РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 42.057 EUR: 48.996
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 42.057
EUR 40.000 41.000 48.996
USD 41.880 42.360 42.057
EUR 48.750 49.249 48.996
Статья

Найдовший у світі підводний тунель: завершено перший етап будівництва глибоководного тунелю, що з'єднає Німеччину і Данію (ФОТО)

Тунель довжиною 18 км з’єднає данський острів Лолланн і німецький острів Фемарн. Це один з найбільших інфраструктурних проектів Європи, з бюджетом понад 7 мільярдів євро
8152
01 июля 2024 г.

Вигляд тунелю зі сторони Данії

Завершено перший етап будівництва найдовшого у світі підводного тунелю

Данія та Німеччина будують глибоководний автомобільний і залізничний тунель, який стане найдовшим у світі, як пише CNN. Споруда спускатиметься на глибину до 40 метрів у Балтійське море та з’єднає дві країни, скоротивши час подорожі між ними. Завершити будівництво планують у 2029 році.

Котлован для тунелю з німецької сторони

У червні король Данії Фредерік X урочисто відкрив перший готовий тунельний елемент. Будівництво Фемарнбельтського тунелю розпочалося у 2020 році, після понад десять років планування. За один з найбільших інфраструктурних проектів Європи, з бюджетом понад 7 мільярдів євро, відповідає данська державна компанія Femern A/S.

Перша готова частина тунелю у Данії

Тунель довжиною 18 км з’єднає данський острів Лолланн і німецький острів Фемарн. Проєкт розробили як альтернативу поромному сполученню через протоку Фемарн-бельт, яким щороку користуються мільйони пасажирів. Наразі переправа триває 45 хвилин. Однак після будівництва тунелю поїздка між країнами скоротиться всього до десяти хвилин машиною або семи хвилин потягом.

Будівництво тунелю

Як зауважує CNN, хоча тунель під Ла-Маншем, протяжність якого становить 50 км, є довшим, він був збудований за допомогою бурової машини. А Фемарнбельтський тунель створять шляхом занурення під воду вже готових секцій.

Споруда також стане найдовшим у світі комбінованим автомобільно-залізничним тунелем. Він складатиметься з двох двосмугових автомагістралей і двох електрифікованих залізничних колій. Окрім переваг для пасажирських потягів і автівок, тунель матиме позитивний вплив на вантажні перевезення, котрі перемістяться з дороги на залізницю. А вантажні електропоїзди є більш екологічним транспортом.

Проєкт бере початок у 2008 році, коли Німеччина та Данія підписали договір про будівництво тунелю. Тоді знадобилося більше десяти років, щоб обидві країни ухвалили необхідне законодавство та провели дослідження можливого впливу споруди на довкілля. Також деякі німецькі поромні компанії, екологічні організації та муніципалітети намагалися перешкодити схваленню проєкту через претензії щодо недобросовісної конкуренції чи проблеми з навколишнім середовищем. Однак у 2020 році федеральний суд Німеччини відхилив усі скарги.

 Цікаво про будівництво: Флагманський продукт, модульна покрівля Ruukki Finnera, вже виготовляється в Україні 

Читайте більше новин про відбудову України у спецтемі на Build Portal 

Візуалізації і фото: Femern A/S
Джерело: Хмарочос
Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
Интересно про строительство
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
28 июня 2024 г.
7031
Критичним для навколишнього середовища є не тільки процес будівництва, але й знесення будівель, які ...
26 июня 2024 г.
10805
Студія архітектури та дизайну NKey розробила концепцію будинку, який є абсолютно автономним і н...
25 июня 2024 г.
8954
Дослідники Прінстонського університету в США пропонують рішення, як перетворити зелені зони в містах...
24 июня 2024 г.
6862
Амфітеатр-пірс створюють передусім для психологічного відновлення ветеранів та військових...
18 июня 2024 г.
6420
40-метрова драбина, розташована під кутом 45 градусів, має 120 сходинок. На вершині відвідувача...
23 декабря 2019 г.
3968
У компаніях FOMALGAUT GROUP впроваджений 3-рівневий контроль якості продукції. При цьому компанії гр...
31 октября 2019 г.
4143
Осенью становится актуальной подготовка незавершенного строительства к зимовке, то есть консервации,...
24 октября 2019 г.
5834
Бензиновый генератор пригодится в местности, где отсутствует электроснабжение или наблюдаются частые...
03 декабря 2025 г.
4318
Вчені KTU показали, що зола й волокна з текстильних відходів можуть замінити частину цементу, підвищ...
27 ноября 2025 г.
1685
Директор будівельної компанії Rauta розповів про екологічну, соціальну та корпоративну відповідальні...
27 ноября 2025 г.
5984
Вчені проаналізували матеріали, з яких зведено храм у Байї, і з’ясували: унікальне поєднання в...
04 декабря 2025 г.
1116
Чому метал потребує захисту від вогню, де він критично важливий та які переваги сучасних р...
27 ноября 2025 г.
1685
Директор будівельної компанії Rauta розповів про екологічну, соціальну та корпоративну відповідальні...
26 ноября 2025 г.
1231
Навіщо і де застосовуються протипожежні двері та які переваги протипожежних дверей з плитами SW...
04 декабря 2025 г.
1116
Чому метал потребує захисту від вогню, де він критично важливий та які переваги сучасних р...
26 ноября 2025 г.
1231
Навіщо і де застосовуються протипожежні двері та які переваги протипожежних дверей з плитами SW...
25 ноября 2025 г.
1442
Підвищення енергоефективності неможливе без використання сучасних матеріалів, зокрема продукції КЕРА...