РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 39.670 EUR: 42.520
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 39.670
EUR 40.000 41.000 42.520
USD 39.450 39.830 39.670
EUR 42.280 42.850 42.520
Ми допрацьовуємо BuildPortal. Зовсім скоро він стане ще кращим!

Укрзалізниця дорожчає. Укравтодор – штрафує

Відкрите звернення українських виробників будівельних матеріалів до української влади.
2966 20.01.2016 в 14:49



Укрзалізниця дорожчає. Укравтодор – штрафує. 2016 рік – чергове підвищення залізничних тарифів на 20, 30, 40%, а для позакласних вантажів (будматеріали: щебінь, цегла, плитка керамічна і т.д.) – підвищення на 50% і більше... "Реформа" в автоперевезеннях – Постанова КМУ від 21.10.2015 року № 869: якщо автоперевізник перевищить обмежену вагу на вісь на 5%, то штраф – 827 грн., якщо на 50% - штраф 7,7 тис. грн. Оштрафований автомобіль не матиме права рухатися.

 

Президенту України Порошенку П.О.

Прем'єр-міністру України Яценюку А.П.

Віце-прем'єр-міністру - Міністру регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Зубку Г.Г.

Міністру інфраструктури України Пивоварському А.М.

Міністру економічного розвитку і торгівлі України Абромавичусу Айварасу

Міністру юстиції України Петренку П.Д.

Голові Державної регуляторної служби України Ляпіній К.М.

В.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Завгородньому О.В.

Голові Державного агентства автомобільних доріг України Батищеву А.В.

Президенту Американської Торгівельної Палати в Україні Гундеру А.

 

ВІДКРИТЕ ЗВЕРНЕННЯ ВИРОБНИКІВ БУДМАТЕРІАЛІВ

 І. Укрзалізниця «приїхала»... (як дзеркало українських реформ)... при щорічному збільшенні тарифів.

Електровозам по 40 років.

Тепловози зносилися на 90%.

 5,8 тис.км залізничних колій потребують капітального ремонту.

 0,2-0,3 тис.км ремонтуються на рік.

 Вагонний дефіцит покривали тисячами вагонів Білорусі та Литви.

 Кредитна заборгованість залізниць близько 50,0 млрд.грн.

 Укрзалізниця перманентно «реформується» до сьогодні:

Не довго думали реформатори: 2016 рік – чергове підвищення залізничних тарифів на 20, 30, 40%, а для позакласних вантажів (будматеріали: щебінь, цегла, плитка керамічна і т.д.) – підвищення на 50% і більше...

 Представники промисловості пропонують:

 1. Не поспішати, об'явити мораторій на підвищення тарифів.

 2. Провести внутрішню оптимізацію Укрзалізниці.

 3. З надією підтримують як останні кадрові зміни в Укрзалізниці, так і наміри реформувати УТЛЦ: ліквідувати фірми-прокладки, від яких лише штучний дефіцит вантажних вагонів та «прокладочні» тарифи...

 4. Віримо у можливість укладати прямі договори на перевезення Укрзалізницею, УТЛЦ без штучних посередників.

 5. Підтримаємо заявлене уже не вперше: різницю тарифів, інвестиційну складову консолідувати і публічно витрачати на оновлення вагонного та тягового парку (очікується – немалий плюс 11,0 млрд.грн.).

 6. І тоді Уряд, Міністерство і Укрзалізниця вправі і в моралі будуть оперувати новими тарифами.

 Цінуємо місію Укрзалізниці, але:

 За період з 2006 по 2015 рік:

 - вартість цегли провідних підприємств зросла на 107%;

 - залізничний тариф на перевезення зріс на 496%;

 - перевезення глини каолінової зросло з 26,7 грн. до 159,0 грн. за тонну.

 То хто ефективніше працює: реальна економіка, бізнес чи державна монополія?

 Суспільство пам'ятає, в період Кірпи Г.І. та Кучми Л.Д. залізниця – генератор ділової активності та відродження інфраструктурного транспортного будівництва. Залізниця тоді здолала зневіру та безпорадність в Україні.

 В сьогоденні залізниця ледь виживає і стишує ходу економіки країни.

 Укрзалізниця сьогодні знову може стати дзеркалом економічних реформ, якщо!!!!!

1. Дослухається висновків і рекомендацій Американської торгівельної палати в Україні:

 Будьте обережні, зберігайте поступовість і публічність, адже прогноз зростання цін виробників на 2016 рік – 10-12%, прогноз підвищення залізничних тарифів монополіста – 25-50%.

 Врахуйте: буде зменшення вантажоперевезень ...

 2. Зігнорує позицію Міністерства економічного розвитку і торгівлі України:

 Підвищення тарифів залізниці не протирічать прогнозам Мінекономрозвитку щодо зростання цін від виробника.

Звідки знати лібералам-дерегуляторам, що при вартості тонни щебеню гранітного 100 грн., уже тепер транспортна складова становить 55-60 грн. і зросте суттєво.

 ІІ. Укравтодор штрафує.

Просимо Мінекономрозвитку та Мінінфраструктури призупинити «реформу» в автоперевезеннях – Постанову КМУ від 21.10.2015 року № 869: якщо автоперевізник перевищить обмежену вагу на вісь на 5%, то штраф – 827 грн., якщо на 50% - штраф 7,7 тис.грн. Оштрафований автомобіль не матиме права рухатися.

1. Обмеження в паводок та хурделицю, літню спеку застосовуються і сьогодні – і це правильно.

2. Вагові параметри автотранспорту запізно огульно вводити: Україна – міжнародна транзитна, сільськогосподарська та сировинна держава, і уже здавна має вантажівки 40-тонні та більші, але їх маршрути визначені і в основному сталі.

3. За кожним маршрутом органи місцевої та центральної влади разом із бізнесом ухвалюють заходи щодо вчасного ремонту визначених ділянок і т.д.

4. Словом, почали не з того кінця: накупили імпортних вагових комплексів, визначили штрафи і узаконюють рекет.

5. Потрібно дороги будувати і ремонтувати, створити гідний великої держави Спеціальний дорожній фонд.

 Не збирати-здирати кошти, а заробляти. І тут підприємства будівельної галузі підтримають і Уряд, і залізничників, і дорожників.

 Чекаємо на публічні роз'яснення, а також просимо надіслати відповідь на e-mail: info@avbmv.com.ua, avbmv@mail.ru.

З повагою,

Президент Всеукраїнської спілки

виробників будматеріалів

І.М. Салій


ЗАВАНТАЖИТИ ЗВЕРНЕННЯ



Джерело: www.avbmv.com.ua

 
 
Интересные новости:
31.12.2015
2816
Проект ЗВЕРНЕННЯ Всеукраїнської спілки виробників будматеріалів щодо підвищення тарифів Укрзалізниці...
22.12.2015
2360
Коментар Івана Салія, президента Всеукраїнської спілки виробників будівельних матеріалів, щодо&...
10.12.2015
3788
На заседании круглого стола, который состоялся  24 ноября текущего года в городе Минске, украин...
21.03.2024
6556
Ольга Ворона, директор ТОВ «Пенетрон Україна» розповіла, як в умовах війни змінилас...
19.02.2024
3191
Дізнайтесь більше про новітнє рішення від "БІГ-СІТІ ЮА" у сфері водовідведення, його переваги та осо...
19.01.2024
22638
Анна Гонтаренко, ТВО виконавчого директора Асоціації Український Центр Сталевого Будівництва поділил...