

- головна ж – зношеність зливної каналізації на дві третини.

"Міські мережі необхідно постійно оновлювати, а це почали робити лише кілька останніх років. Адже зливну каналізацію міняють лише тоді, коли капітально ремонтують самі дороги. Наочний приклад - Площа Перемоги, раніше її регулярно затоплювало, а цього разу минулося, бо два роки тому там був капремонт. На вулиці Гетьмана є низина, яку щорічно заливало, але нещодавно її відремонтували, і тепер потопу не було. На відремонтованих за останні три роки дорогах правильно мостять і асфальт: є підвищення на кілька сантиметрів по відношенню до тротуарів, і вода швидко збігає вбік, тікає в зливостоки", - каже пан Сергієнко.

Щоб уявити, скільки ще роботи попереду, «Інститут міста» навів такі дані: у Києві 2230 вулиць протяжністю 1667 км загальною площею майже 27 млн кв. м, з них проїжджа частина - 19 млн кв. м. Під половиною цих шляхів  прокладено 800 км зливної каналізації. Лише одних колодязів – 30 тисяч.

"Якщо ці зливні колодязі поставити в лінію один за іншим, то вийде 30 кілометрів. У кожен з них потрапляє сміття. В Київ у 90-х щороку взимку на дороги висипали по сто тисяч тонн піску. Хоч навесні його нібито прибирали, але багато потрапляло й у колодязі. Він там осів", - розповів Олександр Сергієнко.

Аналітик Асоціації міст Олег Гарник вважає, що із залповими дощами боротися практично неможливо.

"Проблема не в готовності комунальників до стихії, а в обсягах опадів. Регламентні роботи міських служб у будь-якому місті світу не розраховані на аномалії. Крім того, відбувається стрімка і щільна забудова міст. Земля, зелені зони, які раніше вбирали в себе дощову воду, нині суцільно заасфальтовані. Інфраструктура, зокрема й зливова каналізація, будувалася здебільшого у радянські часи, не враховуючи сучасні об’єми навантажень. Їх перекладають, але це дуже масштабні й дорогі роботи, які не можна зробити точково, як-то ямковий ремонт дороги", - повідомив Олег Гарник.

Джерело: Вечірній Київ

01 августа 2018 г.
2783
В Кабмине надеются на решение, которое предусматривает наименьший рост тарифов...
01 августа 2018 г.
2888
Програвши в Київському адмінсуді спір з приватними газовиками щодо норм споживання блакитного палива...
01 августа 2018 г.
4176
В конце июля вступил в силу закон «Об энергетической эффективности зданий», который...
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
02 мая 2025 г.
2702
Згідно з текстом документа, Україна має право сама визначати ділянки, які надаватиме для пошуку та в...
08 апреля 2025 г.
3935
Наразі землі, які були незаконно відчужені, повертаються до держави та територіальних громад че...
19 марта 2025 г.
6360
Тимур Ткаченко оголосив про початок роботи нових правил роботи громадського транспорту під час триво...
01 января 2000 г.
31
Покупці українських автокранів KMZ тепер отримають від держави компенсацію 15%...
02 мая 2025 г.
461
Каковы преимущества модульных городков и какие виды сооружений можно в них запланировать...
02 мая 2025 г.
682
Якими є переваги модульних містечок і які види споруд можна в них запланувати...
11 апреля 2025 г.
1987
Під час заходу будівельна спільнота та представники влади разом з міжнародними партнерами об'єднають...
04 апреля 2025 г.
1511
16 квітня відбудеться RECOVERY CONSTRUCTION FORUM UKRAINE 2.0 - подія, яка стане майданчик...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Igor Vykhrystiuk is a successful Ukrainian businessman, entrepreneur and expert in construction, env...
04 апреля 2022 г.
599
Ігор Вихристюк – успішний український бізнесмен, підприємець і фахівець у сфері будівництва, е...
04 апреля 2022 г.
777
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!