Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.541 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 45.001 |
USD | 41.250 | 41.660 | 41.541 |
EUR | 44.750 | 45.450 | 45.001 |
Нове місто Вотербіч, що будується біля Кембриджа, буде повністю вільним від авто з розвинутою вело- та пішохідною інфраструктурою, пише Bloomberg CityLab.
Вотербіч зводять на місці колишньої військової бази в рамках стратегії Великобританії для боротьби з дефіцитом житла. Місто займатиме площу майже в три кілометри й в наступні 20 років тут побудують 6 500 нових будинків, 40 км велодоріжок та п’ять шкіл, які розташовуватимуться навколо озера.
Спочатку, у 2019 році, планувалося, що місто буде орієнтоване на автомобілі, і лише 6% поїздок здійснюватимуться на велосипедах, що вдвічі менше, ніж у сусідньому селі. Місцева велогрупа Camcycle виступила проти цього, посилаючись на досвід європейських міст, де містяни частіше пересуваються на велосипеді, пішки або громадським транспортом. Врешті-решт девелопери погодилися змінити план і взяли за основу досвід голландського міста Ватхорст, де рух машин обмежений, і, наприклад, до школи можна під’їхати лише з одного боку.
Місто не буде повністю велосипедним. Там курсуватиме автобус, який їздитиме по спеціальних бетонних плитах, там оновлять залізничний вокзал і покращать дороги, які з’єднають Вотербіч з містом.
У випадку з Вотербічем місцеві обмеження допомогли запровадити велосипедну інфраструктуру з самого початку, дорога у сторону Кембриджа вже була переповнена автомобілями й будівництво нової смуги коштувало б надто дорого.
Через це рада Кембриджа погодила план, який заохочує мешканців користувалися пішохідними, велосипедними маршрутами або громадським транспортом замість автомобілів. І ще до початку будівництва перших будинків там проклали десять миль велодоріжок.
Попри те, що Вотербіч може стати прикладом для нових міст у Великобританії, ці зміни потребують підтримки політиків, а не просто слів. «Йдеться про зміну менталітету людей», - каже представник забудовника.
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.