Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.876 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.511 |
USD | 41.700 | 42.185 | 41.876 |
EUR | 43.330 | 44.030 | 43.511 |
10 вересня 2015 року в Українському домі відбулися Загальні Збори членів Конфедерації будівельників України.
БЛОГ ІВАНА САЛІЯ
Президент Всеукраїнської спілки виробників будівельних матеріалів
Пропонуємо Вашій увазі тезиси виступу Салія І.М., Президента Всеукраїнської спілки виробників будматеріалів, під час Загальних Зборів членів Конфедерації будівельників України:
1. Незважаючи на те, що падіння обсягів будівництва в Україні порівняно з відповідним попереднім періодом:
за 2013 рік – 11,0%
за 2014 рік – 21,7%,
за 7 міс. 2015 року – 26,7%
попри очікування Президії Зборів, я заявляю, владі усіх рівнів, ми – громадськість, повинні сприяти.
Адже, влада – це відновлюваний ресурс народу та держави.
2. Сьогодні є підстави співчувати владі, бо так багато проблем, що один із підприємців з Донецька, який переносить бізнес в центр, сказав: «В Україні так багато проблем, що навіть Бог з ними б не розібрався, не те що Президент».
3. Ми зобов’язані мати позицію і домагатися, щоби у владі нас слухали і навіть почули.
4. Хотілося б, якщо не почують, то хоча б послухають:
4.1. Ліберальна та олігархічна ідеологія економіки збанкрутувала і довела до революцій, війни і розвалу економіки.
Ліберальні лінощі урядовців, відстороненість від управлінської діяльності, зухвале зведення діяльності до законодавства та дерегуляції – ключова помилка сучасної центральної влади України.
4.2. Навіть національного масштабу інфраструктурних об’єктів урядовці не ведуть. У нас навіть за будівництво метро та мостів через Дніпро ніхто не відповідає.
Світовий тренд розвитку будівельної галузі і в Німеччині, і в Лондоні, і в світі – інфраструктурні проекти та енергоефективність.
4.3. Роль держаних монополістів ключова. Приватизація – не панацея.
І залізниця, і автодор, і авіа- та ракетобудування, і т.д. – рушійна сила економіки.
Не в приватизації тут успіх. На державні монополії повинні бути призначені Держані люди, а не корупціонери за конкурсом.
4.4. Міноборони купує квартири. Має великі земельні ділянки, затверджені проекти будівництва.
Не будують, бо крали так, що все зупинили. Необтяжливо і дохідно: бюджет – купівля – відкат. Силовики повинні відродити практику будівництва.
5. У цій залі я мав слово ще за видатного і трагічного Володимира Щербицького і знаю, що через 20 років реформ та неймовірної зміни законодавства прийшли у 90-і роки попереднього століття: нинішній префект – це перший секретар обкому Компартії України. Просто тепер інша правляча партія.
Тоді перший секретар відповідав за виконання планів і додаткових соцзобов’язань в усіх підприємствах області чи району, затримка зарплати на один-два дні були неприпустимі.
Тепер префект – прокурор. Прошу переосмислити і ввійти в адекват. Префект повинен налагоджувати агломераційні зв’язки територіальних громад, розробляти спільні проекти та галузеві кластери за участі державного бюджету.
6. Виборча компанія в розпалі. Ось листівки – усі кандидати в мери – Кличко, Бондаренко, Омельченко, Думчев – усі борються з будівельниками-забудовниками…
Борються не з недобудовами, не з сотнями еліта-центрів, де втрачені мільйони, а зносять паркани майбутніх будмайданчиків. Помутніння особливо в Києві. Йдіть вперед, робіть правильно, розпочинайте правильні будови, і парканів буде менше.
7. Політична жертва усього – Генеральний план Києва. Сім років розробляємо, боремося приймати – не приймати. Герої з двох сторін.
Але не 3800 ділянок незаконні в Києві: їх виділила попередня легітимна Київська влада. А новий Генплан передбачає великих 40 ділянок, цільове призначення яких потрібно буде змінити.
Нинішня каденція Київради повинна прийняти Генплан, оговоривши ті 40 чи більше ділянок. Бо про які інвестиції можна говорити в істериці боротьби.
8. І на останок про прибережну захисну смугу в 100 метрів. У Конча-Заспі хтось бачив цю смугу в 100 м? У Парижі, Ризі, Санкт-Петербурзі, Одесі та у Києві на Поштовій площі і Лівому березі Дніпра…де ці 100 метрів?
Нам потрібно без піни і крику чітко усвідомити: правий берег Дніпра занедбаний та недоступний, острови на Дніпрі територіально знаходяться в сімох районах.
Правий берег необхідно дійсно облаштувати набережною, прокласти сучасний трамвай з Троєщини до Осокорків, автостраду з розв’язками і метро, з’єднуюче усі лінії. Але це уже для депутатів майбутнього скликання.
А сьогодні – не втрачати час, у вересні прийняти Генплан Києва.
Джерело: www.avbmv.com.ua
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.