РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.734 EUR: 49.121
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.734
EUR 40.000 41.000 49.121
USD 41.500 41.999 41.734
EUR 48.800 49.500 49.121
Новость

Подільський міст: що вже готово і що зроблять найближчим часом

Які роботи ведуться й коли нарешті здадуть проект
7920
08 июля 2019 г.



Міст-довгобуд

Цей міст — зірка кліпів та реклами. В ідеалі він мав вирішити проблему «метро на Троєщину», але за роки будівництва сам став мемом. Подільський міст будується з 1993 року, мер Віталій Клічко неодноразово підкреслював, що до 2020 точно відкриється. Яка ситуація насправді?

Нажаль, будівництво мосту продовжується так само, як і йшло — з середини, без затверджених правобережних та лівобережних з’їздів. Найболючіші питання — де та як міст буде «кріпитися» до берегів — досі не вирішено. «Приклеїться» міст до Подолу до Валів чи правіше, як пройде на Райдужному масиві? На ці питання відповідей ще нема.

Як повідомили у пресслужбі КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва», згідно з розпорядженням Київської міської державної адміністрації № 619 від 08.04.2019 має буде розроблено техніко-економічне обґрунтування коригування проекту в частині будівництва правобережних та лівобережних підходів до Подільського мостового переходу (ПМП). Але станом на 01.07.2019 розробка нового ТЕО ще не профінансована Державною казначейською службою України.

Нагадаємо, міський голова Києва Віталій Кличко наголошував, що за умов належного фінансування Подільський міст Києва відкриють у 2020 році. За його словами, за час будівництва мосту витрачено вже близько 5 млрд грн, а потрібно на завершення ще 7 млрд грн. У бюджеті міста Києва на 2019 рік на будівництво Подільського мостового переходу заплановано фінансування в сумі 630 млн грн. Ще 400 млн грн обіцяно виділити з держбюджету.

Що роблять зараз
Як повідомив директор КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» Михайло Харнам, на початок липня на будівництві ПМП задіяні 125 осіб.

  • На арковому мосту через Дніпро розпочався демонтаж тимчасових опор та робочих проходів допоміжних споруд, тривають роботи по зварюванню стиків арки, а також огляд і герметизація болтових з’єднань.
  • Ведуться підготовчі роботи по будівництву заїзду з вулиць Набережно-Хрещатицька та Верхній Вал на Подільський мостовий перехід, розпочато перевлаштування інженерних мереж на даній ділянці (теплові мережі, водопровід, каналізація, електричні та телекомунікаційні мережі). Виконуються будівельні роботи по встановленню огорожі будівельного майданчика.
  • Також, триває спорудження естакади на Русанівських садах від опори №20 до опори №26. Як повідомили у пресслужбі, згідно з додатком 1 рішення Київської міської ради від 16 грудня 2005 № 607/3068 (із змінами і доповненнями) підлягає переселенню 259 земельних ділянок з території Русанівських та Воскресенських садів. Наразі питання відселення в повному обсязі вирішено з 188 садівниками шляхом надання квартир, сплати грошової компенсації (добровільно або в судовому порядку), наданням земельних ділянок в с. Биківня, Деснянського району міста Києва для будівництва садових будинків. (Підкреслимо: ще не профінансовано навіть ТЕО на ці підходи до мосту, не говорячи вже про коригування проекту).
  • Ведеться бетонування паль шляхопроводу на ділянці від вул. Центральної Садової до залізниці.
  • На естакаді на Трухановому півострові влаштовують тротуар в прогоні 19-29В та встановлюють короби для комунікацій.
  • Проводиться монтаж бар’єрної огорожі естакади в урочищі Горбачиха.

Що заплановано на 2019 рік
Міст через р. Дніпро:

- зварювання стиків арки;
- монтаж конструкцій в’язів;
- замикання арки;
- демонтаж тимчасових опор;
- навішування підвісів арки;
- монтаж консольних плит;
- фарбування балки жорсткості та арки.

Естакада на Рибальському півострові:

- улаштування з/б частини автопроїзду;
- спорудження опор 16-17;
- монтаж метро та автопроїзду в прогонах 9-17 (верхова та низова сторона);
- улаштування з/б частини метро та автопроїзду в прогонах 9-17 (верхова та низова сторона).

Заїзд на ПМП з вул. Набережно-Хрещатицької, в районі вул. Верхній-Нижній Вал:

- спорудження опор 0-1;
- перекладання інженерних мереж;
- монтаж металоконструкцій прогонових будов;
- сходи та ліфт в «Парку моряків».

