РУС УКР РУС ENG
НБУ: USD: 41.313 EUR: 48.274
Банк Покупка Продажа НБУ
USD 39.800 40.300 41.313
EUR 40.000 41.000 48.274
USD 41.150 41.649 41.313
EUR 48.170 48.771 48.274
Статья

Навіщо промисловим компаніям створювати брендинг та стратегію

Що дає брендинг для успіху компанії
4079
16 июля 2019 г.

Брендинг в промисловості

В сучасному світі конкуренція у будь-якій з сфер бізнесу величезна, ситуація в Україні не є виключенням. І не має значення, мова йде про товар чи послугу, тисячі компаній сьогодні виробляють все від зубних щіток до сучасних смартфонів, тисячі банків надають фінансові послуги, сотні авіакомпаній організовують авіаперевезення. Але тільки одиниці компаній, кожна в своїй ніші, є лідерами та мають успіх.

Чому так? Від чого це залежить? Що для цього потрібно? Яка роль брендинга та стратегії в успіху?

На ці теми ми поговорили з співзасновником діджитал-агенції UPTURN Владиславом Гурковським.

Чому на вашу думку одні компанії топчуться на місці, а інші стрімко розвиваються?

Не відкрию Америки якщо скажу, що це два базових фактори - якість продукту чи послуги і сильний бренд, ну і бажання швидко рости звісно. За відсутності одного з факторів, перспектива успіху бренду як мінімум під сумнівом.

Чи можна те саме сказати про промислові компанії? Скажімо будівельні або інжинірингові, чи про виробників будівельних матеріалів.

Звісно, це дуже класичні сфери в яких величезна конкуренція, тому для того щоб чимось відрізнятися від конкурентів, потрібно якось диференціюватися, іншими словами - дуже чітко вказати своєму клієнту чим ти відрізняєшся від свого конкурента і з яких причин клієнт має обрати саме твій продукт/послугу.

З цього приводу є дуже гарна книга Джека Траута “Диференціюйся або вмирай! Виживання в епоху вбивчої конкуренції.” в якій він незаперечно доводить, що диференціювання є наріжним каменем успішного маркетингу, і дає практичні рекомендації по правильним стратегіям маркетингу.

Тому, диференціація продукту чи послуги є одним з ключових факторив в успішності будь-якого бізнесу.

Яскравий приклад планограми полиці з чіпсами, де всі бренди виглядають однаково.



Вдала візуальна диференціація

Що потрібно для того, щоб знайти свою конкурентну перевагу?

Потрібно почати з дослідження клієнта і його потреб, тобто мова йде про кінцевого користувача послугою або покупця продукта. В результаті досліджень, маючи повноту інформації про клієнта потрібно переходити до розробки стратегії, яка включає в себе аналіз ринку, конкурентний аналіз, розробку позиціонування, визначення конкурентних переваг, брендинг або ребрендинг якщо це потрібно.

Нещодавно наприклад, ми розробляли стратегію та ребрендинг для українського бренду гідроізоляційних матеріалів KRYS, на прикладі цієї роботи можу констатувати - для того щоб розробити комплексну стратегію бренду ми витратили близько 3х місяців, провели численні інтерв'ю з потенційними і поточними клієнтами продукту, але я думаю в нас справді вийшов гарний продукт в фіналі.

Розкажіть детальніше про ребрендинг та розробку стратегії для KRYS

KRYS - це якісний гідроізоляційний матеріал українського виробництва.
Перед нами стояла задача розробки гасла бренду, загальної стратегії, та ребрендинг.

Ми почали з дослідження аудиторії, провели десятки інтерв'ю з поточними та потенційними клієнтами KRYS (архітектори, забудовники, підрядники з гідроізоляції)
Після цього, ми довго думали над гаслом бренду, і прийшли в кінцевому результаті до - “KRYS - зупиняє стихію”.

Чому саме таке гасло, справа в тому, що головна задача гідроізоляції швидко та якісно зупиняти воду, і як ми дізнались з дослідження аудиторії - це те на що в першу чергу звертають увагу при виборі виробника гідроізоляційного матеріалу.

Після розробки гасла, ми почали працювати над ребрендингом, адже важливо було візуально передати та зобразити ідею “KRYS - зупиняє стихію”

При розробці логомарки ми вирішили зобразити безсилість стихії води перед якісною гідроізоляцією. Для цього використали відповідні кольори: синій - вода, червоний - лінія захисту. Також додали дескриптор, який фіналізує логотип загалом.

