РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.604 EUR: 42.279
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.604
EUR 40.000 41.000 42.279
USD 39.490 39.990 39.604
EUR 41.940 42.541 42.279
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Через брак коштів у громад “Велике будівництво” на Київщині профінансує область

Частину фінансування робіт “Великого будівництва” візьме на себе обласний бюджет. Привід - неспроможність деяких громад забезпечити це фінансування власними коштами
1854 16.11.2020 в 07:48


“Велике будівництво” 
дофінансує область


Згідно зі змінами до обласної цільової програми будівництва, реконструкції та ремонту, обласний бюджет візьме на себе частину фінансування робіт “Великого будівництва”. Приводом до того стала неспроможність деяких громад забезпечити це фінансування власними коштами. Низку інвестиційних проєктів також оплатить держава – з фонду регіонального розвитку. У КОДА тим часом звітують про більш ніж 90% освоєння коштів (240 млн гривень), і додають: програма виконується за планом, а грошей вистачає, аби завершити всі поточні роботи до кінця року.

Як стало відомо, на 36 позачерговій сесії Київської обласної ради VІІ скликання 15 жовтня затвердили проєкт змін до Програми будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів інфраструктури Київської області на 2020 рік, що його подала Київська ОДА (розпорядження від 8 жовтня 2020 року № 556).

Будівництво Великої кільцевої дороги: проєктні роботи поновлено. Що відомо? (МАПА, ІНФОГРАФІКА)


Плани

Згідно з проєктом, загальний обсяг коштів, необхідних для реалізації програми, у 2020 році складе 509 млн 415 тис. 287 гривень. 10 млн гривень – з державного бюджету (державний фонд регіонального розвитку), 307 млн 949 тис. 532 гривень з обласного бюджету та 191 млн 465 тис. 755 гривень – з місцевих.

У новій редакції Програми враховані обставини, пов’язані у першу чергу із пандемією коронавірусу, а саме: неспроможність деяких громад співфінансувати будівництво об’єктів з переліку. Як сказано у документі, “органи місцевого самоврядування не в змозі забезпечити відповідне співфінансування, оскільки не виконується план надходжень до місцевих бюджетів”. Також деякі об’єкти фінансуватимуться за рахунок державних коштів. Зокрема:

  • для реконструкції дитячого дошкільного закладу з розширенням в с. Пірнове (Вишгородщина) встановлено співфінансування з місцевих бюджетів менше 15%;
  • на будівництво II-го корпусу ДНЗ “Червона Шапочка” (село Михайлівка-Рубежівка Києво-Святошинського району) додадуть коштів з обласного бюджету;
  • по 6 об’єктах, серед яких вже відкриті Піївська ЗОШ, Тетіївський стадіон “Колос”, а також Київська обласна дитяча лікарня №2, фінансування проводитиметься за державні кошти;
  • 23 об’єкти, з яких 17 – капремонти об’єктів соціальної та дорожньої інфраструктури, 3 – реконструкція, будівництво 2 амбулаторій та 1 дороги, – співфінансування не встановлене.

Загальна кількість об’єктів Програми на 2020 рік становить 350, всього за 2016-2020 рік витрати на її виконання сягають 2 млрд 639 млн 102 тис. 56 гривень. Конкретно у 2020 році на будівництво, реконструкцію та ремонт 192 об’єктів соціальної та дорожньої інфраструктури, культури, спорту, виготовлення проєктно-кошторисної документації та будівництва у рамках інвестпроєктів планують витратити 412,5 млн гривень – всього у зведеному переліку 192 таких заходи. 



Окремий перелік – об’єкти будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автодоріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах, що реалізуються за рахунок співфінансування з відповідних місцевих бюджетів. Тут здійснюватиметься співфінансування за рахунок державного дорожнього фонду та місцевих бюджетів – з останнього на 108 таких об’єктів сума витрат сягне 41,91 млн гривень.

Шмыгаль обещает ремонт и строительство рекордного количества дорог в 2021 году


У чому різниця?