Естакада на Трухановому острові:

- фарбування прогонової будови;
- улаштування водовідводу;
- улаштування проїзної частини (а/б покриття, бар’єрна та перильна огорожа, стовпи освітлення);
- установлення короба комунікації.

Міст через р. Десенка:

- установлення опор освітлення;
- улаштування проїзної частини (а/б покриття, бар’єрна та перильна огорожа, стовпи освітлення);
- укріплення берега в зоні опор 0 та 4.

Естакада в ур. Горбачиха:

- улаштування водовідводу;
- улаштування проїзної частини (а/б покриття);
- установлення короба комунікації.

Естакада від дамби Русанівських садів до порталу метрополітену:

- влаштування опор 24,25,26;
- монтаж прогонових будов авто та метро проїзду;
- влаштування з/б плит авто та метро проїзду.

Естакада на ділянці від центральної садової до залізниці:

- будівництво нижньої та верхньої естакади.

Будівництво ділянки метрополітену від порталу 26:

- влаштування насипу;
- будівництво ділянки метро від порталу 26.

Будівництво лівоповоротного з’їзду:

- улаштування проїзної частини (а/б покриття, бар’єрна та перильна огорожа, стовпи освітлення).

Метро чи інший рейковий транспорт?
Подільський міст проектувався під «метро на Троєщіну», але однозначного рішення, який саме транспорт піде новим мостом теж нема. Проектом мостовий перехід розраховано під сумісний рух автотранспорту (6 смуг руху) та метрополітену. Довжина суміщеної з Подільським мостовим переходом траси метрополітену складає 4,63 км та передбачає влаштування основних будівельних конструкцій станцій метрополітену «Суднобудівна», «Труханів Острів», «Затока Десенка», «Райдужна», а також прогонових будов метропроїзду з влаштуванням баластного корита під влаштування колій метрополітену та основних огороджуючих конструкцій тунелю на ділянці від дамби Русанівських садів до ст. «Райдужна».

«Після завершення будівництва об’єкту та введення його в експлуатацію, основні будівельні конструкції станцій та баластні корита будуть передані відповідній експлуатуючій організації для запуску рейкового транспорту», — повідомили у пресслужбі.

Источник:
propertytimes
Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
Подольский мост
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
13 июня 2019 г.
6581
Будівництво найбільшого аркового мосту Європи помалу йде до завершення?...
18 апреля 2019 г.
5560
Будівництво Подільсько-Воскресенського мосту активно триває...
14 февраля 2019 г.
7367
Как строительство Подольского моста повлияет на остальные мосты города...
16 июня 2025 г.
2789
«Київміськбуд» планує реструктурувати боргові зобов’язання...
16 июня 2025 г.
2559
Партнери підтвердили подальшу підтримку України у впровадженні ключових реформ та надали оцінку прог...
26 мая 2025 г.
3031
Фонд вкладатиме кошти, внесені США та Україною, у проєкти з видобутку природних ресурсів, нафту та г...
02 июля 2025 г.
1431
Роль праймера у створенні надійної адгезії та технічні переваги бітумного праймера SWEETON...
30 июня 2025 г.
7097
Через зростання цін і нестачу доступного житла Барселона стикається з серйозною житловою кризою. Том...
19 июня 2025 г.
3065
18-19 червня 2025 року у м.Києві відбудеться виставка-форум у сфері інноваційних рішень для теплової...
17 июня 2025 г.
478
Запрошуємо на Business Day КБУ, який відбудеться вже завтра - 18 червня 2025 року. Другий блок буде ...
17 июня 2025 г.
3093
Під час заходу будівельна спільнота та представники влади разом з міжнародними партнерами об'єднають...
Почтовая рассылка Build Portal для участников строительного бизнеса
Только самое важное
*один раз в неделю
Юрій Обух, директор Рууккі Україна розповів про незмінний курс компанії до інновацій і без...
Андрій Озейчук – будівельник з 27-річним досвідом, засновник компаній Rauta, Kovlar та Teza, г...
BUILD PORTAL - Агрегатор новин
  • Збираємо всі існуючі новини будівельного ринку в одному місці
  • Унікальний "SMART рубрикатор" (розумний рубрикатор): це дуже деталізований по кожному напрямку рубрикатор аби ви змогли швидко знайти всі згруповані матеріали з потрібної теми
Build portal - українське народне медіа - без впливу оліграхів та влади!