РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.574 EUR: 42.122
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.574
EUR 40.000 41.000 42.122
USD 39.370 39.830 39.574
EUR 41.840 42.459 42.122
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

На Подільсько-Воскресенському мосту монтують дефектні троси (ФОТО)

Активісти дійшли висновку, що це ванти, які забракував виробник у 2018 році
2185 12.06.2020 в 08:01



Іржаві ванти 
на Подільсько-Воскресенському мосту


На Подільсько-Воскресенському мосту підвішують іржаві забраковані ванти (троси), стверджує урбаніст Віталій Селик, який сфотографував конструкції на місці будівництва.

Загалом утримувати центральний проліт мосту мають 68 тросів. У 2010 році місто придбало у німецької компанії ванти за 14 мільйонів гривень. З того часу вони лежали на Трухановому острові та встигли заіржавіти. Два роки тому виробник визнав їх непридатними. Про це дізнався репортер на засіданні у КМДА.

 

Цьогоріч до Києва надійшла перша і поки єдина партія з 12 нових вант, закуплених у німецької компанії Bridon-Bekaert.

Проте, за спостереженням Селика, на мосту вже підняли 24 троси на краях арки. Тож він вирішив побачити їх на власні очі, й виявив, що ванти мають сліди корозії, а також сколи й подряпини. Це може свідчити про те, що це і є старі забраковані ванти.

Як докази Селик показує фотографії зогнилого опалого листя та прокладкового матеріалу, а також залишки осиного гнізда.

 

Також він сфотографував три упаковки нових тросів – нерозпаковані. Їх монтуватимуть у центральній частині мосту.

Урбаніст зауважує, що ванти просякнуті спеціальним герметиком, який із часом дубіє, тож їх не можна довго зберігати у скрученому стані. Якщо таку ванту розвернути, герметик полопає і ванта стає негерметичною. Через іржу та пошкодження троси прослужать не 100 гарантованих заводом років, а 30-40.

Дослідник транспортних проєктів Києва Олег Тоцький вважає іржу на вантах «дуже поганою новиною» і «майже вироком».

«Те, що на фото, – це однозначно старі ванти, це добре видно з багаторічної іржі та грибку. Більш того, з вантами явно дуже грубо поводилися, тому що є численні пошкодження захисного покриття на анкерах», – заявляє він.

Тоцький запевняє, що нові непошкоджені ванти взагалі не зазнають корозії і можуть перебувати на відкритому повітрі доволі довго. Так, ванти на Олімпійському стадіоні перед монтажем лежали під дощем і снігом багато місяців і не мали слідів корозії. На його думку, кількість корозії, яку видно на фото, – «це катастрофа».

Споруджувати Подільсько-Воскресенський міст почали у 1993 році. Завершити будівництво обіцяють до кінця 2020 року.

Як будують Подільсько-Воскресенський міст. Кличко показав нове відео

Читайте також: відомий виробник лакофарбових матеріалів підтримав ідею облаштування в центральній районній дитячій бібліотеці бібліохабу творчості  

Источник: hmarochos
 
 
Интересные новости:
10.06.2020
3766
Віталій Кличко показав відео про те, як будують Подільсько-Воскресенський міст. На ньому вже почали ...
30.04.2020
7093
На строительстве Подольско-Воскресенского моста реализуют еще один важный этап (фото)...
17.04.2020
2881
В Киеве порыв ветра разрушил временные конструкции на Подольско-Воскресенском мосту, значительная ча...
17.04.2024
3708
Мер столиці також оглянув, як відбуваються роботи на будівництві важливих для міста інфраструкт...
04.12.2023
7059
У Києві відкрили Подільський міст, але тільки для спецтранспорту, автомобілів екстрених служб та авт...
11.10.2023
5419
Проєкт є одним із найбільших інфраструктурних проєктів нашого міста...