Банк | Покупка | Продажа | НБУ |
USD | 39.800 | 40.300 | 41.876 |
EUR | 40.000 | 41.000 | 43.511 |
USD | 41.700 | 42.185 | 41.876 |
EUR | 43.330 | 44.030 | 43.511 |
БЛОГ ІВАНА САЛІЯ
Президент Всеукраїнської спілки виробників будівельних матеріалів
90% – зношеність рухомого складу.
Через рік – у 2 рази менше стане вантажних вагонів, у 5 разів локомотивів (із 1000 до 200 одиниць).
Встановили тариф на подачу державного вагону – 90 грн., але в доступі жодного немає. Є лише за ринковим тарифом через посередників для того ж державного вагону – 500-700 грн.
Та ж ситуація і з зерновозами: встановлений тариф – 265 грн., а по факту ринково-реформаторський тариф – 670 грн.
І що?
9 місяців тривають дебати в основному з металургами і хіміками:
На скільки підвищити тариф на перевезення: на 25,0%
на 22,5%
на 15,0%
на 8,4% чи 11,3%
дебатується до сьогодні.
Уряд споглядає, Адміністрація Президента не втручається, Міністра від відповідальності відсторонили.
«Укрзалізниця» сховала іноземних «реформаторів на барабані» – не звітують, не рятують ситуацію...
Виставили інтелігентних розумників «молодую команду» відбиватись від виробничників, але вони володіють аналітикою дефіциту, а не управлінським ресурсом.
Вони не впливають на «смотрящих»...
Їм вкотре взялась сприяти Федерація роботодавців України (Голова Дмитро Олійник та Генеральний директор Руслан Іллічов). Патріотично, компетентно і процедурно делікатно. І на виході – 11,3% + меморандум – дружити.
А головні питання:
1. Де управлінські кадри? Де лідери, яких почує Президент, РНБО і Прем'єр?
2. Коли тарифи стануть однаковими на всіх станціях і полустанках? Одразу пропаде дефіцит вагонів. Оздоровиться бізнес-середовище.
Ніякої публічності та інформації: скільки вагонів по 15 діб простоюють з вантажем знерухомлені, скільки вагонів вільних, який обіг вагонів і т.д.
Усі про все знають... «и говорят»...
Управляти та диспетчеризувати – безпорадні.
На залізниці колапс! Не споглядайте, а дійте!
Президент
Всеукраїнської спілки
Виробників будматеріалів
Іван Салій
Джерело: Всеукраїнська спілка виробників будматеріалів
Заборонено і буде заблоковано:
- реклама
- спам та шахрайство
- образи, дискримінаційні висловлювання
Редакція не модерує коментарі, відповідальність за зміст коментарів несе автор коментаря. Редакція Build Portal залишає за собою право не погоджуватись з думкою автора коментаря, проте надає свободу слова відповідно до ст. 21, 24 та ст. 34 Конституції України.
Шановні читачі, читайте коментарі вдумливо, пам'ятайте, що автором коментарів можуть бути різні джерела.