Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.289 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 44.968 |
USD | 41.070 | 41.490 | 41.289 |
EUR | 44.750 | 45.430 | 44.968 |
В американському штаті Мічиган відреставрували 111-річний залізничний вокзал Детройта, який пустував із 1988 року. В оновленій будівлі розмістять офіси та громадські простори автомобільної компанії Ford, пише видання Dezeen.
Реставрацією вокзалу впродовж шістьох років займалася американська студія Quinn Evans. Роботи включали ремонт екстер’єру та інтер’єру в стилі Beaux-Arts, зокрема, заміну зруйнованого чи відсутнього каменю, ремонт фронтонів і колон, відновлення мармурової підлоги та плитки, а також відтворення попередніх орнаментів і деталей, виявлених у будівлі.
Довідка
Beaux-Arts, або Боз-ар - це архітектурний стиль пізнього історизму у Франції та деяких інших країнах. Його найвідомішим прикладом є будівля паризької опери.
"У цьому проєкті ми використовували гібридний підхід, щоб відновити та відтворити оригінальні елементи. Ми застосували новітні технології проєктування та сумісні альтернативні матеріали, а також покладалися на досвідчених майстрів, зокрема мулярів і штукатурів. Багато матеріалів обробляли вручну, як-от декоративний розпис, що нагадує кам’яну кладку або забарвлене дерево", - зазначила старша юристка Quinn Evans Анджела Вірембельскі.
Компанія відновила велику залу, кімнати очікування, ресторан, ліфтову секцію та читальний зал. Зокрема, очистила або замінила 24 000 оздоблювальних плиток, якими була покрита стеля, встановила новий двосхилий дах зі скляним покриттям, зберегла або відреставрувала оригінальні цегляні, теракотові та чавунні плити, а також підлогу з тераццо - різновиду безшовного мозаїчного покриття.
У проєкті використовували як старі, так і сучасні методи. Зокрема, майстер-різьбяр по каменю витратив понад 400 годин, за даними компанії, аби вирізати вручну зовнішню капітель (верхню частину колони) для подальшого тиражування та лазерного сканування, обробки на верстатах із ЧПК (числовим програмним керуванням) та 3D-друку.
Як відомо, центральний залізничний вокзал Мічигану площею понад 59,4 тисячі кв. м побудували в центрі Детройта у 1913 році. 13 із 18 поверхів будівлі становили офісні приміщення над головним терміналом станції.
До 1988 року вокзал обслуговував до 4000 пасажирів щоденно, втім згодом його закрили. Вже через 30 років Ford придбав будівлю, аби зробити її "якірною" у центральному кампусі компанії в Мічигані.
"Я хотів би, щоб центральний вокзал Мічигану був відреставрований, але також переосмислений для більшої мети. Це буде місце для насолоди місцевої громади та відвідувачів звідусіль. У нас будуть ресторани, музика, мистецтво і роздрібна торгівля. І інновації, які відбуватимуться тут, зі стартапами та компаніями - великими й малими - допоможуть гарантувати, що Детройт збереже свій титул "Мотор-сіті" (столиці автомобілебудування. - Ред.) для майбутніх поколінь", - зазначив виконавчий директор компанії Ford Білл Форд.
Офіційно оновлений вокзал відкриють для відвідувачів на початку червня 2024 року.
Цікаво про будівництво: вітчизняний виробник будматеріалів вивів на ринок теплоізоляції новий сучасний матеріал - екструдований пінополістирол XPS під торговельною маркою CARBOLEX
Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal
Фото: Justin Maconochie / Dezeen
Джерело: life. liga. net
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.