Укрзалізниця «приїхала»… (як дзеркало українських реформ)

1348 2015-12-31 14:23:00


БЛОГ ІВАНА САЛІЯ

 Президент Всеукраїнської спілки виробників будівельних матеріалів





                  

 

 

Президенту України Порошенку П.О.

Прем'єр-міністру України Яценюку А.П.

Віце-прем'єр-міністру - Міністру регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Зубку Г.Г.

Міністру інфраструктури України
Пивоварському А.М.

Міністру економічного розвитку і торгівлі України Абромавичусу Айварасу

Президенту Американської Торгівельної Палати в Україні Гундера А.

В.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця»
Завгородньому О.В.

Учасникам Всеукраїнської спілки виробників будматеріалів





















Проект ЗВЕРНЕННЯ
Всеукраїнської спілки виробників будматеріалів

щодо підвищення тарифів Укрзалізниці

Укрзалізниця «приїхала»… (як дзеркало українських реформ)
 

Електровозам по 40 років.
Тепловози зносилися на 90%.
5,8 тис.км залізничних колій потребують капітального ремонту.
0,2-0,3 тис.км ремонтуються на рік.
Вагонний дефіцит покривали тисячами вагонів Білорусі та Литви.
Кредитна заборгованість залізниць близько 50,0 млрд.грн.

Укрзалізниця «реформується»:
Не довго думали, довго виправдовуються в слайдах та зустрічах: 2016 рік – підвищення залізничних тарифів на 20, 30, 40%, а для позакласних вантажів (будматеріали: щебінь, цегла, плитка керамічна і т.д.) – підвищення на 50% і більше…

Представники промисловості пропонують:
1. Не поспішати, об’явити мораторій на підвищення тарифів.
2. Провести внутрішню оптимізацію Укрзалізниці.
3. З надією підтримують як останні кадрові зміни, так і наміри реформувати УТЛЦ: відсутність фірм-прокладок, штучного дефіциту вантажних вагонів.
4. Укладати прямі договори на перевезення Укрзалізницею.
5. Реалізувати уже не вперше обіцяне: різницю тарифів консолідувати і публічно витрачати на оновлення парку та інші капітальні видатки (очікується – плюс 11,0 млрд.грн.).
6. І тоді Уряд, Міністерство і Укрзалізниця вправі і в моралі будуть оперувати новими тарифами.

Цінуємо місію Укрзалізниці, але:
За період з 2006 по 2015 рік 
- вартість цегли провідних підприємств зросла на 107%;
- залізничний тариф на перевезення зріс на 496%;
- перевезення глини каолінової зросло з 26,7 грн. до 159,0 грн. за тонну.
То хто ефективніше працює: реальна економіка, бізнес чи монополія?

Що сталося із Укрзалізницею. 
В період Кірпи Г.І. та Кучми Л.Д. залізниця – генератор ділової активності та відродження інфраструктурного транспортного будівництва.
В сьогоденні залізниця ледь виживає і стишує ходу економіки країни.

Укрзалізниця сьогодні знову може стати дзеркалом економічних реформ, якщо!!!!!
1. Вітаємо висновки і глибину аналізу Американської торгівельної палати в Україні:
Будьте обережні, зберігайте поступовість і публічність, адже прогноз зростання цін виробників на 2016 рік – 10-12%, прогноз підвищення залізничних тарифів монополіста – 25-50%.
Врахуйте: буде зменшення вантажоперевезень…
2. Дивує позиція Міністерства економічного розвитку і торгівлі України:
Підвищення тарифів залізниці не протирічить прогнозам Мінекономрозвитку щодо зростання цін від виробника.
3. Звідки англомовним і три дні як громадянам України Міністрам знати, що наприклад при вартості тонни щебеню гранітного 100 грн., уже тепер транспортна складова становить 55-60 грн.
4. Звідки Мінекономрозвитку знати про суперечливу і теж не з того кінця розпочату «реформу» в автоперевезеннях (Постанова КМУ від 21.10.2015 року № 869): «Якщо автоперевізник перевищить обмежену вагу на вісь на 5%, то штраф – 827 грн., якщо на 50% - штраф 7,7 тис.грн. Оштрафований автомобіль не матиме права рухатися»).

Проснулися і з глузду з’їхали: уже давним-давно працюють 40-тонні самоскиди та «фури» транзитні. На «запорожцях» тепер будемо щебінь, глину, ґрунт, пісок і т.д. перевозити. А дороги навіть ґрунтові чи в щебені – витримують і самоскиди, і такі урядові рішення.

Чекаємо на публічні роз’яснення.
Просимо надіслати пропозиції для остаточного редагування звернення на e-mail: info@avbmv.com.ua, avbmv@mail.ru.


З повагою,
Президент Всеукраїнської спілки 
виробників будматеріалів, 
Віце-президент Конфедерації будівельників України, 
Віце-президент Будівельної палати України І.М. Салій

 

Интересные новости:
22.12.2015
1032
Коментар Івана Салія, президента Всеукраїнської спілки виробників будівельних матеріалів, щодо&...
10.12.2015
1670
На заседании круглого стола, который состоялся  24 ноября текущего года в городе Минске, украин...
05.10.2015
2293
Іван Миколайович Салій: побіжно про різницю між Харковом і Києвом...
26.10.2016
705
Делегація Всеукраїнської спілки виробників будматеріалів взяла участь у 58-му європейському конгресі...
31.08.2016
683
Іван Салій розповів про Урочистий прийом депутатів І скликання присвячений 25-й річниці не...