РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.284 EUR: 47.910
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.284
EUR 40.000 41.000 47.910
USD 41.200 41.649 41.284
EUR 48.000 48.771 47.910
Статья

Найдовший у світі підводний тунель: завершено перший етап будівництва глибоководного тунелю, що з'єднає Німеччину і Данію (ФОТО)

Тунель довжиною 18 км з’єднає данський острів Лолланн і німецький острів Фемарн. Це один з найбільших інфраструктурних проектів Європи, з бюджетом понад 7 мільярдів євро
7998
01 июля 2024 г.

Вигляд тунелю зі сторони Данії

Завершено перший етап будівництва найдовшого у світі підводного тунелю

Данія та Німеччина будують глибоководний автомобільний і залізничний тунель, який стане найдовшим у світі, як пише CNN. Споруда спускатиметься на глибину до 40 метрів у Балтійське море та з’єднає дві країни, скоротивши час подорожі між ними. Завершити будівництво планують у 2029 році.

Котлован для тунелю з німецької сторони

У червні король Данії Фредерік X урочисто відкрив перший готовий тунельний елемент. Будівництво Фемарнбельтського тунелю розпочалося у 2020 році, після понад десять років планування. За один з найбільших інфраструктурних проектів Європи, з бюджетом понад 7 мільярдів євро, відповідає данська державна компанія Femern A/S.

Перша готова частина тунелю у Данії

Тунель довжиною 18 км з’єднає данський острів Лолланн і німецький острів Фемарн. Проєкт розробили як альтернативу поромному сполученню через протоку Фемарн-бельт, яким щороку користуються мільйони пасажирів. Наразі переправа триває 45 хвилин. Однак після будівництва тунелю поїздка між країнами скоротиться всього до десяти хвилин машиною або семи хвилин потягом.

Будівництво тунелю

Як зауважує CNN, хоча тунель під Ла-Маншем, протяжність якого становить 50 км, є довшим, він був збудований за допомогою бурової машини. А Фемарнбельтський тунель створять шляхом занурення під воду вже готових секцій.

Споруда також стане найдовшим у світі комбінованим автомобільно-залізничним тунелем. Він складатиметься з двох двосмугових автомагістралей і двох електрифікованих залізничних колій. Окрім переваг для пасажирських потягів і автівок, тунель матиме позитивний вплив на вантажні перевезення, котрі перемістяться з дороги на залізницю. А вантажні електропоїзди є більш екологічним транспортом.

Проєкт бере початок у 2008 році, коли Німеччина та Данія підписали договір про будівництво тунелю. Тоді знадобилося більше десяти років, щоб обидві країни ухвалили необхідне законодавство та провели дослідження можливого впливу споруди на довкілля. Також деякі німецькі поромні компанії, екологічні організації та муніципалітети намагалися перешкодити схваленню проєкту через претензії щодо недобросовісної конкуренції чи проблеми з навколишнім середовищем. Однак у 2020 році федеральний суд Німеччини відхилив усі скарги.

 Цікаво про будівництво: Флагманський продукт, модульна покрівля Ruukki Finnera, вже виготовляється в Україні 

Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal 

Візуалізації і фото: Femern A/S
Джерело: Хмарочос
Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
Интересно про строительство
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
28 июня 2024 г.
6904
Критичним для навколишнього середовища є не тільки процес будівництва, але й знесення будівель, які ...
26 июня 2024 г.
10670
Студія архітектури та дизайну NKey розробила концепцію будинку, який є абсолютно автономним і н...
25 июня 2024 г.
8878
Дослідники Прінстонського університету в США пропонують рішення, як перетворити зелені зони в містах...
24 июня 2024 г.
6743
Амфітеатр-пірс створюють передусім для психологічного відновлення ветеранів та військових...
18 июня 2024 г.
6312
40-метрова драбина, розташована під кутом 45 градусів, має 120 сходинок. На вершині відвідувача...
23 декабря 2019 г.
3512
У компаніях FOMALGAUT GROUP впроваджений 3-рівневий контроль якості продукції. При цьому компанії гр...
31 октября 2019 г.
3763
Осенью становится актуальной подготовка незавершенного строительства к зимовке, то есть консервации,...
24 октября 2019 г.
5442
Бензиновый генератор пригодится в местности, где отсутствует электроснабжение или наблюдаются частые...
21 августа 2025 г.
3470
Міст матиме довжину 112 метрів та ширину 14 метрів. Він складатиметься з двох рівнів: верхній сполуч...
20 августа 2025 г.
7505
Проєкт став черговим прикладом динамічного розвитку архітектурного середовища Тирани, де останніми р...
19 августа 2025 г.
10602
Компанія створила три окремі зони – аквапарк з інтерактивними водними елементами, лісопарк з в...
13 мая 2025 г.
2073
Нестабильность энергетики в Украине вынуждают большинство домохозяйств и бизнес использовать альтерн...
22 января 2025 г.
1735
Ruukki - провідний європейський виробник будівельних рішень зі сталі поставив амбітну ціль: до 2030 ...
22 января 2025 г.
603
The leading European manufacturer of steel construction solutions has set an ambitious goal: to redu...
15 августа 2025 г.
549
Застосування численних матеріалів є чудовим способом упорядкувати різні зони та об'єкти. Один і той ...
31 июля 2025 г.
2118
Спеціалісти SWEETONDALE розробили  комплексне рішення яке забезпечує максимальну надійність гід...
25 июля 2025 г.
1974
Технічні параметри і переваги керамічного блоку КЕРАТЕРМ 38...