РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.227 EUR: 42.442
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.227
EUR 40.000 41.000 42.442
USD 39.180 39.515 39.227
EUR 42.320 42.839 42.442
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Занадто амбітні для України: 5 індустріальних об'єктів, які так і залишились недобудованими

5 масштабних індустріальних проектів, які лишилися лише ідеями
8419 24.02.2020 в 09:21


Задуми архітекторів та забудовників в Україні часто амбітні, і навіть занадто. Як результат, хіба не в кожному місті є своє сумне нагадування про те, що не всім великим ідеям судилося стати реальністю. Такі довгобуди своїм похмурим виглядом нагадують про наслідки невдалих розрахунків бюджету, політичних криз та корупції. Проте ці будівлі мали стати чиєюсь домівкою чи офісом, вони могли скорочувати шляхи та просто прикрашати міста. Керівник контент-відділу пресслужби Discovery Channel Олена Клименко пропонує згадати наймасштабніші «індустріальні» довгобуди в Україні, щоб вшанувати розмах думки архітекторів та розібратися, що пішло не так. 

Подільско-Воскресенський мостовий перехід (Київ)

За роки свого існування цей міст буквально став легендою. Він допомагає мешканцям генерувати жарти про метро на Троєщину та про крихкість державних обіцянок і коштів.  

Автори проєкту поставили перед собою дійсно амбітну мету – побудувати масштабний об'єкт дорожньо-транспортної інфраструктури. Міст мав бути двоярусним: шестисмуговий автомобільний перехід з пропускною спроможністю на 60 000 автівок на верхньому ярусі та лінія метро на Троєщину – на нижньому. 

Початок будівництва припав на перші роки незалежності України. Втім, 10 років міст зводився здебільшого фактично, а на практиці весь цей час він тримався на тимчасових опорах. З 2003-го будівництво переходу то відновлюється, то заморожується. 

Підраховано, що для завершення будівництва потрібно понад 400 млн. дол. Тобто потенційно це один з найдорожчих мостів у світі. 

Дарницький приміський залізничний вокзал (Київ)

Занадто великі, що побудувати


Це мав бути найбільший вокзал в Україні. Ба більше, під будівлею мали з'явитися нові станції «зеленої» гілки метро. За задумом архітекторів планувалося, що Дарницький вокзал буде семиповерховою будівлею з центральним тунелем, підземним паркінгом та відкритою автостоянкою. Але вже понад 10 років місцевим мешканцям муляє очі залізобетонний каркас.

Будівництво розпочалося у 2004-му й протягом року тут активно велися роботи. Першу чергу вокзалу завершили у 2007-му, але у 2009-му через брак фінансування будівництво повністю припинилося. 

Наприкінці минулого року в «Укрзалізниці» повідомили, що збираються передати Дарницький вокзал у концесію – завдяки залученню приватного капіталу тут тепер планується будівництво сучасного ТРЦ. 

Льодовий стадіон (Київ)

Одна з причин, через яку видовищний хокей не став популярним в Україні, можливо, криється за стінами недобудованого льодового стадіону біля київської станції метро «Іподром».

У 1978 році почалося будівництво арени за замовленням Міністерства спорту. Планувалося, що це буде багатофункціональна тренувальна база для хокеїстів, гімнастів, представників фігурного катання та інших видів спорту. 

Значні корективи в процес та бюджетування внесла аварія на ЧАЕС у 1986-му – кошти пішли на ліквідацію наслідків трагедії. У 1993-му роботи були повністю припинені. 

Промінь надії з'явився у 2006-му, коли столична будівельна компанія взяла об'єкт в оренду, щоб звести на цьому місті олімпійське селище. Чергові ідеї розбилися об економічну кризу. 

Наразі недобудова знаходиться в оренді приватної компанії, втім, плани про реконструкцію не розголошуються. Подейкують, що тут буде ще один ТРЦ.


Лінія метрополітену (Дніпро)

Дніпро – одне з трьох міст в Україні, де є метро. Втім, порівняно з Києвом та Харковом, дніпровське метро не стільки засіб пересування, скільки нагадування про змарновані надії місцевих мешканців. 

Будівництво метрополітену в тоді ще Дніпропетровську розпочалося у 1981 році. В 1995-му тут відкрилися шість станцій, а містянам пообіцяли розбудову ліній у найближчі роки. Та виконувати обіцянки ніхто не поспішав – будівництво поновилося лише у 2017-му. Понад 20 років до цього на підтримку технічного стану вже побудованих конструкцій було витрачено щонайменше 550 млн грн. 

Оголошення на парканах, що оточують будівельні майданчики метрополітену, обіцяють: нові станції мають з’явитися до 2021 року. Нещодавно їх атакували дрони, які зняли відео для документального фільму про процес будування дніпровської підземки. 

Метротрам (Львів)

 

Наприкінці 1980-х у Львові заходилися активно розвивати громадський транспорт. Наземний трамвай, який вже у ті часи був львівською візитівкою, не задовольняв потреби містян: через численні підйоми та повороти рухався він зі швидкості приблизно 10 км/год. Щоб пришвидшити пересування містом, влада розробила проєкт будівництва частково підземних ліній трамваю. На початку 1990-х головну ідею будівництва було підкориговано – тепер тут будували метрополітен. 

Проте результат не змінився. Коли будівники досягли глибини близько 25 м, будівля Львівської галереї мистецтв стала тріщати по швах, і керівництво установи почало скаржитися. До них приєдналися  мешканці прилеглих будинків, тому будівництво вирішили припинити. 

Часто великі проєкти припиняються саме через те, що вони аж занадто масштабні. Не вистачає грошей, кадрів, матеріалів тощо. Проте у світі є дійсно багато величезних та приголомшливих об'єктів.

Саме їх вивчає у своїй передачі «Велике» британський ведучий Річард Хаммонд, відомий нам за шоу Top Gear. У рамках нової програми, яку можна побачити щосуботи о 21:00 на Discovery Channel, Річард разом з командою відвідують найвеличніші та наймасштабніші у світі будівлі та конструкції.

 

Джерело: mind
 
 
Интересные новости:
24.02.2020
5425
Уряд шукає компроміс щодо взятих раніше державою зобов'язань відносно забезпечення високих «зе...
24.02.2020
1340
Нафтогаз пропонує газ за ціною 3 981,00 – 4 606,00 грн/тис. куб. м...
24.02.2020
1274
Загалом за рік підприємства загалом виготовили 18,2 млн тонн металопрокату...
28.03.2024
2272
Нова фарба здатна розкладати до 96% забруднювальних речовин, забезпечуючи не тільки довговічне ...
27.03.2024
6774
Катастрофа може стати найстрашнішим обвалом моста у США з 2007 року, коли міст I-35W у Міннеаполісі ...