Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 39.586 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 42.262 |
USD | 39.420 | 39.830 | 39.586 |
EUR | 42.150 | 42.750 | 42.262 |
Створення суміжної мережі приміської та міської електрички в Києві дозволить зменшити кількість автотранспорту в столиці. А будувати метро до міст-сателітів київська влада нині не планує, повідомив у своєму Facebook голова «Інституту Генерального плану міста» Сергій Броневицький.
За його словами, в середньому жителі передмість витрачають до двох годин, щоб доїхати на роботу у Київ. Щодня в ранкові години (з 07:00 до 10:00) до столиці приїжджає близько 100 тисяч людей на легковому транспорті, ще 120 тисяч – на громадському (в основному маршрутками), приблизно 50 тисяч – залізницею. Загалом це близько 300 тисяч осіб.
Броневицький пише, що аби вирішити цю проблему, продовжувати лінії метро київського метрополітену недоцільно.
«…вони вже вичерпали свій ліміт пропускної здатності, значного додаткового обсягу пасажирів вони аж ніяк не перевезуть. Зараз, коли у залізниці в пріоритеті вантажні перевезення, міська електричка не справляється зі своїми завданнями, але місту з часом доведеться позбутися вантажних поїздів. А надалі – включити у внутрішню міську мережу залізниці зв’язки з містами приміської зони» - пише він.
Газ для населения: облгазсбытам запретили выставлять потребителям счета за газ, а клиентов отрезают от сетей. Что известно
Зараз, за словами Броневицького, приміські поїзди ледь справляються з перевезеннями пасажирів через велику завантаженість, а тому «прийняти велику кількість додаткових пасажирів не можуть фізично».
Він додав, що на картинці – проєктні маршрути приміських електропотягів, які обслуговуватимуть найближчу приміську зону та виконуватимуть функцію міської електрички для Києва,
COVID-19: Київ неминуче потрапить до «помаранчевої» зони - Рубан
Интересно о ремонтах: ранее мы писали о новой износостойкой краске для стен и потолка