Як «Укрзалізниця» нехтує вітчизняними вантожеперевезеннями

Шлях «Укрзалізниці» прямує в нікуди
2504 17.08.2018 в 13:44


БЛОГ ІВАНА САЛІЯ

Президент Всеукраїнської спілки виробників будівельних матеріалів












Продовження  Ахіллесова п'ята ринку – Укрзалізниця: головні проблеми, і чим вона гальмує зростання наших підприємств


«УКРЗАЛІЗНИЦЯ» НЕХТУЄ ВІТЧИЗНЯНИМИ ВАНТАЖОПЕРЕВЕЗЕННЯМИ ?!


Вперше члени Ради директорів Конфедерації будівельників України звернулись до віце-прем'єра, до Міністра Геннадія Зубка: Ви наш куратор і голос в Уряді. Просимо доповісти Уряду про чергові «реформаторські новели: в «Укрзалізниці»:

  • БЕЗ рішення Уряду
  • БЕЗ згоди Федерації роботодавців України і Профспілки
  • БЕЗ реєстрації в Мінюсті

внутрішнім наказом Мінінфраструктури оприлюднені наміри збільшити сплату за порожні вагони в 2 рази і т.д.

Вручили аналітику і просили винести на засідання Уряду згубні, цинічні та витіюваті для будівельної галузі «зближення тарифів» та «уніфікацію тарифної політики на перевезення порожніх вагонів» від «Укрзалізниці».





Поки «зближують» – підвищують тарифи, із Львівської залізниці відправити будматеріали до Казахстану чи до міст, заводів в Україні неможливо – перевозять вугілля, а шахтарі без зарплат страйкують.

Із Коростеня – 150 км – вантажі доставляються за 6-7 діб.

Із Сум в Білорусь білоруські вагони відправили порожняком, бо виробник цегли «Керамейя» не усвідомив, що то раніше рішення приймалось в Сумах і Білорусі, а тепер в Києві... нездатні прийняти очевидне рішення без «особистої зустрічі» із власником вантажу... відправили порожні вагони.

А взагалі невиконання плану капітальних інвестицій та незбалансоване підвищення залізничних тарифів та вартості використання вагонів ПАТ «Укрзалізниця» коштувало українській промисловості лише за період із листопада 2017 року по липень 2018 року додаткових 21 млрд. грн.

За ці кошти можна було придбати, до того ж у вітчизняного виробника, 20 000 нових вантажних вагонів. Коли в Україні є всього 100 000 вагонів.

Обіцяють, здирають кошти на нові вагони та тепловози – а їх все меншає!

Сподіваємось, що в. о. Голови правління Євген Кравцов надасть нам відповідь.

Розраховуємо на оперативне реагування та інформування відповідно до чинного законодавства.


Президент Всеукраїнської спілки
виробників будматеріалів
Іван Салій

Джерело: Всеукраїнська спілка виробників будматеріалів

 
Интересные новости:
16.08.2018
12625
К чему приведет дальнейшее промедление с решением системных проблем УЗ...
15.08.2018
2449
В частности, в случае повышения тарифов на подачу вагонов для угля, его стоимость для местных ТЭЦ во...
14.08.2018
2972
Несмотря на рост цен, импортные стройматериалы остаются дороже украинских на 20-30 %...
04.12.2018
2226
В «Укрзалізниці» пропонують не тільки переглянути існуючий рівень тарифу, а й здійснити ...
29.11.2018
2327
Перевізник вже відкрив реєстрацію в системі для учасників аукціонів...
14.11.2018
2189
Укрзализныця будет сдавать вагоны в аренду по-новому...