Ідею протистояння гідроізоляції KRYS стихії ми розвинули і розробили фірмовий паттерн, який складається з поєднання червоних, білих та синіх ліній. Їх поєднання в різних комбінаціях на всіх носіях показує надійність гідроізоляції KRYS в протидії стихії. На нашу думку, це має вибудувати чіткий асоціаційний ряд в цільової аудиторії. Тому, якщо комусь потрібен буде надійний гідроізоляційний матеріал, ми сподіваємося що вибір буде зроблено на користь KRYS, в тому числі завдяки вдалому брендингу.
Брендинг для KRYS https://upturn.online/ua/blog/casestudy-item/branding-for-krys/

Як власнику компанії зрозуміти що йому потрібен брендинг чи стратегія?

Дуже просто - запитати в самого себе - чим моя компанія відрізняється від компаній конкурентів X та Y? Якщо ви швидко не знаходите відповіді - у вас є певні проблеми з диференціацією вашого бізнесу. Варто задуматись.

І ще, дуже важливо щоб бізнес усвідомлював - без перебудови та інтеграції бізнесу під потреби онлайн користувачів та сучасних digital платформ - майбутній розвиток може бути не таким стрімким.


Владислав Гурковський
v.gurkovskiy@upturn.online
0976807041

Джерело upturn.online
Інформацію розміщено на правах реклами
Рубрика:
Читайте все статьи рубрики
Статьи строительного рынка
Українці, що ви думаєте з цього приводу? Давайте обговорювати!
Не стійте осторонь – вільно діліться своєю думкою з іншими людьми.
Але, будь ласка, будьте ввічливі та дотримуйтесь правил коментування. ПОСИЛАННЯ ЗАБОРОНЕНІ, та блокуються автоматом.
Заборонені будь-які посилання (коментар з посиланням не може бути доданий, він автоматично блокується)

Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання

Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.

Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.

Будь ласка, поставтеся до цих правил з повною відповідальністю.
Якщо дії коментованого шкодять читачам, рекламодавцям, співробітникам Build Portal або всій нашій спільноті, ми можемо заблокувати користувача.
Читать полностью Скрыть
18 июля 2018 г.
3554
Найденное на Елецкой горе кладбище не обозначено ни на одном из планов Чернигова и не упоминается в ...
30 июля 2018 г.
3927
В фасад отеля Liebian вмонтировали искусственный водопад, который извергается с высоты 108 метров...
30 июля 2018 г.
2964
Согласно замыслу авторов, роботы будут собирать необходимые ресурсы для постройки жилья прямо на Мар...
31 июля 2018 г.
2955
Экоуголок будет независим от центральных энергосетей, а к искусственному интеллекту подключат всю ин...
01 августа 2018 г.
3323
По мнению премьер-министра страны Биньямина Нетаниягу, это поможет увеличить приток иностранных тури...
07 августа 2018 г.
2035
Эко-дом "Tiny House" - это экспериментальное маленькое строение, в котором используются только возоб...
23 декабря 2019 г.
3594
У компаніях FOMALGAUT GROUP впроваджений 3-рівневий контроль якості продукції. При цьому компанії гр...
31 октября 2019 г.
3844
Осенью становится актуальной подготовка незавершенного строительства к зимовке, то есть консервации,...
24 октября 2019 г.
5534
Бензиновый генератор пригодится в местности, где отсутствует электроснабжение или наблюдаются частые...
Вчера
12404
Хмарочос вміщатиме офіси, житло, комерцію та громадські простори. Будівля стане найвищою у Чехії...
Вчера
7489
Для цього в цемент додали спеціальні бактерії. Завдяки мікробам, цемент може зберігати та віддавати ...
10 сентября 2025 г.
5527
Конструкція з фанери та утеплювачів обійшлася хлопцю у 2 200 фунтів (понад 122...
08 сентября 2025 г.
6418
А в одному місті встановили балдахін із круглих мандал, деякі громади обплітають вулиці виногра...
13 мая 2025 г.
2164
Нестабильность энергетики в Украине вынуждают большинство домохозяйств и бизнес использовать альтерн...
22 января 2025 г.
1815
Ruukki - провідний європейський виробник будівельних рішень зі сталі поставив амбітну ціль: до 2030 ...
01 сентября 2025 г.
2343
Ruukki Україна запустила локальне виробництво нової лінії Ruukki Nordic. Це сучасне рішення з вигляд...
15 августа 2025 г.
1710
Застосування численних матеріалів є чудовим способом упорядкувати різні зони та об'єкти. Один і той ...
31 июля 2025 г.
3089
Спеціалісти SWEETONDALE розробили  комплексне рішення яке забезпечує максимальну надійність гід...