Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.331 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.691 |
USD | 41.150 | 41.649 | 41.331 |
EUR | 43.550 | 44.201 | 43.691 |
Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України оновлює державні будівельні норми, зокрема, пропонує заборонити проектування зупинок громадського транспорту без спеціальних захисних огороджень перильного типу. Відповідні зміни містяться у новому проекті ДБН В.2.3-5:20ХХ «Вулиці і дороги населених пунктів»
«У діючому ДБН щодо вулиць і доріг ніяк не передбачена безпека пасажирів на зупинках громадського транспорту, немає окремих огороджень чи захисних елементів. На жаль, через це часто трапляються наїзди або навіть аварії на зупинках. Тому у новому ДБН ми передбачили проектування спеціальних перильних огороджень на під’їздах до зупинок. Це те, що має бути обов’язково», – сказав заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Лев Парцхаладзе.
За його словами, це сприятиме підвищенню безпеки пасажирів під час очікування громадського транспорту на зупинках та мінімізації можливих наїздів чи аварій.
Згідно з новим ДБН, такі огородження мають проектуватися відповідно до ДСТУ Б В.2.3-11 «Огородження дорожнє перильного типу. Загальні технічні умови».
Також заступник міністра підкреслив доцільність використання позитивного іноземного досвіду у посиленні безпеки пасажирів.
Новий проект ДБН щодо вулиць і доріг розроблений на заміну аналогічного ДБН 2001 року і буде затверджений найближчим часом.
Джерело: Мінрегіон
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.