Однак ці суми та переліки об’єктів трохи “схудли” порівняно з червневою редакцією програми (рішення Київської обласної ради від 22 червня 2020 року № 865-35-VII). У більшості випадків помітно тенденцію перекладання навантаженості з місцевих бюджетів на обласний. 

Наприклад, кількість об’єктів дорожнього господарства та ж – 106, але суми інші: 154 тис. 58 тис. 236 гривень у жовтні (108 млн 975 тис. 758 гривень обласного бюджету, 45 млн 82 тис. 478 гривень – з місцевих) – 155 млн 842 тис. 619 гривень у червні (112 092,967 гривень та 43 749,652 гривень з обласного та місцевого бюджетів, відповідно).

Так само і з об’єктами дорожнього фонду: порівняно із жовтневою редакцією, у червні кількість об’єктів сягала 122, а очікувані витрати – 49,91 млн гривень (фактична різниця – 7 млн 995 тис. 133 гривні).

За даними КОДА, відповідно до плану на 2020 рік в межах Програми будівництва, на 100% виконані роботи зі 112 заходів. 

Мегапроекты Укравтодора на 2021 год: какие проекты реализуют и сколько это будет стоить

Заступник голови КОДА Андрій Лісовик розповів про поточний стан фінансування та проведення робіт згідно плану.

“Фінансування Програми здійснюється відповідно до помісячного плану асигнувань та за фактично виконані роботи підрядниками. Так, за 10 місяців поточного року було профінансовано 240,05 млн гривень, які було освоєно на 92%. Фінансування об’єктів здійснюються відповідно до актів виконаних робіт та з урахуванням своєчасних асигнувань з обласного бюджету. Варто зазначити, що незважаючи на ситуацію, яка склалася в країні, реалізація запланованих заходів виконується”, – підкреслив Андрій Лісовик.

У КОДА також пояснили причини змін, через які кількість об’єктів та заплановані обсяги видатків зменшилися. 

“Зміни до Програми, які були затверджені 15 жовтня 2020 року в першу чергу передбачали собою перерозподіл економії коштів за результатами проведених та укладених договорів по об’єктам. За рахунок вивільнених коштів було скориговано обсяги фінансування об’єктів та заходів Програми по об’єктам, де відповідні органи місцевого самоврядування не в змозі забезпечити необхідне співфінансування, оскільки не виконується план надходження місцевих бюджетів, а також було збільшено фінансування об’єктів з метою пришвидшення їх реалізації в повному обсязі. 

Ми не можемо говорити про реалізацію заходів в межах відповідних змін, оскільки вони реалізуються відповідно до календарного графіку виконання робіт. Звісно, є об’єкти, які виконані на 100% до внесених змін на жовтневій сесії, але ці об’єкти не виключаються з Програми такі як реалізовані в повному обсязі”, – зазначається у відповіді Київської ОДА.

Нагадаємо, “Велике будівництво” на Київщині охоплює 20 об’єктів. Це сім шкіл, вісім дитячих садочків і п’ять стадіонів. Також тривають роботи над будівництвом 12 приймальних відділень і 18 сільських амбулаторій. На частині об’єктів роботи завершені, на решті тривають, згідно з графіками. Також зазначалось, що цьогоріч в області відкрили вже п’ять модернізованих шкіл, а до кінця року в планах завершити роботи ще на двох об’єктах.

COVID-19: Що можна і що заборонено в будні і на вихідних. Головне про посилення карантину в Україні 

Интересно о строительстве: ранее мы писали о преимуществах работы с сертифицированным производителем ворот, навесов, заборов

Источник:
 
 
Интересные новости:
17.11.2020
13491
Нардепи пропонують законопроєкт, який змусить платити податок на нерухомість навіть власників невели...
19.04.2024
2254
В США було схвалено запит на отримання дозволу на збільшення висоти хмарочоса, який має намір стати ...
19.04.2024
2264
В основі програми – популяризація професії реставратора, відкриття у вишах по всій країні відп...