Порядок видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки можуть змінити. Що відомо?
Порядок видачі будівельного
паспорта пропонують змінити
Опубліковано проект наказу Мінрегіону “Про затвердження Змін до Порядку видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки”
На підставі будівельного паспорта забудови земельної ділянки може здійснюватись забудова присадибних, дачних і садових земельних ділянок.
Проєктом вносяться зміни до Порядку видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки та пропонується збільшити площу об’єктів, до яких застосовується цей інструмент, до 500 кв.м. (існуюча норма до 300 кв.м).
Будівельний паспорт надається уповноваженим органом з питань містобудування та архітектури на безоплатній основі протягом десяти робочих днів з дня надходження заяви на видачу будівельного паспорта.
Кабінет Міністрів України планує повернути ліцензування та ввести чек-листи перевірки суб’єкта містобудування
Будівельний паспорт створюється виключно з використанням Реєстру будівельної діяльності як електронний документ з присвоєнням реєстраційного номера та підписується керівником відповідного уповноваженого органу з питань містобудування та архітектури з накладенням кваліфікованого електронного підпису.
Такий будівельний паспорт є оригіналом.
За зверненням заявника примірник будівельного паспорта може бути наданий у паперовій формі.
Будівельний паспорт може бути скасований або зупинений. Відомості про скасування або зупинення будівельного паспорта вносяться до Реєстру будівельної діяльності.
Набрав чинності Закон Про національну інфраструктуру геопросторових даних
Підставами для скасування будівельного паспорта є:
- рішення суду, яке набрало законної сили;
- заява замовника, яка подається в довільній формі (із зазначенням дати видачі будівельного паспорта; назви об'єкта будівництва; реєстраційного номера будівельного паспорта в Реєстрі будівельної діяльності або номера будівельного паспорта для будівельних паспортів, виданих до 01 вересня 2020 року).
- Рішення про скасування будівельного паспорта приймається уповноваженим органом з питань містобудування та архітектури протягом 5 робочих днів з дня отримання документа, про що вноситься відповідний запис до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
- Будівельний паспорт вважається скасованим з дати внесення до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва відомостей відповідного запису.
- Підставою для зупинення дії будівельного паспорта є рішення відповідного органу ДІМ.
Старт нової реформи містобудування: основні положення та можливі ризики
Интересно узнать: ранее мы писали о 5 устройствах, с которыми уборка - в удовольствие