Що для українців є найбільш суттєвим під час вибору житла

Експерти розповіли, на що потенційні покупці найчастіше звертають увагу
2307 17.07.2019 в 08:58




Вибір житла

71,6% потенційних покупців житла в новобудовах вважають ціну найголовнішим критерієм власного вибору. В той же час 64,8% покупців перш за все звертають на розташування житлового комплексу та його близькість до метро, понад 54% цікавляться іміджем компанії-забудовника, а 34,1% - об’єктами інфраструктури, створюваної на території ЖК.

Про це на повідомила Вікторія Берещак, головна експертка інформаційно-аналітичного порталу 3m2, презентуючи результати опитування потенційних покупців з метою виявлення їхніх найголовніших потреб та орієнтирів при виборі квартири на первинному ринку нерухомості. В опитуванні взяло участь понад 2500 потенційних покупців житла первинному ринку нерухомості Києва та передмістя.

Так 75% опитаних пошук житла починають з ретельного вивчення пропозицій в інтернеті.


«Покупець житла пішов в онлайн. Звичайно, що угоди в мережі ще не укладаються, але «продукт», в даному випадку квартиру, він готовий обирати там. Саме тому ринок потрібує діджиталізації: застосування технології VR, чат-ботів і т. ін. Це сьогодення, яке має бути активно використано забудовниками, щоб не втрапити свого покупця», - вважає експертка.


Окрім цього, за даними дослідження, 39,8% потенційних покупців вважають, що для остаточного вибору квартири достатньо мати щонайменше 3 варіанти, а для 33% - вичерпна кількість варіантів для вибору житла дорівнює 5.


«Інвестор детально вивчає об'єкт, обирає серед трьох і більше потенційно цікавих конкуруючих концепцій ЖК. Він приїжджає сам на об'єкт, вивчає дозвільну документацію, звертається за порадою до юриста. Тобто самосвідомість покупця вийшла на новий якісний рівень», - зазначила Вікторія Берещак.


Разом з тим, 54,5% учасників опитування зазначили, що на ринку не достатньо достовірної інформації про вартість квартир, 46,6% потребують «фактів» про той чи інших проект (наприклад, хід будівництва, актуальної вартості «квадрату», актуальних умов розетрмінування, акцій, останнього і реального генплану, візуалізацій тощо), 47,7% опитаних потребують думок фахівців про той чи інший ЖК, а для 46,3% важливим є думки потенційних сусідів по ЖК.

Вікторія Берещак звернула увагу на те, що сайт будь-якого ЖК має містити відповіді на актуальні питання.


«Інвестору потрібна актуальна і достовірна вартість, інформація про інфраструктуру, дозвільну документацію тощо», - сказала вона.


Щодо механізмів придбання квартири, то 38,6% учасників дослідження готові придбати житло за 100% сплати, а 29,5% - за допомогою розтермінування до введення об’єкту в експлуатацію.


«Досі найпоширенішим механізмом для покупців є внесення всієї суми покупки, або ж участь у нетривалому розтермінуванні (в середньому 2-3 роки). Це свідчить про те, що покупці намагаються втілити свої потреби, підлаштовуючись під реалії ринку», - підсумувала Вікторія Берещак.
Джерело: ureclub
 
Интересные новости:
17.07.2019
1610
Приобретение жилья на начальной стадии строительства дает возможность покупателю сэкономить порядка ...
06.12.2019
468
Урядом прийнято рішення про реалізацію пілотного проєкту щодо допуску приватних локомотивів до робот...
06.12.2019
542
В начале октября Верховная Рада приняла закон о нормировании в строительстве. Его цель - либерализов...
06.12.2019
1123
В следующем году на финансирование дорожной отрасли планируется выделить 75 млрд грн. О рекордном об...